Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

w--w

Wiet Afgepakt

Recommended Posts

zit ik gisteravond effe in de auto een blow te roken en ja hoor daar heb je die kut wouten al we stonden gewoon en deden niks verkeerd dacht ik.

ik zat op de bijrijdersstoel met me laptop op schoot en een biertje in me hand

me vriend die reed werd helemaal nagetrokken maar had verder niks open staan

en toen ging ze de gegevens van me lap opschrijven en vroegen ze mijn legi wat ik heb gegeven en blijkt dat er nog een boete en er moet iets betekend worden op het buro.nou eenmaal daar gekomenalles uit me zakken halen en leg me wiet ook neer 10 euro,s hij zegt gelijk die nemen we in beslag ik kwam net uit de shop zei ik ja pech zei ie. nadat ik een uur in een cel zat heb ik me boete betaald en mocht ik weg en over die weed werd niet meer gesproken dus vraag een papier waar op staat dat ze me weed in beslag hebben genomen maar diewouden zeniet geven na enige tijd door zeuren wouden zetoch wel even iets uitprinten maar dat zou wel even duuren en moest ik weer me cel in voor 45 minuten.

 

sindswaarneer mag jegeen weed op zak hebben ?

kan ik nog aktie onder nemen ?

 

gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uit welke regio kom je?

 

Als het maar 1 of 2 gram was, zie ik niet in waarom ze dat af mogen pakken. Je had waarschijnlijk moeten weigeren . Je wordt immers geacht de wet te kennen.

Het is dus verdomd handig om de wet inderdaad te kennen. Het opend zeer veel mogelijkheden wanneer je eenmaal met politie en justitie in aanmerking komt .

 

Ik heb ooit een Topic met handige rechten geopend.

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat ik steeds zeg ik doe niks zonder advocaat

en ze kunnen zo hard brullen dat ze willen

ze weten dat ze moeten toegeven

is trouwens ook het veiligste mits je anders wel eens de verkeerde dingen kan zeggen op het bureau

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat lullen jullie nou ? Als je gewoon je boete had betaald had er niks aan de hand geweest. Marihuana is nog altijd verboden pipo's ! Je bent gewoon genaaid door de blauwe flikken.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik zou ook dreigen met een advocaat erbij halen. Is kijken hoe snel je je wiet terug heb :wOOt

Ja, en hoe snel ben je meer geld kwijt aan die advocaat dan de waarde van je wiet?

Share this post


Link to post
Share on other sites
pro deo ????

in Belgie kan je daar maar pas van genieten van het recht als je steuntrekker bent,je inkomen moet bewezen onder een bepaalde grens liggen,wat wel gratis is,is alle info,je rechten en plichten o.a.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Uit welke regio kom je?

 

Als het maar 1 of 2 gram was, zie ik niet in waarom ze dat af mogen pakken. Je had waarschijnlijk moeten weigeren . Je wordt immers geacht de wet te kennen.

Het is dus verdomd handig om de wet inderdaad te kennen. Het opend zeer veel mogelijkheden wanneer je eenmaal met politie en justitie in aanmerking komt .

 

Ik heb ooit een Topic met handige rechten geopend.

kom uit rijswijk zh. en het was een zakje van 10 euro.

weigeren was geen optie

 

mzzl

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wat lullen jullie nou ? Als je gewoon je boete had betaald had er niks aan de hand geweest. Marihuana is nog altijd verboden pipo's ! Je bent gewoon genaaid door de blauwe flikken.

boete betaalde ik ook gelijk maar moest op een betekening komen en ik denk dat ze de laptop even wilden nakijken

 

mzzl

Share this post


Link to post
Share on other sites

citeer:

je stond gesignaleerd voor een boete en een betekening ? Dat klinkt alsof je geen verdachte was. Wanneer je geen verdachte bent, mogen ze ook je kleren en zo niet doorzoeken en kan er ook geen sprake zijn van voortgezette opsporing.

 

Ik zou, op basis van deze informatie, het bezwaar er op gooien dat er sprake is van onrechtmatig bewijs, omdat er gebruik is gemaakt van dwangmiddelen, terwijl je geen verdachte was.

 

bezwaar is de deur uit dus nu nog even afwachten (met de nadruk op even iemand ervaring met inbeslagnames terugvorderen?

nou we zien wel hoe het af gaat lopen

 

mzzl

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zou die moeite er allemaal niet voor doen, want wiet is simpelweg verboden.

Het wordt gedoogd dus als ze willen mogen ze het tot 5 gr. door de vingers zien,

maar als ze willen kunnen ze 0.1 gr. afpakkenn..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat wil je bereiken..? Gerechtigheid? Corruptie komt overal voor je mag natuurlijk wel zeuren maar je kan er weinig tot niks aan doen, politie geeft nooit hun fouten toe..

Share this post


Link to post
Share on other sites

BIJ MIJ HETZELFDE GISTERAVOND!!! GRRRRRR

 

 

Wat zijn het een IMMENS VIEZE VUILE KUTFLIKKERS.

 

 

Zit ik met een maat bij het busstation een joint te vouwen, komt daar plots een politiewagen aanzetten. Politie stapt uit en begint moeilijk te doen. Ik werd gelijk gefouilleerd, alle wiet afgepakt (grammetje of 10, 12, totaal omdat we net van de shop afkwamen)- en een boete waarvan de hoogte nog niet is vastgesteld. Ik moest een handgeschreven briefje ondertekenen waarin stond dat ik al mijn 'OPIATEN EN HENNEP' vrijwillig had afgestaan. Terwijl ik niet eens opiaten bij me had- alleen maar wietjes (tevens thuisgekweekt).. WAT EEN KUTFLIKKER, die kerel was echt lekker bezig om z'n thuis verwekte frustraties op onschuldige 'burgers' los te laten. We werden ronduit behandeld als criminelen. Beide dus de wiet kwijt, en de boete moesten ze nog opzoeken omdat ze niet direct wisten wat de hoogte van de boete zou zijn. En we hadden 'm nog niet eens opgestoken!!

