Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
purple28

Drogen Hoe Ga Ik Te Werk ??

Recommended Posts

Guest Icarus
ben ik een mietje? fuck off man, om de domme nie!

 

-militaire dienst luchtmacht bewaking

-parachuting

-motor

-tai-chi

-aikido

-sledehonden

-2 michelin ster koken!! (ik zou je graag een keer mee in een keuken hebben maat!)

-getrouwd

-wereldburger!

-doorzetter

 

Dat is een beetje overbodig......

 

Wat blowmonkey zei was waar, alleen had hij het op een minder hostile manier kunnen zeggen.

 

Verder mooi dat je blijft :verrygood

 

 

"Blaasaapje" = wel meesterlijk gewoon :specool :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites
die bijdehandte gozertjes joint venture en blaasaapje mogen oppassen met hun grote bek......eens kijken wat netjes opgeruimd is!

ROFL

 

What_the_fuck gaat er toch in jouw kop om?

 

Kan je weer niet lezen wie wat heeft neergezet..? Is het allemaal zo moeilijk te begrijpen?

 

Uit je recente posts kan ik echt opmaken dat er ergens een draadje los zit.

 

Ik zal eens ff quoten van wat IK allemaal heb geschreven, ik snap niet dat je naar aanleiding van DAT van wat er in deze thread staat zo vreselijk overdreven en kinderachtig moet reageren, ik reageer soms wel eens verhit maar die persoonlijke domme opmerkingen die je maakt gaan mij te ver, wie the fock moet hier nou met respect gaan proberen te reageren, hé..?

 

wat bedoel je met 'met water curen' ? enige waar ik het over had was dat ik takken in een bloemenvaas heb gehad zoals ook een bosje bloemen....ooit.

 

de term cure is genezen, curen is de aangetaste delen verijderen? maar dat doe ik doorlopend aan de plant. ik heb ook wel schimmel maar meestal gaat dat er al heel vroeg uit tegen verdere verspeiding.

 

greetz

Als je had gezocht op het forum of beter had gelezen in dit topic wist je wat (water) curen was: http://www.wietforum.nl/editie6/index.php?...topic=13847&hl=

 

Curen is het rijpen van de wiet.

 

ik bedoel dus hetzelfde als u

 

maar bij mij lukt het eig ni zo heel goed

 

Echt waar..? Man je lult maar wat.

 

&

 

Je kan echt NIET lezen green enfield..  :verrygood

 

KIJK eens naar de replies en de quotes, je hebt dit nu al ZO vaak gedaan.. 2x in dit topic alleen.

 

Ik quotte planterke omdat hij maar wat lulde. Hij had het over curen omdat hij de reply van whazzup had gelezen en vroeg daarom naar het curen.

 

JIJ komt met een reply van; "wat, ik? ik heb helemaal niks gezegd over curen, is dat de plant verzorgen ofzo..?"

 

Dan zegt planterke weer; "ja dat bedoel ik maar het wil niet zo lukken.."

 

Dan wijs ik erop wat curen nou werkelijk is en zeg nog ff dat planterke niet zo vaag moet lullen.. Dan kom JIJ weer die alles niet goed leest en probeer je weer slim over te komen door heel vaag te zeggen dat IK mijn replies moet onderbouwen..

 

:specool

 

PS: Jij hebt het WATER-CURE topic gelezen, CUREN is nog altijd ZONDER water, CUREN blijft dus WEL het rijpen van de wiet, simpel gezegd.

 

&

 

het forum is hier al zo rustig dus beter de mensen hier houden die hier reply's geven

Hij kiest er zelf voor om weg te gaan, niemand die hem dwingt..

 

Beetje fucking overdreven om hem te smeren omdat je er niet tegen kan dat er "niet met respect wordt gereageerd"..

 

Planterke lulde maar wat slap en ik kan hem echt niet "met respect" vertellen dat hij maar wat uit z'n nek loopt te lullen, ik zeg waar het op staat. Dat green enfield dat mis-interpreteerde heb ik niks mee te maken, in dit geval heeft hij het er zelf naar gemaakt.

 

&

 

Huur een knipmachine bij de growshop en die 50 planten zijn in een dag gedaan.

 

Je schiet er niks mee op als je je wiet in een vaas zet, droog knippen is alles laten drogen en daarna knippen.. In een vaas droogt je wiet niet.

 

Leg mij nog eens uit wat jouw aanleiding gaf om zo te flippen tegen mij?

Share this post


Link to post
Share on other sites

beste blowmonkey,

 

 

 

sorry

 

maar kan het wat rustiger dan voortaan, relax man... op een ander gaan vlammen is heel erg makkelijk, het fokte me op.

 

even goeie vrienden. :specool :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Schud een hand, rook een joint, drink een pint. Ik trakteer op watercured. (en ik meen het ook nog!)

 

Gefeliciteerd mensen. :verrygood

 

Effe bekken en dan zand er over. Zo hoort het.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest joint venture
die bijdehandte gozertjes joint venture en blaasaapje mogen oppassen met hun grote bek......eens kijken wat netjes opgeruimd is!

 

 

mag ik effe 1 keer keihard lachen om die halve bedreiging van je!?

 

 

 

ik zeg alleen dat ALS je weg wilt gaan, dat je lekker moet gaan met je jankbek!

meer zeg ik niet.....

 

nu ga ik weer wat zeggen; leuk dat je blijft......maar bedreig me maar niet meer....je laat jezelf alleen maar heel erg kennen....

 

 

gr jv

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok,

 

maar iedereen is wel weer ff wakker en weet hoe het voelt als er tegen je uitgehaald word.....en ik dacht 'nou laat ik me maar ff gaan...' das al.

 

om zo tekeer te gaan is niet mijn aard, maar deed wel ff goed..hahah, ...

 

ok, maar waar waren we gebleven¿........

 

o ja, wiet drogen....heerlijk.....

 

 

green enfield.

 

 

ik hou van jullie allemaal forumluitjes!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest joint venture

Ik ook van jou hoor green! :verrygood (in a non gayish way offcourse!)

 

wel lache....we zijn net een getrouwd stel allemaal....af en toe botst het, maar over het algemeen hebben we allemaal 1 ding gemeen....

 

 

smokeeeeeeeeeee! :specool :smoke :wOOt :verrygood :verrygood :) :P

 

 

als mn lowryder kweekje is afgelopen krijgen een paar mensen een uitnodiging omeen avondje te komen roken bij me.....

 

 

lola was de eerste en green is nr 2......

 

meer liefhebbers!?

 

gr jv

Share this post


Link to post
Share on other sites

YESS!!

 

als ik kan kom ik ok!!

 

en inderdaad.........dat ene ding hebben we gemeen! een verbond van blowende broeders.

 

neem ik ook iets aparts mee!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest joint venture

geen lekkere wijven aub, vind mn chick namelijk niet tof!

 

 

waar kom je eigenlijk vandaan!?

ik woon nu in tilburg (ben een verdwaalde hagenees), en ik werk in amsterdam....

 

dus redelijk wat mogelijkheden om te meeten en greeten!

 

 

 

cheers,

 

jv

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zit een klein stukje onder eindhoven dus dat schept perspectief! en chickies ziet mijn vrouw ook niet zitten.

 

voorstel: misschien nog liefhebbers van een potje pool?

 

greets

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...