Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
roeieklok

Drogen Op Krant?

Recommended Posts

Goedenavond,

 

ik heb geoogst, ziet er goed uit.

Ik heb echter een probleem, ik heb te weinig ruimte op zolder.

En dat met maar met een oogst van 2 planten.

Ik heb de toppen waar ik geen plaats meer voor had op een krant gelegd.

Kan dit, of is dit slecht voor de kwaliteit?

 

Groeten,

Erik

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest todo111

hang de takken gewoon op aan een wasrekje, dan heb je weinig plaats nodig.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Soeperdoeper

Een maat van me heeft zijn natte wiet ook es op een krant gedroogd -

ik weet niet wat er toen precies gebeurt was maar die wiet smaakte uiteindelijk vrij GOOR...

 

Ik weet nog steeds niet zeker of het kwam door die manier van drogen - omdat we het geen tweede keer geprobeert hebben - maar sindsdien hangen we altijd onze wiet op! Of leggen het op een droog rekje....

 

dus ik weet niet of het wel een goed idee is..... misschien gaat het goed

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Soeperdoeper

Misschien had ik wel gewoon een gore krant of zo... kweet t echt nie... misschien was t gewoon iets van de inkt opdruk of zo.

 

Ik weet alleen: ophangen gaat altijd goed!

Share this post


Link to post
Share on other sites

hmm.. die van mij hebben maar een nachtje op een krant gelegen om te wachten og geknipt te worden maar de onderkant ging verstikken, binnen een nacht! Zou het niet doen. Kom.. voor 2 planten moet je wel een plekje kunnen vinden hoor. Ik heb zelf gewoon een draad gespannen onder de nok, ging prima. Wasrekje is inderdaad ook een goede suggestie, of stapelen op rekjes gemaakt van bijvoorbeeld horregaas, gaat ook prima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

.......... O.K. O.K.

Ik heb ze al opgehangen...........

 

 

 

hahaha.......helemaal omgeforumt!

 

ik zou ook zeker niet voor die krant kiezen maar een plek waar ze liefst ook donker hangen en ventilatie is. dan gaat ze beter smaken en komt niet in aanraking met het papier en de misschien wel afgevende drukinkt.

 

gewoon lekker rustigaan drogen aan de lucht. maar als je ze ergens op wil leggen neem dan bv wat kippengaas of oude vitrage gespannen op wat latjes (allemaal even groot en met voetjes is al stapelbaar..) , maar geen muffe kranten met inkt, bleh..

 

ik hoop dat je ze voortaan blijft hangen want je hebt er tijdens de hele levende periode goed voor gezorgd maar dan houd het niet op, je eindproduct is dan nog niet helemaal klaar. alle stadia van zaad of stek tot schoon en droog in pot of blik dragen bij aan een zo mooi mogelijk produkje: jouw wietje.

Edited by green enfield

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...