Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Dit zegt toch alleen wat over de domeinnaam en (nog) niks over het forum?

We zullen het vanzelf horen hoop ik, een PB of een mailtje als er volgende stappen gezet zijn zou wel zo netjes zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, dilago said:

Dat wordt afzien @lostchild :rofl

In tegenstelling tot jouw kan ik me nog op elk ander wiet gerelateerd forum aanmelden en mijn ding gaan doen:P
Dat kunnen we van jouw met al die permabans die je overal hebt niet zeggen :lol:

Insta's die je verwijderd geven de content niet meer weer nadat die verwijderd is voorzover ik begrijp.
Als ik op jouw geposte insta link klik kan ik nog door de content van Sannie scrollen zelfs als niet Insta lid??
 

Edited by lostchild

Share this post


Link to post
Share on other sites
27 minutes ago, lostchild said:

In tegenstelling tot jouw kan ik me nog op elk ander wiet gerelateerd forum aanmelden en mijn ding gaan doen:P
Dat kunnen we van jouw met al die permabans die je overal hebt niet zeggen :lol:

Insta's die je verwijderd geven de content niet meer weer nadat die verwijderd is voorzover ik begrijp.
Als ik op jouw geposte insta link klik kan ik nog door de content van Sannie scrollen zelfs als niet Insta lid??
 

Ik ben alleen van Weedforum.eu gebanned maar op de andere fora heb ik nooit ruzie want daar wordt normaal gereageerd. Alleen hier op wietforum krijg je onvermijdelijk ruzie met jou en Al Green. Menig lid dat een topic bijhield is door jullie twee gestopt en/of vertrokken en nadat de laatste het pand verliet vond ik het dan ook tekenend dat jullie ruzie begonnen te maken met elkaar. En je schiet jezelf in de voet want jullie twee waren de twee laatste actieve leden hier zowat. Dus nogmaals: doe maar een goed bod!  :rofl

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als ik of Al of al die leden die je van alles in de schoenen probeerde te schuiven nou echt de alles verpestende factoren waren die jij er van maakt waarom hebben wij dan nog nooit een waarschuwing gekregen of een (tijdelijke) ban en jij wel?

Je bent en blijft een kleuter die heel erg slecht tegen zijn verlies kan en zijn gram moet en zal proberen te halen, zelfs in dit topic nog.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

toch wel heel veel interesse in dit hele mooie forum dat door de jaren een dagboek aan heel veel informatie is geworden.
mailtje gestuurd.

# een heel oud lid.

Edited by pablo187
  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vind het wel een vaag verhaal.

Eerst jarenlang de registraties dicht dus geen nieuw vlees en ook geen nieuwe mods.

Het forum bloedt dood en zodra dat gebeurd is te koop zetten?

Komt zo even in mij op.

Ben ook benieuwd @pablo187

Share this post


Link to post
Share on other sites

we weten de achtergrond niet mannen, kan heel veel redenen hebben waarom keuzes worden gemaakt met alle respect. Ik run zelf ook community in hele andere niche er gaat gewoonweg heel veel tijd en energie inzitten.

wietforum een nieuw leven inblazen zal mooi zijn voor volgende generaties want zoals gezegd het is een mooi dagboek van kennis, die door door alle oude leden is opgebouwd met elkaar.

ben lid vanaf 2007 niet altijd even actief geweest al zal ik het overnemen om deze kennis te behouden is het wat mij betreft zeker waard.

geen idee hoeveel gegadigden er zijn.

Hou jullie op de hoogte en wie weet komen we eruit!

 

  • Like 1
  • Thanks 5

Share this post


Link to post
Share on other sites

Laatste nieuwe lid was SpaceHaze4 ergens begin 2020.

Het forum bestaat bij de gratie van zijn leden en als het forum weg gaat mogen alle leden dat zichzelf aanrekenen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 hours ago, lostchild said:

Laatste nieuwe lid was SpaceHaze4 ergens begin 2020.

