Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
nicolaas

Bad Trip

Recommended Posts

Hoi ik had gisteren een verschrikkelijke ervaring :wOOt ik had namelijk een Bad Trip.

Ik zat met mijn kameraden in de coffeeshop en blowde wat Wiet (K2) in een pijpje (puur dus zonder tabak) eerst had ik het niet zo in de gaten dat ik op een gegeven moment High werd ik had wel al wat de lachkick ik kreeg nog een jointje (Hasj met tabak) aangeboden van me buurman daar had ik 2 hijssies van genomen dat heel mild was vergeleken mijn pijpje, en toen begon het.....

 

Tijd en Ruimte begonnen te vervagen kon niet meer logisch nadenken het leek net alsof ik in een ander dimensie was in een soort glazen kooi waar ik niet meer uit kon, mijn kameraden lachden mij uit en ineens werd ik angstig!!!! ik liep snel naar de WC en hoorden die gasten achter mijn rug om mij uitlachen ik was nog wel bewust dat ik in een bad trip zat en was bang dat ik er nooit meer uit zal komen.

 

Daarna zij die ene gast dat ik beter wat koffie moest halen, ik liep de trap af naar de balie en zij tegen die vent die achter de kassa stond van de coffeeshop dat ik mij niet lekker voelde ik kon eerst nauwelijks uit mijn woorden komen zo angstig was ik hij keek me raar aan van wat doet die jongen nou raar, ik hoopte dat die man de ambulance zou bellen maar hij gaf mij wat frisdrank en adviseerde mij om even buiten te luchten.

 

Maar dat hielp niet het ging niet over vervolgens ging ik weer de coffeeshop binnen en zij tegen die man achter de kassa dat ik een bad trip had, hij waarschuwde een andere coffeeshop medewerker die wat ouder en wijzer uitzag en adviseerde mij om effe te gaan zitten en gaf me een glas met water en een boel suiker erdoorheen.

Later kwam 1 van me kameraden de trap af en probeerde mij gerustestellen maar dat hielp niet bleef fucking angstig en dacht dat ik nooit meer uit die trip zal komen, ook ging hun gepraat bij mij de ene oor der in en andere oor deruit, dus gerustellen hielp ook niet, toen ging ik maar naar buiten lopen met me kameraad ik wou maar terug naar mijn scooter en wou naar huis ik dacht maar aan 1 ding ik wil naar een veilige omgeving ik wil mijn bed in duiken.

 

Vervolgens door de stad lopen (kreeg als maar paniekaanvallen en kreeg achtervolgingswaanzin) kortom paranoia en toen was ik bij mijn voertuig aangekomen ik onder een bad trip 17 Kilometer met mijn scooter teruggereden naar huis (wat niet verstandig was maar ik zou en moest naar huis).

Wonderbaarlijk ben ik ook nog es heelhuids aangekomen thuis, waar ik vervolgens de bed induikte, de rest van de dag bleef ik mij vaag en paniekerig voelen.

 

Nu is inmiddels 24 uur later en ik voel me nog steeds zwak en ziekjes alsof mijn geest verdoofd is alsof je na een avond dronken te zijn geweest de volgende ochtend last hebt van een kater, gelukkig zijn mijn paniekaanvallen behoorlijk verminderd sinds gisteren, maar voel me nog steeds vaag :wOOt

 

Door die angsten van gisteren hebben mijn hersens wel een flinke opdonder gekregen en ben bang dat ik een lichte onherstelbaare hersenbeschadiging heb opgelopen.

 

1 ding is zeker ik kap met deze rotzooi! ik ga nooit meer een stap in een coffeeshop zetten meer, natuurlijk verschilt de werking per persoon ik kan wel enkele voorbeelden noemen waarom het bij mij is ingeslagen als een bom op een negatiefe effect:

 

- Ben geen ervaren blower heb ook nauwelijks tabak gerookt in mijn leven (21 jaar ben ik).

- Ik blow sinds anderhalf maand (1x in de 1 of 2 weken maar en dan alleen met joints inclusief tabak) en dit was de eerste keer puur wiet in een pijpje (daarna 2 hijssies van Hasj dat wellicht gevoelens versterkte).

- Ik was op dat moment beetje gestresst toen ik blowde.

- Heb ook een kwetsbaar karakter oftewel aanleg daarvoor.