 

Ik snap de wereld niet meer. Maar mijn mening over de Nederlandse politie, en daarmee het hele justitieel orgaan is ZWAAR verslechterd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uuuuuhm, je mag in het openbaar zowiezo niet blowen, je mag ook maar 5 gram maximaal op zak hebben in het openbaar, dus eigenlijk moet je niet zo zeiken, ze doen ook alleen hun werk maar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het gaat erom dat ze mensen die overlast veroorzaken oppakken. Dit was geen overlast, dit was stiekem ergens een jointje roken omdat de coffeeshops in Nederland te vroeg dicht zijn. En als ze hun werk goed doen, dan zorgen ze ervoor dat de criminaliteit in Nederland achteruit gaat. Hiermee verwekken ze slechts frustraties. Sterker nog: ik ben nu eerder geneigd lak te hebben aan de politie dan voorheen. Het is gewoon een smerige manier om aan hun jaarlijkse quota te komen. Laat ze eens een paar echte crimenelen pakken. Maar nee hoor, daarmee is geen geld te verdienen.

Kutpolitie!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Uuuuuhm, je mag in het openbaar zowiezo niet blowen, je mag ook maar 5 gram maximaal op zak hebben in het openbaar, dus eigenlijk moet je niet zo zeiken, ze doen ook alleen hun werk maar.

lijkt me toch niet helemaal corect het is geen politiestaat.

 

en volgens de wet mag je helemaal geen wiet bij je hebben ook geen 5 gr

maar ze mogen ook niet zomaar van alles gaan doen.

mzzl

 

het gaat er mij niet om dat ze me wiet hebben inbeslag genomen het gaat er om dat ook hebben. maar ook de politie hoort zich aan een aantal dingen te houden blijkbaar denken andere er anders over maar goed

ieder zijn eigen mening

 

mzzl

Share this post


Link to post
Share on other sites
BIJ MIJ HETZELFDE GISTERAVOND!!! GRRRRRR

 

 

Wat zijn het een IMMENS VIEZE VUILE KUTFLIKKERS.

 

 

Zit ik met een maat bij het busstation een joint te vouwen, komt daar plots een politiewagen aanzetten. Politie stapt uit en begint moeilijk te doen. Ik werd gelijk gefouilleerd, alle wiet afgepakt (grammetje of 10, 12, totaal omdat we net van de shop afkwamen)- en een boete waarvan de hoogte nog niet is vastgesteld. Ik moest een handgeschreven briefje ondertekenen waarin stond dat ik al mijn 'OPIATEN EN HENNEP' vrijwillig had afgestaan. Terwijl ik niet eens opiaten bij me had- alleen maar wietjes (tevens thuisgekweekt).. WAT EEN KUTFLIKKER, die kerel was echt lekker bezig om z'n thuis verwekte frustraties op onschuldige 'burgers' los te laten. We werden ronduit behandeld als criminelen. Beide dus de wiet kwijt, en de boete moesten ze nog opzoeken omdat ze niet direct wisten wat de hoogte van de boete zou zijn. En we hadden 'm nog niet eens opgestoken!!

 

Ik snap de wereld niet meer. Maar mijn mening over de Nederlandse politie, en daarmee het hele justitieel orgaan is ZWAAR verslechterd.

ik hang net op met het paleis v justutie afdeling parket.

er werd mij verteld door de dame daar dat ik beter even terug kan gaan naar het buro bij haar was niks bekent over een inbeslagname.

 

ik moest dan ook me weed daar ophalen en mocht dat niet lukken moest ik weer contact opnemen met haar.

 

ga vanmidag effe langs dan laat ik wel wat horen hoe het is afgelopen.

 

mzzl

Share this post


Link to post
Share on other sites
en volgens de wet mag je helemaal geen wiet bij je hebben ook geen 5 gr

Het is GEDOOGD om 5 gram bij je te hebben in het openbaar.

 

En ze mogen ZEKER WEL die shit afpakken als ze daar een goede reden voor denken te hebben, je zegt het zelf namelijk al, het is niet legaal, maar gedoogd.

 

Dussss.. het is zeker wel correct.

Share this post


Link to post
Share on other sites

w--w je praat poep.

 

een 'wout' (zoals jullie dat noemen) heeft idd het recht om je te foullieren en je 'wiet' en andere wapens / drugs in beslag te nemen zonder reden!

al is het 0.1 gram!

 

je wiet krijg je toch niet terug,, kun je hoog en laag springen en een grote bek opentrekken.

het is immers in beslag genomen.

 

en op een politie bureau werken veel mensen, veel papierwerk wat verwerkt moet worden voor/door knulletjes als jou!

Share this post


Link to post
Share on other sites
w--w je praat poep.

 

een 'wout' (zoals jullie dat noemen) heeft idd het recht om je te foullieren en je 'wiet' en andere wapens / drugs in beslag te nemen zonder reden!

al is het 0.1 gram!

 

je wiet krijg je toch niet terug,, kun je hoog en laag springen en een grote bek opentrekken.

het is immers in beslag genomen.

 

en op een politie bureau werken veel mensen, veel papierwerk wat verwerkt moet worden voor/door knulletjes als jou!

nou dat kan je wel zeggen maar daar is niks van waar.

zou me nog maar eens laten voorlichten.

 

en of ik het terug krijg dat zullen we nog zien vanavond ga ik langs het buro in rijswijk en anders bel ik morgen weer naar het parket in denhaag

 

mzzl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...