Het forum bestaat bij de gratie van zijn leden en als het forum weg gaat mogen alle leden dat zichzelf aanrekenen.

Figuren zoals jij en Al Green zijn geheel verantwoordelijk, want als je af en toe gewoon je bek dicht had gehouden i.v.p. je nutteloze discussies in andermans topics te voeren was menigeen hun verslag gewoon blijven updaten.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het zou beter zijn voor iedereen en het forum zijn als mensen eens wat los kunnen laten.

Er valt echt niks te winnen, wie er ook gelijk heeft of niet. Het is een wietforum, geen ego forum. 

Hoe n ander denkt (over jou) heeft niks met jou te maken en hoeft ook niet te bepalen hoe je jezelf voelt en gedraagt.

Mij maakt het niet uit wie er zeikt, iedereen is zelf verantwoordelijk voor die keuze.

Het word zo steeds minder interessant en zeker voor eventuele nieuwkomers om maar iets te melden.

Ik kom hier voor mijn verslag bij te houden, te leren van anderen en hun verslagen.

Lekker luchtig houden en gezellig voor zover dat mogelijk is op een forum. Dat nodigt mensen uit om ook eens mee te doen.

Mensen waarmee je t niet eens bent en vice versa zal je overal tegen komen maar dat hoeft niet te leiden tot negativiteit.

Het gaat om n beetje wiet kweken

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

deels mee eens.

Je schrijft "ik kom hier om te leren"   mee eens.

Maar als er dan een dwaas dingen roept welke pertinent niet waar zijn en vervolgens gaat die dwaas uit z'n dak en gooit de strontemmer leeg...dan kan hij verwachten dat daar een reactie op komt. Ik ben niet degene welke z'n mond houdt om de lieve vrede te bewaren. Recht is recht, dwaas blijft dwaas

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat klopt helemaal, een dwaas is een dwaas. En daar ga jij echt niks aan veranderen, dus zonde van je energie om te proberen.

Zeker niet de moeite waard om boos op te worden. Ik begrijp dan zelf niet waarom mensen zo graag boos willen zijn omdat iemand iets "stoms" zegt.

Natuurlijk kun je daar tegen in gaan, maar als je dat doet met de instelling van "ik MOET gelijk hebben anders word ik boos" ben je verkeerd met je energie aan het om gaan.

En meer dan een welles nietes gevecht wordt het niet. Ik begrijp dat de "vriendschap" tussen jou en dilago wat dieper is gegaan, nou ja so be it. Dat zijn jullie zaken, daar ga en wil ik me niet mee bemoeien.

Maar moet dat dan afgehandeld worden in elk topic dat dit forum nog draaiende houdt? Er is echt niemand die daar op zit te wachten. 

Ik vraag me af waarom jullie het dan niet via PM doen als je er niet uit kan komen samen. Want mij boeit die ruzie niet of wie er gelijk heeft, enige wat mij boeit is wat het met het forum doet.

Of maak een apart ruzie topic aan ofzo zodat de mensen die dat wel leuk vinden daar gaan zitten met de popcorn. 

En je zegt het zelf "een dwaas".

Nou, je weet wat voor gezegdes daar over rond gaan op het internet, toch? 

En wie weet is dit forum binnenkort nog weg ook en dan kan er helemaal niks meer gezegd worden. 

 

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probleem met de dwaas is dat hij openbaar onzin verkoopt en dat dient openbaar gecorrigeerd te worden

Waarom geheimzinnig via PM. Laat een ieder maar weten dat ik mensen een dwaas vindt wanneer ze zichzelf zo gedragen.

En een ieder mag weten dat de dwaas bijzonder onbetrouwbaar is, daar moet je de mensen voor waarschuwen......

Edited by al green

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, 420man010 said:

Het zou beter zijn voor iedereen en het forum zijn als mensen eens wat los kunnen laten.

