Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
lola

Half Jointje Uit De Asbak

Recommended Posts

Dat vind ik soms zo ontzettend lekker! Slaat vaak

heeeerlijk in... :verrygood :specool :smoke

 

Wie begrijpt dit, of heeft daar ook iets mee???

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest eskobar

jep heeft de neiging sterker aan te komen dan een verse he.

ik vind dat ook. Meestal rook ik ze helemaal op. maar als ik ergens een halfje vind, man dan ben ik content dat ik niet moet rollen.

het is net alsof sinterwiet is geweest he.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest ray

echt wel! wat dacht je van de asbak in de auto. eerst half oproken en dan brandend dekseltje dicht van je asbak en dan een half uurtje weer aansteken!!

hakt ie erin hoor!! :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lol, zie je wel! 'K ben dus niet de enige :specool

Meestal word ik hebberig en draai ik er een nieuwe

joint bij. Want... een halve is maar een halve..

 

...en ik wil een hele... :verrygood

(too stoned again!)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Phillyz

De smaak wordt er zeker niet beter op maar hij tikt idd wel aan! :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een wietjoint wordt muf en vies. Een hashjoint... die

wordt heeeerlijk vind ik...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tja, de eerste paar hijsen zijn altijd smerig maar dat trekt wel weer weg, het lijkt inderdaad harder in te slaan,

Share this post


Link to post
Share on other sites

pfff pak ik liever ineens nen hele dan da een uur in de asbak te laten liggen hoor

dan smaakt da ding zo vies

Share this post


Link to post
Share on other sites

één woord:

 

GATVERDAMME!

 

:P rook je jointjes toch gewoon op man, en als je m al uitmaakt, leg m dan niet in een asbak :wOOt :wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een maat van mij rookt voordat hij s'avonds gaat slapen een joint half op, en daarna gaat hij meteen slapen als hij 's ochtends weer wakker wordt rookt hij de rest op, zo is hij ongeveer 24 uur per dag stoned.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja zo doe ik het ook, Door de dag roken, en savonds in je bed nog lekker een halve joint en 's morgens als je opstaat , '' WOW, WAT LIGT DAAR '' jahaaa je kan het al raden :wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da kinkt wel lekker! :wOOt

Ik denk btw dat je wel ver heen bent als je je dag begint met een halve joint :wOOt .

Voor mij alleen op vrijdag(en eventueel zaterdag)! en natuurlijk in de vakantie... :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik denk btw dat je wel ver heen bent als je je dag begint met een halve joint :P .

 

Ja vind ik ook, ik doe altijd een hele :wOOt :wOOt

maarja da's alleen in t weekend natuurlijk heheh..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dat vind ik soms zo ontzettend lekker! Slaat vaak

heeeerlijk in... :wOOt :wOOt :P

 

Wie begrijpt dit, of heeft daar ook iets mee???

Een maat van mij rookt voordat hij s'avonds gaat slapen een joint half op, en daarna gaat hij meteen slapen als hij 's ochtends weer wakker wordt rookt hij de rest op, zo is hij ongeveer 24 uur per dag stoned.
Ja zo doe ik het ook, Door de dag roken, en savonds in je bed nog lekker een halve joint en 's morgens als je opstaat , '' WOW, WAT LIGT DAAR '' jahaaa je kan het al raden :rofl

De mijne gaat altìjd FF uit ... en dan leg ik 'm FF neer en ga met andere 'dingen verder' ... zowel met joints als sexueel. Afwisseling doet geneugt. Dus heel de tijd roken ? ... nee; en vaak wordt ik 's-morgens wakker en wat ligt daar ?! Die halve joint ! Hmmm ... FF proeven :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het begin van een peuk vind ik zoiezo smerig, ik steek m meestal erg goed aan, en de eerste 5 hijsjes niet over je longen roken, gewoon hijsen en direct uitblazen, daarna over de longen, dan is t ook wat minder goor in t begin...

Edited by neus

Share this post


Link to post
Share on other sites

3 maal is scheepsrecht :rofl

 

Maar een half jointje is altijd genot, want je hoeft hem niet te draaien en vaak vind je een halve nog ergens onverwacht, extra chill als je net even geen wiet heb gehaald. (is de weg naar de winkel of waar je de wiet ook haalt toch nog leuk :tu )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb na weinig al echt genoeg.. dus soms dan heb ik(als ik alleen ben) een halve dan hoef ik niet meer stop ik hem in een plastic reageer buisje.. dan de volgende keer gewoon weer opsteken lol

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik heb na weinig al echt genoeg.. dus soms dan heb ik(als ik alleen ben) een halve dan hoef ik niet meer stop ik hem in een plastic reageer buisje.. dan de volgende keer gewoon weer opsteken lol

 

Ik doe precies hetzelfde als ik alleen ben.. tenzij ik niet genoeg heb, dan smoke ik hem helemaal op (en met andere ook) :P

Als ik een beetje vol zit en ik blow door, gaat het echt mis :specool Meestal wordt ik dan zo gek dat ik ff moet gaan liggen :tu

Maarja ieder nadeel heb ze voordeel, liever te snel 'out' gaan dan na 3 joints pas stoned zijn :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

vriend van me heeft 2 bluntjes nodig voor het gewenste effect..

 

maarjah.. dat buisje komt dood goed vanpas!

Share this post


Link to post
Share on other sites

yep, ik stop halve joints vaak weg in een sigaretttenbox en als mn wiet dan een keertje op is kan ik toch nog de dag doorkomen met die halve jointjes :tu

 

en ze komen indd harder aan!

 

ik ken zelfs mensen die alle laatste stukjes bewaren en die dan opsparen en als ze genoeg hebben verzameld dan draaien ze van alle restjes een nieuwe joint. vooral op aruba gebeurd het veel :rofl

 

ik heb hem geprobeerd en hij was zeer sterk moet ik zeggen (wel een beetje ranzig) maar lekker:P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hahah.. restjes opsparen. Dat is echt cheap en het lijkt me nog smerig ook :rofl al die verbrande stukjes er nog bij brrrrr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maar t komt idd wel harder aan, aan het eind van je joint passeert langs een stuk alle THC in damp vorm, als het niet meer heet genoeg is slaat het ook voor een deel weer neer dit verhogd zo de THC concentratie achterin de Joint. Een hele duidelijke visualisatie hiervan is een "natte" zo noemen we hier een hash joint die aan het eind helemaal plakkerig is...

 

laters, Snowie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...