Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
atmosphere

Veldje Zaailingen

Recommended Posts

inderdaad hij is niet opgepakt

hij heeft op het moment gewoon niks staan thats it

Edited by jolocozuen

Share this post


Link to post
Share on other sites

:whistling nice atmo!!!! hoe veel kuub is afzuiging en filter?? kweek je in aarden bak of in potten want door jouw jungle gaan om de achterste dames water te geven, stel dat er zo'n top op je valt ben je verpletterd :no :P respect atmo!!!

 

growertjen

Share this post


Link to post
Share on other sites
Op de eerste 3 foto's zie je dat de wanden zijn bekleedt met spiegelend materiaal . Je kunt dit bij bouwmarkten kopen als bv radiatorfolie . Je hebt er ook grote rollen van die voorzien zijn van een witte laag piepschuim , hiermee wordt normaal gesproken geïsoleerd.

 

Het zal misschien niet meer licht reflecteren dan witte (kalk) wanden, maar daar draait het niet alleen om.

Witte wanden hebben het grote nadeel dat ze hun licht in alle richtingen verspreiden,dus ook naar plaatsen waar je gee nlicht nodig hebt !!! dit licht gaat dus verloren . Met spiegelende wanden wordt het licht van de lamp mooi je tuin in gereflecteerd . Ik beweer dus dat je met spiegelfolie meer licht bij de planten krijgt.

 

Dat is m'n conclusie na vele metingen en testen .

 

ik heb hier nog een klein vraagje over...het is een beetje off topic maar vraag het me hard af

 

er word hier zo afgekraakt om aluminiumfolie te gebruiken..het zo niet weerkaatsen

 

maar je ziet het licht tog duidelijk terugkomen als je het op de alu schijnt..

 

waar is dit materiaal zo slecht dan ??

 

greetz thug :no

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...