Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Attitude

Wat Heb Jij Gedaan...

Recommended Posts

Ik zelf had een feest thuis met op het hoogte punt 22 man. Planning werkt toch niet met een feest dat blijkt maar weer :wOOt . Daarna zouden we nog ergens wat gaan drinken 't was alleen na 4-ren en ik kwam als 1igste nie meer binnen. Maargoed heb een vuurtje met wat mensen gevonden (die ik overens niet kende) en heb daar 1.5 uur gestaan met een lekker biertje erbij. Daarna naar huis gelopen en lag er om 7.15 uur ongeveer in...nu heb ik koppijn ha! Ondanks al het ongeplande heb ik een top avond gehad..

 

Nu jullie met de verhalen ben wel benieuwd...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nu jullie met de verhalen ben wel benieuwd...

 

haha, dit klinkt erg cynisch voor mijn gevoel.

 

Onze nacht was een gruwelijk goed begin van 2006. Het plan was om rond 22.00 naar utrecht te rijden om te gaan feesten. Helaas ontplofte mijn motorblok zowat om net iets over 23.30. Hierdoor stonden we precies om middernacht stil, helemaal alleen langs de autoweg verplicht van het vuurwerk te genieten. gallery_5447_18_18028.jpg

 

Na een dik uur wachten kwam er eindelijk iemand van de anwb. De goede man vertelde mij dat mn distributieriem was geknapt en de motor helemaal in de soep lag. Hij zou een sleepwagen regelen.

gallery_5447_18_2527.jpg

 

Nadat eindelijk na weer een uur wachten de sleepauto eraan kwam waren we zo blij dat we het weer warm konden krijgen. We reden naar het afsleepbedrijf waar ik een andere auto meekreeg. In plaats van 23.30 kwamen we pas om 03.00 uur aan op onze bestemming. Dit mocht de pret echter niet drukken en we hebben toch nog gedanst en gefeest tot bijna 6 uur.

gallery_5447_18_4792.jpg

gallery_5447_18_27052.jpg

 

Tot slot nog dit: toen die gast van de anwb kwam zei hij me dat mn type auto, opel astra bouwjaar 2005, een hele slechte auto is. Ik heb er dan ook geen goed gevoel meer bij:P:P:P

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik stond met de namiddagploeg het hele weekend, nog tot woensdagavond 22u.

 

 

SUX BIG TIME

Share this post


Link to post
Share on other sites

hebben met vrienden en famillie lekker gegeten,goed gedronken,en hebben ons 1e :specool aangestoken na den 2en,dan samen voor de buis naar saw 2 gekeken die kameraad gedownload had,was lekker chillen tot ongeveer 6h,toen was mijn pijp en die van iedereen uit,nog stuntelig wat luchtmatrassen opgeblazen tijdens de spontane lachbuien zodat iedereen rustig kon pitten tot de middag,nadien 3 uur lang ontbeten....

Was :wOOt :rofl :P :wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Overdag een beetje buite gekloot met vuurwerk, daarna `s avonds thuis gegourmet. Om 12 uur een hoop vuurwerk de lucht in gejaagd en daarna naar het bos. We hadden daar afgesproken met wat vrienden. Kampvuur gemaakt en de hele nacht daar gebleven.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...