 

Ik was doodsangstig gistermiddag ik was bang dat ik nooit meer uit die trip zal komen en dat ik uiteindelijk terrecht kwam in een krankzinnigheidsgesticht ik werd echt paranoia, en wou maar 1 ding een veilig plek zoeken en terug gaan naar de realiteit.

Ook als ik zo naar de meeste gasten zie die daar rondlopen in de coffeeshop het zijn net zombie's sommige dan. Ik ben vet bang nu dat ik ook zo word, ik dacht eerst valt wel mee wiet = softdrugs en natuurlijk dat valt dus wel mee, en had niet verwacht dat ik een bad trip zal krijgen van Wiet wel van Paddo's heb ik genoeg gelezen maar niet van wiet maargoed....

 

Ik voel dat ik nog steeds verdoofd ben 1 dag erna, wat denken jullie is dit een permanente hersenbeschadiging die ik heb opgelopen alsof een stukje van mijn ziel is ontnomen door die wiet?.

Edited by nicolaas

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey dude..

 

klinkt wel erg vaag allemaal :wOOt

ik moet zeggen dat ik een keer met spacecake een badtrip had ghad, en bij mij blijft het ook erg lang doorwerken. met een spacecake kan ik goed 2 dagen blijve trippen.

maar wat ik niet snap is datje dat alleen door te roken hebt :wOOt

ok, puurpijpje tikt flink aan ik weet t, maar hebje veel in het pijpje grookt?

wiet en hasj is een gevoelensversterker; dus alsje je zorgen gaat maken, wordt je gwoon helemaal gek!

je moet zorgen datje altijd kalm en rustig blijft, maargoed dat is lang niet altijd even makkelijk..

wat de coffeeshophouder wel goed heeft gdaan is suikerwater geven, hierdoor wordt het inderdaad wat minder maarje stopt het erniet mee..

 

ben wel benieuwd hoe de dagen erna nog gingen...?

 

Jahbless

Share this post


Link to post
Share on other sites

hahahaha :wOOt

 

ja wrrm poost je er nu weer 1

of had je nog een bad trip??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mensen met een zwak gestel, in de stress, aanleg voor psychose en paranoïde schysofrenie, moéten ook eigenlijk niet roken. :specool

 

:wOOt Waarom plaats je je verhaal twéé keer ? ...

 

Zit je 'bij de kerk' ? :wOOt En probeer je zieltjes te winnen ? Je doet wel èrg je best om 'ons' te overtuigen van 'het kwade' ! :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een bad trip van een beetje wiet via de puurpijp en 2 trekken van een joint. :wOOt

 

Shit he als ik m'n zusje van 13, 2 joints laat roken begint ze nog nieteens zo hard te trippen.

 

Die gozer krijgt het effect van paddo's na z'n joint.

 

Dus wil je een keer hasj proberen, spuit dan heroine voor je gewenste effect.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Een bad trip van een beetje wiet via de puurpijp en 2 trekken van een joint. :wOOt

 

Shit he als ik m'n zusje van 13, 2 joints laat roken begint ze nog nieteens zo hard te trippen.

 

Die gozer krijgt het effect van paddo's na z'n joint.

 

Dus wil je een keer hasj proberen, spuit dan heroine voor je gewenste effect.

 

Nee nog beter: LSD :P :wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat jij daar beschrijft heb ik ook wel eens heel soms,

Maar dan word ik niet paranoia ofzo, ik vind dat juist de betere trips,

Maar zal wel aan mij liggen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

hebbik vorig jaar ook eens gehad, bad trip

ik zat aan het kanaal tijdens de zomer. stak een pijpje op met wiet en hasj dooreen.

in het begin ging het goed maar na enkele minuten begon ik helemaal te duizelen, ik werd zenuwwachtig. enorm misselijk :specool

khad daar denk 2 uur gewoon plat gelegen, daarna moeten kotsen.

ik had gewoon uit pure waanzin men zakje wiet (20 euro!!) weggesmeten (had ik later zo'n enorme spijt van)

die bad trip bleef 2 dagen duren

daarna sloeg ik mezelf voor m'n kop die wiet weggegooit te hebben <_<

 

 

 

het gebeurt wel eens, zo'n bad trip

Share this post


Link to post
Share on other sites
die bad trip bleef 2 dagen duren

 

Heb je nog mazzel dat je nog uit die bad trip kwam voor het hetzelfde geval bleef je erin hangen rest van je leven <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha je was gewoon apestoned man! :specool

