Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
larson

Hoe Ziet Ze Eruit?

Recommended Posts

Ik heb een wietplantje dit was de 1e om mee te beginnen ik had eerst een simpel halogeenlampje. (eerste 2,5 weken)

Nu heb ik gloeilamp 150 watt gepakt met redelijk wat lumen. ik heb ook een kast gebouwd en helemaal bekleed met aluminium folie en heb luchtventilatie gemaakt om de temp goed te krijgen en de luchtvochtigheid. dit is allemaal in stapjes gegaan dus mijn plant begint het de laatste week pas goed te doen 1week geleden was er nog maar 1 klein topje. en nu gaat het erg snel.

Als je mijn andere post leest wil ik het hierna wel anders gaan doen....

maar ik post hieronder even wat fotos zodat jullie kunnen zeggen of het nog iets wordt hoe lang hij nog ongeveer moet en hoeveel gram -+ er af komt :wOOt

 

foto1:

http://members.home.nl/surfdudelars/P1010062.jpg

 

boven zijn de bladeren beetje vaag waren verbrand... mijn lamp hing te laag nu is het weer oke en de bladeren kleuren langzamerhand weer bij..

 

foto2:

http://members.home.nl/surfdudelars/P1010064.jpg

Edited by larson

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeetje... Wat een grote....................foto's!

 

Ik denk niet dat je er meer af gaat krijgen dan enkele grammen... De plant is ondanks de omstandigheden wel mooi groen, maar veel te iel en gestrekt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ik dacht mocht er iemand zo stoned zijn dan kan ie de fotos toch nog zien :wOOt

 

Jeetje... Wat een grote....................foto's!

 

Ik denk niet dat je er meer af gaat krijgen dan enkele grammen... De plant is ondanks de omstandigheden wel mooi groen, maar veel te iel en gestrekt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zou je de foto's willen verkleinen zodat je ze in één keer volledig ziet .

Share this post


Link to post
Share on other sites

150 watt gloeilamp volgens mij... correct me of im wrong lars...

 

/edit

ja dus:

 

Nu heb ik gloeilamp 150 watt gepakt met redelijk wat lumen
Edited by dAblap

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...