Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
woopie

Aurora Indica 4 Plantjess

Recommended Posts

jammer joh...theorie aan diggelen... :wOOt

 

 

Jah idd, vooral om het zo goed onderbouwd is :wOOt

 

Na 2 dagen zie ik gelijk al resultaat.. Zijscheuten beginnen nu echt snel omhoog te komen met witte haartjes erin, krijg waarschijnlijk wel zijtopjes nu dus het heeft duidelijk geholpen.

Laat het ook zo staan en nog 1 dagje op 18/6 en dan gaan ze weer in de bloei.

 

 

volgens mij vindt die plant dat niet echt fijn, die wisselingen van cyclus.Mij lijkt dat je beter kunt blijven bloeien nu..

Share this post


Link to post
Share on other sites

inderdaad , lichtstress in het begin van de bloei is de manier om herma's te kweken .

Share this post


Link to post
Share on other sites

right..

 

400w nieuw gekocht, hok gemaakt, en lampventilator opgehangen, en er komt nog afzuiging naar buiten via dakschoortsteentje :P

Nu staat hij paar uurtjes voor test aan, en om 11uur gaan plantjes eronder.

1ste keer :wOOt ofnie...

 

Maargoed, dan zie ik wel wat ik eraf krijg, en ik begin deze week met wss 5 nieuwe stekjes en die komen er dan bij in de 400W bak nadat ze weekje onder TL hebben gestaan in mijn oude bak...

]Foto komt nog :wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu 3 dagen onder 400W de toppen spekken echt aan alsof het ergens heel erg mee eens zijn geworden...

EC waarde is wat te hoog wat je terug kan vinden bij de bladeren, gister wat kalkkorrels erbij gedaan.

Is overvoeding, in een stonede bui teveel gegeven aan die plant. Deze top is ook iets minder.

 

Kheb iig al een boellll geleerd wat ik wel en niet moet doen :wOOt

Verder komen er deze week 6 stekken (wss PP) bij, en ga ik daar eens een goede start mee maken en dan blijven deze 2 er voor spek en bonen bijstaan en alles meer wat eraf komt is dan maar leuk meegenomen.

 

Komt nog rechtreekse afzuiging naar buiten in, ( heb een ongebruikt schoorsteentje gevonden) die de vorige eigenaren ooit hadden gebruikt voor hun droger.

 

Foto`s.

 

3dagen400w0ub.jpg

400w3dagen1dp.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

hallo, ik zou je wanden maar heel snel wit schilderen of zwart / wit folie plakken. is gewoon jammer dat je zoveel energie verspilt :wOOt

 

gr. ray

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...