Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Nastaroth

Kweekverslag 02-01-2006

Recommended Posts

2207022716-thumb.jpg

2 plantjes van de 3

2206595877-thumb.jpg

de topjes

2206583635-thumb.jpg

stress nog steeds actief

2206565542-thumb.jpg

de topjes die geoogst heb van de moeder plant die op 20 watt leefde <_<

 

ik heb nog steeds niet een ec of ph meter kunnen koopen

 

het gaat met de planten ze groeien als kool

de thc kristallen beginnen zich te ontwikkelen net zoals de toppen doorschieten :specool

 

REACTIES WELKOM

Share this post


Link to post
Share on other sites

ze hebben voorgroei gehad bij de growshop ik ze ongeveer op 10 cm hoogte daar weggehaald

ik heb ze gelijk op bloei gezet toen ik thuis kwam met mn stekken.

ze zitten nu op 3 weken bloei.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hehe ik weet niet of ik het ben. Maar vorige kweek ging fantastisch en geen PH meter nodig gehad. Ook deze kweek gaat het ZEER goed. Nog steeds geen ph/ec meter. Dit vind ik dus een beetje onzin. Ik heb zelf met m'n budget kweek betere resultaten gehad dan een hoop andere mensen die er 4 keer zoveel voor hadden uitgegeven. Ph/Ec meters zijn nodig als je bv een hydro kweek gaat doen. Ik doe alles op gevoel en ging zo vanaf de eerste keer goed. Dat kraanwater niet goed was voor wietplanten dat is ook echt minimaal. Al mijn planten hebben anders wel veel dorst want die lusten het wel. Belangrijkste is dat je niet teveel geeft. Had de vorige keer 130 gram opbrengst met 3 planten en dat is zonder ze voor te laten groeien. PH/EC meter is dus een keuze die niet noodzakelijk is als je met aarde kweekt...

Edited by The Seeker

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...