Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Attitude

Pvda Rotterdam Wil Legale Wietkwekerij In Westland

Recommended Posts

Balkenende wilde het niet hebben.....

 

Wat ik overigens helemaal niet erg vind.

Edited by kwekeling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aangezien dit juridisch niet haalbaar is, laat staan praktisch in mijn ogen. Er moet wel een hele goede screening van personeel komen en een dusdanige controle op de productie dat de kosten hiervoor zo hoog zullen zijn dat het tot een dusdanige hoge prijs van de wiet zal leiden dat het legale circuit geen levensvatbaarheid zal hebben....

 

Zowel binnen de nederlandse wetgeving, maar zeker ook binnen de europese wetgeving zal de legalisering van de productie van wiet voor consumptief gebruik niet gaan plaatsvinden. Misschien dat wanneer de toekomstige coalitie door een met name liberale meerderheid vertegenwoordigd zal worden kan er iets veranderen. Maar met deze minister donner en balkende, no way...

 

Ik geloof er niet in en naar mijn smaak kan het beste alles blijven zoals het is. Zeker is het niet eenvoudig voor de coffeeshophouders, maar zij die legitiem bezig zijn en bekend zijn bij de formele instanties kunnen redelijk hun werk doen en verdienen er meer dan een kleine boterham aan. Laat dat zo zijn en hou de overheid op afstand..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...