Er valt echt niks te winnen, wie er ook gelijk heeft of niet. Het is een wietforum, geen ego forum. 

Hoe n ander denkt (over jou) heeft niks met jou te maken en hoeft ook niet te bepalen hoe je jezelf voelt en gedraagt.

Mij maakt het niet uit wie er zeikt, iedereen is zelf verantwoordelijk voor die keuze.

Het word zo steeds minder interessant en zeker voor eventuele nieuwkomers om maar iets te melden.

Ik kom hier voor mijn verslag bij te houden, te leren van anderen en hun verslagen.

Lekker luchtig houden en gezellig voor zover dat mogelijk is op een forum. Dat nodigt mensen uit om ook eens mee te doen.

Mensen waarmee je t niet eens bent en vice versa zal je overal tegen komen maar dat hoeft niet te leiden tot negativiteit.

Het gaat om n beetje wiet kweken

Het gaat mij niet om ego, want ik heb altijd alles laten zien ook wanneer het fout ging. Wat dit forum de das heeft omgedaan is het azijngezeik in andermans topics van figuren die zelf nooit wat hebben laten zien.

En het waren overigens Al en al die andere pisnichten die mij zo nodig moesten zoeken in mijn topic maar ik nooit hen in de hunne, wel even bij de feiten blijven graag. Wie normaal doet tegen mij krijgt met mij geen stront en dat weet je ook wel.

Edited by dilago

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, al green said:

Probleem met de dwaas is dat hij openbaar onzin verkoopt en dat dient openbaar gecorrigeerd te worden

Waarom geheimzinnig via PM. Laat een ieder maar weten dat ik mensen een dwaas vindt wanneer ze zichzelf zo gedragen.

En een ieder mag weten dat de dwaas bijzonder onbetrouwbaar is, daar moet je de mensen voor waarschuwen......

Is toch niet geheimzinnig? Het is tussen jullie en ik denk dat die 7 actieve leden die er nog zijn dat ondertussen ook wel door hebben nu.

Maar ik zie in je reactie waar het jou om draait. JIJ moet hoe dan ook je punt maken en gelijk krijgen. Het gaat alleen maar om JOU. Zoals ik al zei, niemand vraagt hier om. 

Ik heb het over wat gezonder zou zijn voor het forum en jij maakt het zo dat het gaat over je vete met Dilago en dat iedereen dat maar moet weten omdat dat belangrijk is voor JOU. 

Dus jij voelt je geroepen om de wereld te redden van Dilago? Of moet het forum met jou ten strijde gaan tegen hem? 

2 hours ago, dilago said:

Het gaat mij niet om ego, want ik heb altijd alles laten zien ook wanneer het fout ging. Wat dit forum de das heeft omgedaan is het azijngezeik in andermans topics van figuren die zelf nooit wat hebben laten zien.

En het waren overigens Al en al die andere pisnichten die mij zo nodig moesten zoeken in mijn topic maar ik nooit hen in de hunne, wel even bij de feiten blijven graag. Wie normaal doet tegen mij krijgt met mij geen stront en dat weet je ook wel.

Hey ik weet ook precies wat er gebeurt op het forum dus ik zal je in veel dingen zeker geen ongelijk geven. Maar ik zie al die jaren hier soms dingen en denk van tja, deze gast heeft waarschijnlijk iets, ik weet niet wat het is, maar het heeft niks met mij te maken. Laat m maar zuur zijn of wat dan ook. Er is alleen maar een conflict als je er mee in zee gaat.

En ja dat weet ik ook, ik bedoel ik heb nooit gezeik met je. 

Een tijdje terug vond ik je wel wat relaxter toen je terug kwam en soms je tegengas was niks mis mee.

Maar nu hoeft er iemand wat over je te zeggen in welk topic dan ook en je hapt meteen. Je knoppen zijn gevonden.

