Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
larson

Paddo Vraag

Recommended Posts

Ik heb een vraagje over paddos.

 

Gebruik het af en toe.

Waar ik ze altijd haal hebben ze meerdere, heb tot nu toe alleen maar mexicaanse gegeten.

je hebt ook hawaiaanse enzo die zijn net wat duurder.

kan iemand even uitleggen welke je hebt. en wat het verschil is!

is het gewoon een andere trip ?

als je er meer van weet of een goede link hebt post et dan ff :wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beste Larson,

 

Paddo's zijn er inderdaad in meerdere soorten. Een paddestoel wordt meestal tot een paddo gerekend als het de stoffen Psilocine of Psylocybine bevat. Er zijn tientallen soorten die daar aan voldoen. Echter, in de meeste smartshops kun je de volgende vinden.

 

Mexicaanse paddo's

 

Dit is een van de mildere soorten, dat wil zeggen een "beginnersmodelletje" Hoewel je ook van deze paddo's flink van de wereld kunt raken, zijn de trips helder en vaak erg psychisch. Veel nadenken dus.

 

Kaalkopjes

 

Deze paddo's zijn vaak seizoensgebonden, omdat men deze vaak uit de oerhollands(ch)e natuur haalt. De trip is matig tot sterk en vaak visueel.

 

Philosofer's stones

Dit zijn eigenlijk eenzelfde soort paddestoelen als truffels. Het zijn vervormde steenvormige paddestoelen, die nooit tot paddestoel zijn volgroeid. Opvallend is dat deze paddo's (net als truffels) een zeer aparte smaak hebben. Veel mensen ervaren deze smaak gelijk aan het eten van noten. De trip is soortgelik als de mexicaanse paddestoel, alleen vaak iets meer visueel.

 

Hawaiaanse paddestoelen

 

Dit is een paddestoel met een van de hoogste concentraties Psilocine en Psylocybine. Vaak wordt deze paddo aangeraden aan de mensen die al eerdere ervaringen met een andere soort paddo gehad hebben. Niet echt voor beginners dus. De trip is sterk en erg visueel.

 

 

Bovenstaande is mijn ervaring plus die van de algemene ervaring. Er kunnen altijd personen tussen zitten die dit anders beleven. Dus om even terug te komen op je bericht. Als je hawaiaanse paddo's wilt proberen, zou ik eerst een milderen soort een aantal keer uitproberen. Heb je daar steeds goede ervaringen mee, dan kun je een stapje hoger proberen.

 

Succes!

 

Stevens

Edited by Stevens

Share this post


Link to post
Share on other sites

dus zou je ook met Philosofer's stones kunnen beginnen ipv mexicaanse ? Of is dat alweer een stap hoger ?

En als je enige twijfel voelt, wat ik heb, terwijl ik het wel wil proberen, zou ik dan moeten wachten omdat ik anders een vervelende trip kan meemaken door het ''knagende-twijfel'' gevoel ?

beetje veel vragen <_< maar ik heb er geen verstand van, ohja nog 1 vraag:

kan iemand een voorbeeld geven van een visuele trip :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kijk is op de site van STEVENS ,dan wordt je een hoop duidelijk.

Visuele trip ; Rubbere bomen ,geweldige kleuren ,kabouters, ofzo iets ,

De hollandse kun je gewoon vinden als de tijd daar is , de actie komt echt via je ogen .

van de Mexicaanse ga je verschrikkelijk slaplullen en slaat je fantasie soms ophol.

Succes, Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...