Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Weet niet hoe ik dit topic weg kon halen dan maar zo

Edited by Albundy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beste Albundy : De huisregels zijn klaar en duidelijk hierover. GEEN handel in plantmateriaal.

Spijtig dat er hier geen moderators zijn om je een ban te geven.

 

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
20 hours ago, Albundy said:

Ik ben op zoek naar stekjes 

speciaaltjes kan ook

pb me

wickrme: zidane020

Heb ik voor je , mooie prijs 50€ Ps minimaal afname 50 

  • Haha 3
  • Sad 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Op dit hele forum doen ze moeilijk als je handelsprijzen neerzet maar handel in stekken mag dan wel weer erg verwarrend :o :o voor mij maakt dit niks uit maar pas op dat je niet strafbaar bezig bent boys 

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, Tune said:

Beste Albundy : De huisregels zijn klaar en duidelijk hierover. GEEN handel in plantmateriaal.

Spijtig dat er hier geen moderators zijn om je een ban te geven.

 

 

Moderators? Waar? Nooit gezien behalve als ze persoonlijke fitty’s moeten oplossen in openbare berichten dan zijn ze er plots 

Share this post


Link to post
Share on other sites

De meeste van Staff zijn idd hier al jaren niet meer op het forum geweest. Ze hebben de functie opgegeven voor welke reden dan ook, heb ik alle begrip voor.

Dan is het in mijn opinie de taak aan de eigenaar/administrator om er nieuwe te zoeken. Want moderators moeten er zijn om dit soort berichten te verwijderen en zaken in goede banen te leiden.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik handel niet heb alleen gevraagd wie me kan helpen 

2 verschillende dingen 

maar ik begrijp je wel en zal dit post weghalen maar als je me ook nog eens kan helpen dan os het helemaal top eerst ff uitvogelen hoe ik het weg kan halen 

Edited by Albundy
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vragen naar stekken is ook in strijd met regels van het forum.  ;) 

  • Het aanbieden van en/of vragen naar illegale handel is niet toegestaan, ook niet via de pm/email van het forum. Onder illegale handel verstaan we ook (het verkopen, aanbieden of ruilen van) planten of delen van planten zoals stekken.

Als je stekken wil dan zou ik je aanraden om zelf moeders te kweken en je zo te voorzien van stekken.

Het weg halen van het topic kunnen enkel moderators.

Edited by Tune

Share this post


Link to post
Share on other sites

From Hero to Zero 

 

 

98840D33-B20F-49FD-8B5A-87FBD5B88747.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat is dit nou jij bied mij aan dan doe je dit

ph donner je bent echt triest man 

Van held naar zero je hebt je zelf goed omschreven 

ph clown

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 hours ago, P H donner said:

Heb ik voor je , mooie prijs 50€ Ps minimaal afname 50 

Ph donner jij bent misselijk makende mannetje je bied iets aan om vervolgens het op de forum neer te zetten ga de tette van je moeder zuigen in plaats van aandacht zoeken hier op forum

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, Tune said:

Vragen naar stekken is ook in strijd met regels van het forum.  ;) 

  • Het aanbieden van en/of vragen naar illegale handel is niet toegestaan, ook niet via de pm/email van het forum. Onder illegale handel verstaan we ook (het verkopen, aanbieden of ruilen van) planten of delen van planten zoals stekken.

Als je stekken wil dan zou ik je aanraden om zelf moeders te kweken en je zo te voorzien van stekken.

Het weg halen van het topic kunnen enkel moderators.

Jah thanks ik heb het al weggehaald jij zegt nog wat zinnigs thnks

Share this post


Link to post
Share on other sites
33 minutes ago, P H donner said:

From Hero to Zero 

 

 

98840D33-B20F-49FD-8B5A-87FBD5B88747.png

Wat en clown deze ph donner de grootste rat hier op dit forum voor wat is dit nodig triest mannetje wahhaah

verander je naam in judas de rat

zef iets aanbieden om vervolgen dit te doen 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Elke dombo :withstupid:snapt dat het een Joke was . Maar jij bent dus nog dommer om het serieus te nemen. Ik zou serieus stoppen met kweken als je dit niveau heb :lol: En ik zet hen an publiek omdat je nr 34000 bent in me inbox voor deze shit.

 

tip regel zelf van zaad en stek dan ben je veel anoniemer 

 

Fijne avon:bier

Edited by P H donner

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 minutes ago, P H donner said:

Elke dombo :withstupid:snapt dat het een Joke was . Maar jij bent dus nog dommer om het serieus te nemen. En ik zet hen an publiek omdat je nr 34000 bent in me inbox voor deze shit.

