Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
riesje

Nieuwe Start

Recommended Posts

atmo

 

wat riesje bedoeld is een topic van een tijdje terug.

weet niet juist meer van wanneer en waarover het ging.

halverwege van die lange topic werden een paar geintjes gemaakt door ries, en ook door mij, geef ik grif toe, en nog andere.

daar werden toen grote delen van verwijderd.

dat was een aanleiding tot discusie.

het waren maar een paar geintjes en er werd zo drastisch ingegrepen.

was niet echt nodig ( mijn mening ) vond ik. en dat is bij onze ries, en bij mij in het verkeerde keelgat geschoten.

 

zo dit gezegd hebbende, zand erover

nieuwe start :specool

hopelijk denkt ries er ook zo over :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik zie het zo...Als je op school alleen maar pure theorie en direct geneuzel over een onderwerp kreeg werd je het ook zo zat, omdat het saai werd. Geef les in een beetje vrije vorm waar een geintje moet kunnen en je houd het intressant en leuk. Denk dat dat hierin ook wel een beetje opgaat...

Daar zit zeker wat in . Voor grappen wordt ook echt niemand bestraft ,alleen kan het voorkomen dat ze een keer worden verwijderd . daar zie ik het probleem niet zo van in ,die grappen blijven niet leuk toch ? Naar aanleiding van het commentaar van Riesje hebben we toen trouwens het onderdeel "onzin en co " in het leven geroepen .

 

We willen alleen voorkomen dat het onderwerp volledig verschuift naar een ander onderwerp . Dat er humor door een post heen gemixt zit is helemaal geen probleem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mja respect for all,

 

Maar sommige hier hebben uitspraken op andere forums gedaan wat bij mij iig niet door de beugel kan.

 

'k ga geen namen noemen, deze personen weten goed wie ik bedoel.

 

Heb toch gvd respect voor elkaar, maak elkaar het leven niet zuur!!

 

Groetjes Mike.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nog een keer mijn mening dan.

 

Ik vind het wat minder dat er zonder overleg en volkomen willekeurig posts die de bepaalde personen iets te lollig vinden worden verwijderd.Volgens mij kan het nooit de bedoeling zijn om hier een humorloos forum van te maken.Is dit wel het geval dan ben ik hier niet op de juiste plaats!!!

 

Waak er a.u.b. over dat de mods en/of admins geen dictatoriale neiginkjes gaan krijgen,want het begint errug te lijken op machtsmisbruik.

Als een mod/admin iets te lollig vind wil dat nog niet zeggen dat iedereen dat vind.Ik vind dat een lolletje moet kunnen.Dat het midden in een topic gebeurd is in mijn ogen niet erg.

Maak dan een wetenschappelijk gedeelte hier, waar de nerds onder ons leuk en interessant kunnen kletsen.

 

Nogmaals dit is ondanks eerdere melding dat ik geen mening meer zou geven alsnog mijn mening.

 

(HUH!!hoe heb ik het zo kunnen schrijven, snap er zelf niks meer van)

waarneer beginnen we ons eigen forrum site :wOOt

 

ik lees altijd ik geef nooit me meningen

Share this post


Link to post
Share on other sites
Houd dan nu ook je giegeltje!!! Analfabeet!! :wOOt

Post je nog een foto's he?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Houd dan nu ook je giegeltje!!! Analfabeet!! :wOOt

Post je nog een foto's he?

daar zat ik nou ook aan te denken :wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier word ik nou zo ziek van!!! AMPER KUNNEN SCHRIJVEN EN TOCH COMMENTAAR!!! :wOOt :wOOt :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hier word ik nou zo ziek van!!! AMPER KUNNEN SCHRIJVEN EN TOCH COMMENTAAR!!! :wOOt :wOOt :P

rustig riesje, denk om je bloeddruk

waar is de rustige ries gebleven van een tijdje terug ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
en riesje hoe staan je lady's erbij ? :wOOt

riesje is gedeporteerd naar een ander forum.

Share this post


Link to post
Share on other sites
welke dan?? HD?

Ik ben toch erg benieuwd hoe het nu gaat.

iets genaamd wietplaza

 

daar zie ik nml wel fototjes van z'n 'AARDEKWEKER' :wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk niet dat ik nog uitgebreide verslagen ga geven.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jammer hoor riesje, dat je zo vreselijk overdreven hebt moeten reageren op alles.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jammer hoor riesje, dat je zo vreselijk overdreven hebt moeten reageren op alles.

Geen commentaar

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jammer hoor riesje, dat je zo vreselijk overdreven hebt moeten reageren op alles.

Geen commentaar

Eigenlijk is dit al een beetje commentaar.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...