Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Attitude

Wat Te Doen...

Recommended Posts

Jongens heb even een wijze raad nodig...bijna alle haren zijn bruin nu, maar de trichomes zijn nu ook meer bruin dan wit. Al het blad is nog wel donker groen...wat nu te doen zit ergens in week 7. Zelf denk ik oogsten omdat de THC nu omgezet word in CBN en CBD. Dus wat te doen lekker laten staan of omhakken?!?

 

Heb dit in m'n eigen verslagje ook al gevraagd maar niemand leest het of heeft geen zin in te reageren...misschien op deze manier wel :wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites

een wijze raad,knip je plant maar pas als je plant aan het einde is,de bladeren gaan beginnen te vergelen dan,niet blind gaan staren op de hoeveelheid bruine haartjes...

Share this post


Link to post
Share on other sites

de vorige ronde heb ik zorgvuldig naar de verhoudingen van de trichomes gelet volgens de kleuren van de harspareltjes,ik heb nu terug in week 8 deze verschijnselen met m'n stekken,de meetste bladeren zijn nog mooi groen op enkelen na,dus laat ik ze nu staan tot ze spontaan gaan afsterven,dat merk je snel,je plantjes gaan veel minder gaan drinken en vergelen in snel tempo,dat is nu voor mij het signaal dat ze rijp zijn,ze zullen ook veel minder gaan inkrimpen,en de kwaliteit is ook veel beter volgens mij,geeft een zwaarder stoned gevoel...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je kunt ook zien dat de trichomes steeds groter, en je toppen dus zwaarder worden.

Wil je zoveel mogelijk gewicht en een slomer effect dan wacht je tot de plant echt is vergeeld.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dus voor een meer High effect zou dit wel de beste tijd zijn om te oogsten?! Vind het wel intressant om te weten hoe het effect anders te maken...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe langer de harsen (trichs) met daarin de thc aan het licht worden blootgesteld , des te meer thc gaat oxideren tot o.a. CDB en des te minder high het effect wordt. Maar er valt zeker nog meer over te vertellen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

het is vrij simpel,wil je een high wietje,oogst dan nu,het risico op een groene smaak is wel hoger,wachten tot op het einde geeft altijd meer opbrengst,een minder groene smaak,en een zwaarder stoned gevoel,bovendien smaakt deze laatste heerlijk na enkele maanden rijpen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leuk!! Denk dat veel mensen dit niet wisten...Ik denk dat ik de klote stek nu ga oogsten en de andere laat ik nog even staan. Kan ik ook nog vergelijken over een paar weekjes. Atmo je zei dat er nog meer over te vertellen was..heb je misschien een site of info waar meer staat?? Persoonlijk houd ik er meer van een high te krijgen..misschien is een haze wel een goed idee voor een volgende kweek...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die zijn voor de high over het algemeen beter inderdaad.

 

 

Er moet hier op het forum ook meer te vinden zijn over dit soort dingen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb 1 plant nu geknipt en hangt nu te drogen (zie mijn verslagje). Als de andere planten klaar zijn zal ik het gaan testen..ben benieuwd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...