Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
wietland

Kweken Met Alcohol

Recommended Posts

Heeft iemand hier ervaring mee? je plantjes alcohol toedienen ipv water, een goede vriend van me heeft zijn voorige oogst 30% water en 70 % Wodka gegeven ( wat ik al raar vond dat de plantjes dat overleefden) maar blijkbaar wel! De wiet was echt super was zowat 1 van men lekkerste jointjes ooit trouwens

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toevoegen van bier heb ik wel al es opgevangen, maar wat jij zegt heb k nog nooit gehoord...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest gerritje2

Beetje duur he je planten alcohol geven. Of je moet ze gedenatureerde alcohol geven. Nadeel is wel daar zit methanol in en daar wordt je blind van als je daar teveel van binnen krijgt. Maar tijdens het roken verbrand dat toch dus heb je er geen last meer van.

Share this post


Link to post
Share on other sites

neej hij had gwn een fles witte wodka gekocht uit de winkel... en geloof me als je daar een jointje van blowt was je echt wel zeer gaar... :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

70% alcohol & 30% water gedurende de hele kweek..? Nam je vriend je niet in de zeik?

 

Kan me niet voorstellen dat het goed voor je planten is.

 

edit: Als het alleen een paar dagen voor de oogst was, dan is het gewoon fucking onzin.. Ik kan ook een tube tandpasta door m'n voedingswater heen mengen en die een paar dagen voordat ik ze knip geven en dan zeggen dat het een wondermiddel is omdat die planten zo lekker roken.. :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

neej echt niet ik kwam geregelt langs bij hem en zijn voedingswater rook echt heel sterk naar wodka... (neej hij heeft het niet heel de kweek gebruikt wel als de voorbloei begon)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ach ik geloof er wel in, ik heb verhalen gehoord dat een kerel zijn haze kweek alleen maar Red Bull toediende, en hier in de buurt geef iemand zijn plantjes alleen maar Ranja, dus waarom geen vodka! wel leuk idee btw!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...