Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Guest jan3

Buitenplanten Naar Binnen (fotos!)

Recommended Posts

Guest jan3

Omdat ik doodsbang ben voor toprot heb ik m'n buitenplanten naar binnen gehaald.

Het gaat hier om 3 white-widdow planten in potten van 100 liter (incl. pot ongeveer 2m hoog) ik heb ze onder een 600 watt lamp gezet om af te bloeien (lamp op ongeveer 80cm hoogte om alle planten te laten beslaan) - licht wordt weerkaatst door wit/zwart folie.

 

De dames lieten ongeveer mid/end augustus de eerste mini-topjes zien. Volgens verschillende websites is de oogsttijd van white-widdow end-oktober. Op het moment zijn de toppen redelijk, maar ze moeten als het goed is nog minimaal een maand (???)

 

Wat is jullie mening? Denken jullie dat dit gaat lukken en mooie toppen op zal leveren? Is de 600watt genoeg in vergelijking met het zonnetje dat ze het hele jaar hebben gehad?

 

foto: http://img137.imageshack.us/my.php?image=dscf00024oe.jpg

als link niet werkt: http://img137.imageshack.us/img137/3572/dscf00024oe.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Staan die planten en die lamp nou in je huiskamer?

Als jij je ww's goed af wilt laten bloeien hebben ze 12 uur licht en 12 uur donker nodig zodra jij die cyclus gaat verbreken gaan je planten stressen en bloeien ze niet goed meer. Als je planten echt in je huiskamer staan kan je ze nooit ongestoord 12/12 geven. Ik zou een goede ruimte gaan zoeken om je planten af te laten bloeien en als dat niet lukt zou ik ze gewoon buitenlaten staan zolang mogelijk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...