Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Guest raymondg

Weet Iemand Maybe Wat Voor Soort Dit Is?(foto)

Recommended Posts

Geen enkele kenner ter wereld zal je kunnen helpen helaas . Als je naar de zaadbank op aliën zaadbank kijkt kun je alleen daar al honderden of duizenden rassen vinden waarvan velen op elkaar lijken .

Share this post


Link to post
Share on other sites

door mijn ''jaren-lange ervaring'' (ahumm..) kan ik met 100% zekerheid zeggen welk soortje het is...

 

 

het is een cannabis soort...

:verrygood :specool :smoke :wOOt :verrygood :verrygood :) :P

 

 

vage........... :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

carte blanche.......laat je verrassen en zorg dat je komend jaar weet wat je in huis hebt ivm de eigenschappen van de plant.

 

alleen zo kan je je eigen wensen filteren naar soort. wil je een vroege en korte bloeier zodat je niet tegen november aan zit om te oogsten? liever oogsten bij ½ of eind september als je de zomer gebruikt, of gespreide bloeitijden met verschillende soorten? kan ook. witte, paars, orange, fries, brabants, jamaicaans...volle grond, ((zeer) grote pot met) aarde, mapito, bio of giet-er-maar-bij...alles kan, da's het mooie er van.

 

lees je deze winter in in deze materie en komend jaar zet je een *best ever* wietje neer!

 

:verrygood

 

o ja, en laten we een toost nemen op het enige familielid van de cannabis welke in hetzelfde huis vertoefd, de hop. langleve de hop en alle voortvloeisels er van. :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest raymondg

jah het fotootjes was idd wat klein,was iets misgegaan...

thanks anyway iedereen.

ik zal eens kijken of ik hem herken op die site met soorten.

smaken zal ie tog wel..hahaha

mzzls ....... :verrygood

:verrygood :specool :smoke :wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...