Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

riesje

50 Nlx In Potten

Recommended Posts

http://img236.imageshack.us/my.php?image=imag00059fb.jpg

 

http://img236.imageshack.us/my.php?image=imag00013ks.jpg

 

7 weken en 5 dagen. Je ziet ze gewoon per dag nog verder uit zetten!!

 

Ik wil de luchttoevoer verbeteren door ook achterin het hokkie een luchttoevoer te maken.Dit zel waarschijnlijk wel met een aanzuiger moeten.

Als dit er af ligt ga ik 1 of 2 bakken vullen met 7 liter potten om het verschil eens te bekijken.Riskant maar daar hou ik wel van!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat een verschil met je vorige kweken,hoop dat je alles genoteerd hebt wat je deze ronde hebt gebruikt?

Prima zo! :wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites
ziet er leuk uit riesje!!

 

op naar de 10gr/w :wOOt

 

Moeilijk om te zien he Mikeh?? :P

Dat ie dit nog kan ofnie? :wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb sommige toppen moeten ondersteunen. Dat heb ik gedaan met van die handige katrolletjes met een haakje die onder je top kunt plaatsen en boven aan de kettingkjes van je lampen kunt haken.Vreselijke handig!! :wOOt

Edited by riesje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha, het gaat je in ieder geval beter af dan je vorige runnen!

 

ps: ben je ook op de beurs aanwezig ? zodat we eens samen een :wOOt kunnen zoepen :wOOt

 

Groetjes Mike.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je de boel wat eerder af wil laten bloeien verkort je de lichtperiode toch? Lijkt dan meer herfst?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Als je de boel wat eerder af wil laten bloeien verkort je de lichtperiode toch? Lijkt dan meer herfst?

 

In theorie zou dit zo kunnen zijn. Aan de andere kant beginnnen planten ook al bij 14 uur licht te bloeien en daar zit je met 12 uur al ruim onder. Ik weet niet of het zinvol is om de lichtperiode bijvoorbeeld nog een uur in te korten. Je mist dan wel weer een uur fotosynthese. Er zijn ook mensen die na een week of 3 bloei juist naar 13 uur licht gaan onder het motto: 8% meer licht = 8% meer gewicht.

 

Eigenlijk is het raar dat (bijna) iedereen zich heel streng aan 12/12 houdt in de bloei. Ik heb nu 2 hazeplantjes in een piepklein kastje staan en het valt me op dat ze in het laatste uur van de lichtperiode bijna stoppen met het verdampen van water waardoor de luchtvochtheid razendsnel daalt van rond de 55% naar beneden de 40%. Het lijkt erop dat ze dan gewoon willen gaan slapen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

We proberen de natuur na te bootsen in versneld tempo. Naar de herfst toe word toch de lichtintensie minder dan die 12 uur?

Je zou dus zeggen dat je minder licht moet geven in plaats van meer.Wat Jan zegt kan natuurlijk ook.Meer licht is meer gewicht. Maar geld dat niet voor de lumen?Hoe meer lumen des te meer gewicht?

Ik denk dat je die 2 apart moet zien!!

Edited by riesje

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik moet echt zeggen dat dat er lekker uit ziet :wOOt

ik ben er zelf nu ook actief mee bezig... en kijk toch eens effe hoe de mede kwekers het effe doen.

 

 

laturzz

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nee joh, ik word lastig als ik zuip!!! :wOOt

 

Hahaha, dat ben je zonder ook wel :wOOt

 

Ziet er leuk uit riesje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

he ries,

 

ten eerste, ik ben idd een vent <_<

 

het ziet er top uit hoor.

ik ben inmiddels ook weer begonnen en hoop dat het nu beter gaat dan de eerste keer.

 

je zal zien dat het nat mischien niet zo veel is als je hoopt, maar het drogen zal ook minder gaan afpakken dan met al dat kleine frut spul en die kleine toppen.

verhoudingsgewijs zal je dus minder veliezen. ip van de normale1/5 overhouden kan je gerust op 1/4 tot 1/3 komen.

 

laat het maar weten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat meer verdelen.. dan droogt het wat sneller en zakken je rekjes niet in <_< jhahaha

 

suc6 ries

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...