Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
soenk

Mamoth 480x250

Recommended Posts

Beste medewerkers ik heb een foutje gemaakt ik heb dus een tent gekocht 480x250 nu kom ik erachter dat die helemaal niet past ik was er zeker van dat de kamer 5mtr was ma goed tis niet anders mijn vraag als ik de laatste buizen doorzaag (dan hangt het doek aan 1 kant natuurlijk ma zal het theoretisch gezien kunnen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

In theorie kan alles.

De stevigheid/structuur van je tent gaat er aan als je dat doet, zonde.
Kans dat stokken krom gaan staan omdat er een lading zwaar doek aan hangt is 1 vd dingen die zo in me op komt.

Proberen te ruilen is een veel praktischer alternatief.

Share this post


Link to post
Share on other sites

In een grotere ruimte zet je de tent op. Goed aftekenen op het doek. En snijden maar. Zelf de buizen in korten Doek laten naaien bij een naaiwinkeltje. 
Zo zou ik het doen. 

Wubbo O.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@lostchild thanks voor je feedback de buizen zijn echt heel dik staal is wel kwaliteit  ma ik smap je redenering het ks natuurlijk  nooit noet wcht wat je wilt majA

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 9/15/2022 at 7:45 PM, Wubbo Ockels said:

Doek laten naaien bij een naaiwinkeltje. 

Zie je het voor je, naar een naaiwinkeltje met een lap van 2.50x meter of 4  aan erg stug tentdoek waar je met de meeste naaimachines niks mee aan kunt vangen?

Eerder wat overlap houden en dan het doek op elkaar plakken met een goede lijm.

Maar gezien de prijs van z'on tent en je recht op cancellen/ruilen zou ik mezelf niet in de tent gaan snijden als ik jouw was.

Edited by lostchild

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...