Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

WICKIDDD

Wiet Rijpen? Drogen? Gooi Ze In De Plomp!

Recommended Posts

Terpenoïden zijn volgens mij van groot belang in medicinale cannabis. Dus ze deruit curen lijkt me niet echt slim. Ook het verdwijnen van het aroma is een verarming van de gehele cannabis ervaring, het aroma heeft veel invloed op de high. Terpenen en THC+ nog wat cannabinoids samen, zijn verantwoordelijk voor de high. Dat men zegt alleen stoned te worden van waterwiet verbaasd me niets... Ik vind het zonde van me wiet om het te watercuren, ik zie er geen voordelen in.. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Om een neverending topic maar weer eens te vernieuwen, het volgende:

 

Heb vorige week 3 toppen geoogst (aantal weken te vroeg ivm toprot)

 

Deze netjes 7 dagen water-ge-cured en nu gedroogd, nu zit ik echter met een dilemma

 

het ruikt absoluut niet naar wiet. Het ruikt eigenlijk, tsja, hoe zeg je dat, groen. Ik weet dat er veel geur en smaak verloren gaat met watercure, en weet dat sommigen vinden dat het achteraf stinkt. Maar ja, stinken doet het niet, het ruikt zelfs niet verkeerd, alleen totaaaaal niet naar wiet.

 

Kan ik dit wel roken? (Zou een beetje jammer zijn van niet, aangezien ik eergisteren een hele bats 'in de plomp' heb gegooid)

 

Groetsels

 

EmTee

 

EDIT: of zou ik door al het geknip de geur van wiet niet meer ruiken momenteel? :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...