Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

riko

Advies Gevraagd

Recommended Posts

Hallo allemaal,

 

Al jarenlang heb ik geen joint meer aangeraakt, maar toen dit jaar bij de nieuwe revu wat zaadjes zaten dacht ik, eigenlijk wel lachen zo'n plantje in de tuin. Dus wat heb ik gedaan: zonder enige kennis effe ontkiemd, in de pot in de huiskamer en daarna maar in de tuin gezet. 1 van deze planten heb ik er uit moeten trekken omdat het een mannetje was maar de 2e doet het (voor een leek als ik ben) best goed, en dit zonder mest of extra verzoriging enzo. Nu zit ik alleen nog met de vraag kan ik de toppen die eraan zitten al knippen, of kan ik ze beter nog laten zitten, het wordt immers wel slecht weer volgende week. Ik zal er wat plaatjes voor de kenners bij zetten.

 

alvast bedankt voor de reacties.

 

kweek6.jpgkweek9.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

zolang je nog geen last hebt van rot in je toppen: zo lang mogelijk buiten laten staan! Eigenlijk tot de plant begint te sterven zelfs.. Haartjes mooi bruin voor 3/4 (ook beneden), trichomes melkachtig tot bruin (de kristalletjes die er op zitten - gebruik een vergrootglas), dan is het tijd om echt te gaan knippen. Krijg je van te voren toch rot: Probeer het er uit te halen en ga met de rest verder, zo lang mogelijk. Vroege toppen kun je bijvoorbeeld watercuren: Dit topic vertelt je er meer over

Share this post


Link to post
Share on other sites

kijk hier af en toe voor de weersvoorspellingen, het word weer ff heel erg mooi komende dagen, laat maar ff lekker staan. die toppen mogen nog wel wat zwellen.

 

weeronline.nl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt voor de reacties, ik zal z inderdaad nog een tijdje laten staan. Maar over anderhalve week ben ik een weekje in het buitenland, dus ik hoop dat het er daarvoor wat beter uitziet, lijkt me immers niet echt verstandig om ze nog tot eind oktober te laten staan, zeker als ik niet thuis ben.

 

groeten Erik

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...