Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
gRoW'm GrEeN

Trip Muziek

Recommended Posts

ik vroeg me af wie nog leuke trip muziek kent

ik wil nl binnenkort nog keer paddos doen met vrienden en dan wil ik wel ff lkkr kunnen luisteren naar chille muziek, dus echte trip muziek

iemand idtje :wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat erg vet is met paddos is oprah muziek!

echt zon heel orkest weet je wel je kan et downloaden of opnemen en kijken op tv

:wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat ik echt trippen muziek vind, is hele ouwe old-school GOA-Trance, begin tot mid jaren 90 voldoet meestal wel. Orbital maakte ook hele vage shit.

 

House ain't what it used to be.

(Tegenwoordig voor clubbie mensen, in mooie kleren, die interessant willen doen, maar nooit iets met de muziek hebben gehad...Tiesto de beste dj ;) , dan heb je DJ Krust of Shadow nog nooit bezig gezien of Mix master Mike a.k.a. Mike D van de Beasty Boys, die lui kunnen tenminste wat met een technics en een stapel platen)

Daarom House sucks,.. nowadays.

 

Orbital is mijn aanrader, voor vage shit,

Wil je ultra-vage shit, dan misschien Boards of Canada, wat mij aangaat moet je hersenactiviteit dan wel ver onder het gemiddelde zitten. Langzame vage bliepjes "muziek".

 

Smookse :nerd :verrygood :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik vroeg me af wie nog leuke trip muziek kent

ik wil nl binnenkort nog keer paddos doen met vrienden en dan wil ik wel ff lkkr kunnen luisteren naar chille muziek, dus echte trip muziek

iemand idtje :verrygood

 

Als je echt eens wil trippen , dan raad ik je meditatiemuziek aan! :nerd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Afrikaanse djembe (trommels) muziek op je mp3 en dan inhet bos trippen op de muziek .

Me mooiste paddo trip was in Ruigoord ergens begin 90.

Groot vollemaan feest en samen komst van The cathering van de rainbow organisatie, duurde twee weken en werden kaalkopjes regelmatig uitgedeeld, Twee weken kamperen met hele hippie communitie in de wildernis van Ruigoord.

Wat een trip :verrygood

Sávonds feesten met kampvuur en djembe's .

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

Momentery lap off reason van pinkfloyd

lekker kneiter wegswijmelen :verrygood

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

mischien is het beter geen HARDCORE maar ik vind het wel :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

op de paddestoelen geen hardcore nee. too much... liever wazige muziek en zeker is muziek uit afrika als je een geluidsinstallatie hebt die iets voorstelt een goed idee :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

hier is die dan de door velen individuen bejubelt eerste single van popsycle megazord deze keer met de medewerking van morning breast en een guest apearance van cassilda het nummer klaar als koek die ook op het eerste album zal staan klik daar klik free w8 een paar seconden voer de code in die er staat en dowload die steez http://rapidshare.de/files/17460750/klaar_...ssilda.wav.html voor de echte die-hards die wel van een beetje indoctrinatie (hé is dat goed)houden wees voorbereid

 

(ps het is de bedoeling dat de leuke stukjes beter naar voren komen en sorry dat het geen mp3 is ik moet die converter nog halen)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trip muziek = Goa trance :D

 

Met van die stemmen: hummmmmmmm.. de hele tijd, dat is kk spacend :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

umma gumma van pink floyd,een mix van muziekaale trip van 50 minuten lang,echte trip muziek.

Share this post


Link to post
Share on other sites

GMS - Overdose

Lojique - Broken

All Saints - Pure Shores

 

Faithless, daftpunk, Prodigy, Basement Jaxx

En nog veeeel meer natuurlijk

 

Groet NECROTH <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

future sound of london - ik denk dat dit wel de belangrijkste formatie van de jaren 90 is op het gebied van psychedelische muziek

aphex twin heeft ook veel relaxte trip muziek gemaakt, vooral de selected ambient works compilaties en 't album drukqs doen 't erg goed in een toestand van verhoogd bewustzijn, maar eigenlijk is bijna alles wat ie gemaakt heeft wel de moeite waard

boards of canada is (terecht) al genoemd, zeker 't album music has the right to children past precies bij 't paddo gevoel

Share this post


Link to post
Share on other sites

zowa alles van The Doors, die haddek wel is onder de mushrooms live willen bezigzien, wohooo

Miles Davis (jazz) vindek echt zaleg, volgens mij moet da zaleg zijn voor wanneer ge den trip voelt opkomen, als ge dan op u rug ligt, fantastisch aaah

verder is het miss een aanrader om zelf muziek te maken, wij hebben is met een helen hoop onder trip muziek aant maken geweest me gitaren en djembé's, man da moet slecht geweest zijn voor ne nuchtere mens maar wij zaten helemaal in die muziek en vonden dat zalig... wahaa :blink:

verder ben ik ni echt ne voorstander om lekker binnen met muziek te trippen, als ik het nog eens doe, dan toch maar in de open lucht waar ik zo weinig mogelijk mensen tegenkom. <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zoals eerdergenoemd: Goa trance, kan je echt helemaal in wegspacen!

Een paar namen die het zoeken waard zijn:

 

Shift, Slug, Theoreme, Tikal, Tube, Twisted System, Hujaboy, Hypersonic, Jupiter 8000

 

En als je toch binnen achter je computer zit, neem dan tijdens je trip een kijkje op:

www.larrycarlson.com

Als je tijdens je trip deze kijkt: http://www.larrycarlson.com/flashmovies_maple.htm dan blijf je nieuwe dingen zien! <_< :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

laats was ik aan het uitbollen en ik hoorde op tv"the knife-marble house". lekkere plaat en mooie clip.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pink Floyd

Amon Tobin

Dj Shadow

Gorillaz (eerste album)

Air

Patrick Wolf

Max Folmer (erg onbekend en erg moeilijk te vinden)

Orbital

Infected Mushrooms

Photek (en dan wel zijn minimal DrumNbass niet de lompe)

Laurent Garnier

Bonobo

High Tone (!)

 

deze muziek kan ik altijd heerlijk op spacen

Share this post


Link to post
Share on other sites

aphex twins - drugsmix

 

paul blackout - bloody fist sessions (trippende drum & bass)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bob Dylan, alle nummers maar vooral Rainy day women #12&35 (Oftewel everybody must get stoned! :rofl)

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je wil space moet je van die natuurgeluiden gaan luisteren of gewoon in een bos gaan liggen en naar de vogels luisteren

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...