 

Inschattingsfoutje denk ik, want waarschijnlijk had je je beter gevoeld als dit je in een vertrouwde omgeving was overkomen. Thuis zak je op zo'n moment gewoon even lekker onderuit, neem je een paar flinke slokken AA Drink en doe je je ogen dicht en dan ben je binnen een half uur weer verlost van die verminderde controle. Ik kan me voorstellen hoe je je voelde en zeker het idee dat je nog de straat op moest zal het er niet beter op gemaakt hebben. Blowen versterkt onderliggende emoties en als jij je toevallig net ergens onzeker over voelt kan dit gevoel alles gaan overheersen, zoals jij o.a. aangeeft met het idee dat je vrienden je uitlachen.

 

Ik blow zelf al vele jaren, maar ik weet van mijzelf dat ik met bepaalde wietjes op bepaalde tijdstippen in bepaalde gelegenheden paranoïde kan worden. Ik kan er niet goed tegen als ik het idee heb de controle te verliezen middenin een grote publieke ruimte, dus als ik overdag gewoon téveel rook wakker ik dit effect ook nog eens zelf aan waardoor het nog eerder optreedt. Misschien ben je overgevoelig voor blowen, maar ik denk eerder dat het een samenloop van omstandigheden was waardoor je je zo rot voelde. Met andere woorden, ga niet meer aan pure wietpijpjes hangen als je niet in een situatie bent waar je je op je gemak even kunt terugtrekken om bij te komen, mocht het allemaal wat teveel van het goede worden. En wees niet bang voor gezichtsverlies als je een aangeboden joint weigert. Het gaat hier om jouw gemoedstoestand en je vrienden vinden het vast ook leuker om met een aanspreekbaar iemand op stap te zijn dan met een lijkbleek weggetrokken dweil... Je hebt jezelf in elk geval weer wat beter leren kennen nu. <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

"Een echte psychose, alléén door cannabisgebruik veroorzaakt, is een zeldzaamheid. Voorbijgaande achterdocht en achtervolgingsideeën komen echter relatief vaak voor. Door de toegenomen sterkte van verschillende cannabisproducten zoals weed en hasjiesj lijkt er de laatste jaren een toename te zijn."

 

"Wanneer een psychose optreedt is er in veruit de meeste gevallen sprake van een kwetsbaarheid die aan het licht komt, bijvoorbeeld in de vorm van schizofrenie. Cannabis wordt veel gebruikt door mensen met schizofrenie of met aanleg voor manische en depressieve episodes. Het stoppen ermee kan door ontremming vérstrekkende gevolgen hebben."

 

"Veel patiënten met schizofrenie gebruiken cannabis ondanks bovengenoemd verhoogd risico tot het krijgen van een psychose. Als reden wordt meestal opgegeven dat het een gevoel van leegte verdrijft en dat het de bijwerkingen van klassieke antipsychotica vermindert, hetgeen klopt met wat er over de dopaminerge werking van cannabis bekend is"

 

"Een acute angststoornis is een veel voorkomend verschijnsel dat bij cannabisintoxicatie kan optreden. Vaak worden de paranoïde ideeën achteraf als verklaring gegeven. Ik was bang door het idee dat. Het betreft echter echte paniekaanvallen. Vooral onervaren gebruikers lopen het risico op een angststoornis"

 

 

Vond ik op internet, ik dacht gelijk aan dit topic. Verklaart eigenlijk alles <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

wahaha dit is wel lache

ok dit is mijn verhaal ik heb met een vriend een dikke joint gerookt

en ik was stoned

Toen vroeg hij of ik nog 1 voor hem wou rolle ik deed dit dan in een openbare wc ik ga daar in zo een wc kamer zitte deed die deur op slot begon er dan aan met te rolle

begon me vriend zo tege mij te zage eeh doet die deur ope die bleef maar zage ik werd gewoon paranoia ik begon te denke dat daar aan flik achter stond en van die dingen toen hij dan was gerolt ging ik naar buite en zag ik een flik ik zo AAAAh ik begin zo sneller te stappe men vriend mij aan het volge ik stopte niet dan ineens komt hij voor me staan en ik voelde niets meer alles was terug normaal

was wel weird <_< :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites
wahaha dit is wel lache