En omdat je mee doet doe je ook mee met de toon te zetten die de ander probeert te zetten. Of ik zit er naast?

Dan ben je toch een easy target? Hoe kan een ander zoveel controle hebben over jou? 

Maar snappen jullie ook de rest van wat ik heb gezegd? 

Kijk ik heb persoonlijk niks tegen jullie. 

Maar ik zeg nu wel wat ik zie. Wat er mee gedaan word of niet kan ik geen invloed op hebben. 

Tot 30 october kun je ruzie maken enzo. Dat anderen dat vervelend vinden tja, hoe belangrijk vinden jullie dat eigenlijk?

Ik heb mijn zegje gedaan, its up to you. Ik ben maar gewoon een vreemde ergens op het internet tot 30 october.

Laters.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik neem het graag over! Maakt niet uit of het nu dood gebloed is wel of niet. Of wat de reden is van verkoop. Als het gehele forum incl domein naam verkocht word, ben ik meer dan geïnteresseerd in deze prachtige knowledge base.

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, 420man010 said:

Is toch niet geheimzinnig? Het is tussen jullie en ik denk dat die 7 actieve leden die er nog zijn dat ondertussen ook wel door hebben nu.

Maar ik zie in je reactie waar het jou om draait. JIJ moet hoe dan ook je punt maken en gelijk krijgen. Het gaat alleen maar om JOU. Zoals ik al zei, niemand vraagt hier om. 

Ik heb het over wat gezonder zou zijn voor het forum en jij maakt het zo dat het gaat over je vete met Dilago en dat iedereen dat maar moet weten omdat dat belangrijk is voor JOU. 

Dus jij voelt je geroepen om de wereld te redden van Dilago? Of moet het forum met jou ten strijde gaan tegen hem? 

Hey ik weet ook precies wat er gebeurt op het forum dus ik zal je in veel dingen zeker geen ongelijk geven. Maar ik zie al die jaren hier soms dingen en denk van tja, deze gast heeft waarschijnlijk iets, ik weet niet wat het is, maar het heeft niks met mij te maken. Laat m maar zuur zijn of wat dan ook. Er is alleen maar een conflict als je er mee in zee gaat.

En ja dat weet ik ook, ik bedoel ik heb nooit gezeik met je. 

Een tijdje terug vond ik je wel wat relaxter toen je terug kwam en soms je tegengas was niks mis mee.

Maar nu hoeft er iemand wat over je te zeggen in welk topic dan ook en je hapt meteen. Je knoppen zijn gevonden.

En omdat je mee doet doe je ook mee met de toon te zetten die de ander probeert te zetten. Of ik zit er naast?

Dan ben je toch een easy target? Hoe kan een ander zoveel controle hebben over jou? 

Maar snappen jullie ook de rest van wat ik heb gezegd? 

Kijk ik heb persoonlijk niks tegen jullie. 

Maar ik zeg nu wel wat ik zie. Wat er mee gedaan word of niet kan ik geen invloed op hebben. 

Tot 30 october kun je ruzie maken enzo. Dat anderen dat vervelend vinden tja, hoe belangrijk vinden jullie dat eigenlijk?

Ik heb mijn zegje gedaan, its up to you. Ik ben maar gewoon een vreemde ergens op het internet tot 30 october.

Laters.

Bedankt dat je je zegje hebt gedaan en misschien heb ik me inderdaad wel wat teveel mee laten slepen. Dat is ook nergens goed voor, point taken!

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat er in dit topic gebeurt is de reden waarom WF niet meer is wat het was.

Je zou je moeten schamen, dieprood:angry:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

wietforum is afgegleden nadat de wetgeving veranderde. Je zag de "echte" aan de stutten trekken omdat gedacht werd dat alles plots strafbaar werd.

Daarnaast de opkomst van Facebook-instagram en discord. 

@420 je preekje staat mij niks aan. JIJ JOU JIJ JOU  Welk punt wil je maken?   

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...