 

tip regel zelf van zaad en stek dan ben je veel anoniemer 

 

Fijne avon:bier

Ja jij bent de grootste rat en dombo en als je iets aanbied is dat normaal dat ze je gaan inboxen fijn dat je zelf reflectie hebt nu je zelf voor schut staat is het en grap nou de grap is ver te zoeken maar een triest persoon als jij verdiend mijn aandacht niet iedereeen weet dat jij nu een juddas rat bent in plaats van ph donner 

dat is nog een grap 

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nog een op dit forum die PM berichten openbaar maakt. Misselijk gedrag

 

Edited by al green
  • Thanks 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vond het wel een vieze streek van ph vooral omdat hij het aan bied en waar aanbod is, is vraag maar in eerste instantie  vraagt bundy wel om stekken maar deze discussie gaat z’n doel vooorbij vind ik . Ik zou je als tip geven kiem lekker je eigen zaadjes is ook veel beter dan ,misschien slechte stekken van een zwakke of zieke plant gewoon lekker zelf doen is helemaal niet ingewikkeld doe gewoon net als ik :) 

Edited by billyboybennie
  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 9/23/2022 at 11:25 PM, billyboybennie said:

Ik vond het wel een vieze streek van ph vooral omdat hij het aan bied en waar aanbod is, is vraag maar in eerste instantie  vraagt bundy wel om stekken maar deze discussie gaat z’n doel vooorbij vind ik . Ik zou je als tip geven kiem lekker je eigen zaadjes is ook veel beter dan ,misschien slechte stekken van een zwakke of zieke plant gewoon lekker zelf doen is helemaal niet ingewikkeld doe gewoon net als ik :) 

Thnks voor je advies  ja man is ook beter achteraf gezien man en dan heb je ook geen last van de grote plaag rat ph dommer

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 9/23/2022 at 12:19 PM, P H donner said:

mooie prijs 50€ Ps minimaal afname 50 

Denk dat @Albundiy de strekking van de post niet helemaal vatte en nu zichzelf een beetje te kijk zet.

Je krijgt 50 stekkies voor  € 2500 aangeboden.
Weet niet of je iets van handel af weet maar dat is nogal een belachelijk aanbod en dat je daar dan het probleem van maakt zoals je doet zet je jezelf te kijk mee zoals ik al zei.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zei al, al dit je niveau is zou ik stoppen met kweken. 

Edited by P H donner
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

kun je ook gerust zeggen, geen probleem.

Wat ik niet begrijp is dat je een PM openbaar maakt, valt me bijzonder tegen van je......

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 9/23/2022 at 8:41 PM, Albundy said:

Ja jij bent de grootste rat en dombo en als je iets aanbied is dat normaal dat ze je gaan inboxen fijn dat je zelf reflectie hebt nu je zelf voor schut staat is het en grap nou de grap is ver te zoeken maar een triest persoon als jij verdiend mijn aandacht niet iedereeen weet dat jij nu een juddas rat bent in plaats van ph donner 

dat is nog een grap 

 

In de regels van het forum staat dat je niet in plantmateriaal mag ''handelen''. dat betekend dus dat alleen het ruilen van zaadjes is toegestaan, want dat mag.

Als je via het forum aan PH Donner vraagt of hij iets voor je heeft is het niet echt verstandig. 

zou je hem via PM vragen om 1 of andere chat site waar je hem een privé bericht op kan sturen is het anders.

dan euh is het buiten het forum en je zou maar moeten kijken wat je daar doet

 

Edited by S37

Share this post


Link to post
Share on other sites

Duidelijk dat dit ironisch bedoeld was van PH Donner.  Spijtig dat je dat niet door had, maar die scheldtirade is ook voor niets nodig.

Zoals ik al aan gaf. Koop zelf zaad, het liefst nog regulier, en ga daar mee aan de slag.

Maak eerst een selectie en haal de mannen eruit. Nadien kan je nog verder selecteren naar een moeder die voor jou het beste is.

Wat het ook mag zijn wat voor jou het beste is (Smaak, groei/bloeitijd, opbouw vd plant, indica/sativa,...)

Er zijn zoveel kenmerken in een plant waarvan jij moet kiezen wat voor jou het beste is.

 

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

@S37 Uuuuh .... wat moet jij van PH op Grindr?

Grindr is een geosociale applicatie (app) voor smartphones, bedoeld om homoseksuele en biseksuele mannen met elkaar in contact te brengen. Grindr werd gelanceerd in 2009 en telde in 2018 wereldwijd zo'n 5 miljoen gebruikers,[1] waarvan circa 3,8 miljoen dagelijkse gebruikers.[2] In 2013 waren er ongeveer 15.000 Nederlandse gebruikers.

Edited by Running Water
  • Haha 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...