ok dit is mijn verhaal ik heb met een vriend een dikke joint gerookt

en ik was stoned

Toen vroeg hij of ik nog 1 voor hem wou rolle ik deed dit dan in een openbare wc ik ga daar in zo een wc kamer zitte deed die deur op slot begon er dan aan met te rolle

begon me vriend zo tege mij te zage eeh doet die deur ope die bleef maar zage ik werd gewoon paranoia ik begon te denke dat daar aan flik achter stond en van die dingen toen hij dan was gerolt ging ik naar buite en zag ik een flik ik zo AAAAh ik begin zo sneller te stappe men vriend mij aan het volge ik stopte niet dan ineens komt hij voor me staan en ik voelde niets meer alles was terug normaal

was wel weird :specool :rofl

 

En nu nog normaal Nederlands <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

wahaha dit is wel lache

ok dit is mijn verhaal ik heb met een vriend een dikke joint gerookt

en ik was stoned

Toen vroeg hij of ik nog 1 voor hem wou rollen ik deed dit dan in een openbare wc. ik ga daar in zo een wc kamer zitte deed die deur op slot begon er dan aan met te rolle

begon me vriend zo tege mij te zagen:' Eeh doet die deur open die bleef maar zeggen, ik werd gewoon paranoia ik begon te denken dat daar aan politieman achter stond en van die dingen toen hij dan was gerolt ging ik naar buite en zag ik een politieman ik zo AAAAh ik begin zo sneller te stappe men vriend mij aan het volge ik stopte niet dan ineens komt hij voor me staan en ik voelde niets meer alles was terug normaal

was wel weird :specool :rofl

 

En nu nog normaal Nederlands <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

k begrijp hem wel iig :verrygood maar wel vaag dat je ineens weer nuchter was, misschien bracht de adrenaline je weer een beetje op peil ofzoiets ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ken het... hoe vaag het ook klinkt......................... i love (lichte) bad trips ;>

 

ik heb het nog nooit van alleen jonko gehad, enkel in combinatie met alcohol..

laten we uitgaan van... 3 flessen passie en 4 pure jonks ;p (in mn eentje)

 

het begint chill.. ik word licht in m'n hoofd en alles begint een beetje te draaien, maar word steeds erger

ik word vet actief en loop dan meestal gelijk naar buiten en ga een rondje lopen

zolang ik actief blijf, vind ik badtrips wel chill..

 

maar zodra ik in ga zakken komt het......

kotsaanvallen, ogen niet open kunnen houden, zweten, niet kunnen staan/lopen.. dan word het wel erg ja, en dan hou ik er ook niet van ;p

 

en de volgende ochtend... nja ik zeg maar nix ;p

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat ken ik ...

 

Maar dat noem ik geen badtrip :D. Das gewoon hard spacen man :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

bestaat dat dan? Bad trip van weed (eventueel gecombineerd met drank)? In 5 jaar nog nooit last van gehad...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niet dat ik weet ... Ik ga gewoon tukken als ik teveel op heb hehe. Zwaar moeite met lopen (in combinatie met drank) ... Maja, dan heb ik het ook over het wegdrinken van zo'n 15 bier en daarna een paar grammetjes wiet :D.

 

Alleen die koppijn de volgende dag ... Dat kan ik onder badtrip rekenen hehe.

Overigens, als ik niet meer in staat ben te lopen/ogen open te houden wil niet zeggen dat ik bad ga ... want op dat moment voel ik me juist fantastisch en probeer ik op alle mogelijke manieren wakker te blijven :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb eigenlijk nog nooit fucking veel gezopen en daarbij veel gesmoked.. :D wordt je dan niet gek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je gaat alles dubbel zien, veel erger dan met drank, met drank gaat bij mij alles draaien ... Maar in combinatie met een paar dikke joints gaat het niet draaien .. Ik ga dubbel zien, en het ergste is dat ik niet normaal kan kijken dan, dus ik blijf dubbel kijken, kan dan ook voor geen meter draaien/lezen.

 

Mja, vorige keer werd er iemand boos in een uitgaansclub omdat ik over ze tenen liep, ik me excuses aanbieden, kijkt ie naar me kop ... Zegt ie zo 'Damn, wat heb jij gedaan'. Hehe, tja ... Met knalrode ogen die driekwart dichthangen en zo'n lijkbleke kop kan je natuurlijk niet meer ontkennen :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hahahahaha dat is lastig als ze je doorhebben :D

Edited by stijlloos

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...