Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Klavertje

Top Shop In Amersfoort!

Recommended Posts

Nieuw in Amersfoort!

 

*coffeeshop 'T Klavertje*

 

Zie http://www.coffeeshopklavertje.nl/ voor de route, hele site volgt snel!

Ideaal bereikbaar vanaf A1/A28, 70 zitplaatsen en open elke dag van 10.00 tot 24.00

 

AANRADER!

Edited by Klavertje

Share this post


Link to post
Share on other sites
wat een klote shop :specool

 

Ha Lullo met overduidelijke mening. :rofl

 

Als je nou ook mans genoeg bent om deze mening te onderbouwen, zullen we ervoor zorgen dat tijdens je volgende bezoek (als deze mening uberhaupt op een bezoek gebaseerd is...... :wOOt ), alle terechte kritiek van je verholpen is.

 

We horen graag van je! :P Help ons, onze shop nog beter en vetter te maken! :wOOt

 

Thanx,

Team 'T Klavertje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie site hoor :wOOt

 

Woon een beetje uit de buurt, anders zou ik zeker eens langskomen :wOOt

 

Grote shop trouwens!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leuk maar waar is het :wOOt ?? Persoonlijk vind ik dit altijd jammer als je niet een paapje en een biertje kan benuttigen in een shop...

Share this post


Link to post
Share on other sites

goedemorgen,

 

Het is bijzonder simpel te vinden. Klaverblad Hoevelaken (a1/a28) afslag Hoevelaken.n dan naast Restaurant Tirol! Maar ga anders even naar onze contactpagina. Vul je adres in en de route wordt voor je opgezocht.

 

Helaas kan er in onze shop idd geen bier geschonken worden. Een dubbele vergunning was GEEN :wOOt Optie.

 

Dus wellicht tot ziens als dit een niet al te grote belemmering vormt :wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er vet uit, misschien kom ik wel een keer langs. Wat ik me afvraag trouwens, hoe komen jullie aan zo'n tafelvoetbaltafel? Wil er al heel lang 1 thuis hebben namelijk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja zoon tafelvoetbal is indd leuk :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er goed uit, ik kom zeker eens even langs op bezoek :verrygood

 

Groeten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tafel voetbal vind je zo op marktplaats ff 'zoeken'

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die tafel... Ik meen inderdaad via marktplaats, Ze zijn nog wel te krijgen idd. ff goed zoeken! :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leuk dit! Toevallig gisteren geweest..

 

Tirol kende ik wel (klote restaurant nu er een nieuwe eigenaar in zit, maar dat terzijde), het was aller eerst lastig te vinden joh! Zouden jullie niet beter een bord kunnen plaatsen? De parkeer plaats is makkelijk te vinden, alleen dan zie je wel een hok (waar een trap blijkt te zitten) en het daar pas beneden is!

 

Maar goed, eenmaal op de parkeer plaats aangekomen komen er 2 jochies naar me toe met een ontzettend kut accent; "ga ju wiet hale?"

 

Ja

 

"Ken ju wat meej neme?"

 

Ja, geef maar geld

 

"Nee geld het ik niet, mag ik een plukje wiet van je hebbu?"

 

Ja, voor 2,50€ (kwam er gewoon zo uit, geen idee waarom ik dat zei)

 

"Ok, waar woon ju?"

 

Gaat je weinig aan, hoezo?

 

"Spreke we af dat ik bij de super morgen je geld kom brenge"

 

Hopelijk geloof je je eigen verhaal toch niet? Oprotten, ga zelf maar werken voor je centen!

 

 

Uiteraard moesten ze nog ff stoer doen en tegen mn fiets aanschoppen (jaja bikkels), maar ik kwam van mn werk af en toverde een hamer te voorschijn met de boodschap dat ze maar beter konden rennen..

 

Nou, eerst maar een peukje buiten gerookt om van de voorgaande vreselijke gebeurtenis bij te komen en toen maar naar binnen gegaan (die gasten hadden met trouwens wel de weg gewezen ;) )

 

Eenmaal binnen gekomen zag het er KEURIG uit! Tenminste schoon en geen vies rookhol.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@klaverblad

Veel suc6 met je shop

 

Zo wel genoeg gratis reklame!

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...