Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
anti bombstic

Plant Neemt Geen Water Meer Op

Recommended Posts

ey

 

1 plant in pot neemt geen water meer op

 

hier had ik al eens wat over gelezen maar kan er niet op komen

 

 

haren zijn nog niet bruin allemaal nog maar een klein deel ervan

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik geef haar elke dag dezelfde hoeveelheid water

 

maar sinds 2 dagen blijft de bovenste laag nat en het regent niet

 

terwijl ik dit al minsten 30 dagen niet heb meegemaakt

 

ik denk dat de plant geen water meer opneemt

bladeren worden ook geel

 

omhakken? hij is bijna uitgeteld

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest IDULS

Droge aarde neemt zeker water op, nat dus?

 

Sorry hoor, als je een topic maakt mag je best meer dan 20 seconden typen. En niemand heet hier Ey. (ei wel, meerdere zelfs )

 

En ja, een plant gebruikt een stuk minder water aan het eind van de bloei.

Share this post


Link to post
Share on other sites

kom on gentz!

 

het zit in de (web)taal...no hard feelings allebei, klaar en verder met de dames.

 

 

 

maar vertel ff, hoe veel weken heb je ze nu in de bloei? het hangt af van je ras en dan kun je het op de dag uitrekenen, is niet moeilijk om te weten wanneer je oogsten moet/mag.

 

stel je hebt een plant vervroegd in de bloei gegooid op 15 juli, neem dan de aanbevolen bloeidagen van het soort en tel die op bij de datum, plant van 44 dagen ben je 28 aug klaar en heb je de zon met een max kunnen benutten, bij goed zomer weer. met een kl*te als dit jaar kan je wat je ook maar verzint een mindere oogst hebben puur door het weer. afgelopen dagen hebben zichtbaar effect gehad bij mij.

 

heb je volle grond met de natuurlijke bloei en een plant die 60 dagen nodig heeft ga je van plm 15-20 aug en ben je ongeveer 15-20 okt klaar, als je dat haalt want temperatuur en zonkracht kunnen dusdanig laag worden dat ze helemaal stil staan.

 

((zéér)grote)potkweken in de tuin blijft in mijn ogen het meest flexibel om te manipuleren en optimaliseren, bv buiten biologisch of als je wil op mapito of ander medium kan zéér hoge kwaliteit opleveren als je de zon op haar top uitbuit. bij slecht weer onder een dakkie te zetten, mobiel dus verduisterbaar in een schuurtje, ín de zon te schuiven dus minder last van schaduw, een paar meters kunnen schuiven scheelt veel uren zon voor de plant per dag. ...ik ben wel eens te ver gegaan ja, mijn vrouw werd er een beetje '´opstandig ´ van...hahahah

 

maar ja, het werkt wel allemaal. ga strax niet panieken als je plant wel gaar begint te worden, als je bij de 7 weken bloei bent en je vermoed een probleem bij een tak wacht dan niet langer en haal de helft of minder al van de tak, ervaring leert weer dat als je van 1 plant verschillende delen met verschillende oogstdagen kan gaan vergelijken als je ze dan ook apart bewaart. vroege, juiste of late oogsten van 1 dezelfde plant kunnen qua beleving erg verschillend zijn, dat geef ik je op een briefje. en dan ligt het natuurlijk aan je persoonlijke smaak.

 

ps

houd een beetje rekening met luchtvochtigheid en temperatuur, als het meer net 19 graden is en heel vochtig dan gebruikt de plant niet zo veel, blijf niet zomaar iedere dag dezelfde hoeveelheid geven en probeer het weer een beetje aan te aanvoelen. 28 graden en een flinke droge wind weer

 

 

 

ascii_walker-greenbg-resize2.gif

 

foto van week geleden

0508270039turnsmall.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest IDULS
jezus man wat doe je moeilijk over ''ey''

 

jonge je snapt togh wel wat ik bedoel mierenneuker

Ja het ziet er alleen zo achterlijk uit, pestventje.

 

Lees nog ff de forumregels en hou je msn taal op msn. :P

 

Niet te lang op je pikkie getrapt blijven aub. Ik ben je over 10 seconden vergeten.

Share this post


Link to post
Share on other sites
((zéér)grote)potkweken in de tuin blijft in mijn ogen het meest flexibel om te manipuleren en optimaliseren, bv buiten biologisch of als je wil op mapito of ander medium kan zéér hoge kwaliteit opleveren als je de zon op haar top uitbuit. bij slecht weer onder een dakkie te zetten, mobiel dus verduisterbaar in een schuurtje, ín de zon te schuiven dus minder last van schaduw, een paar meters kunnen schuiven scheelt veel uren zon voor de plant per dag. ...ik ben wel eens te ver gegaan ja, mijn vrouw werd er een beetje '´opstandig ´ van...hahahah

Heerlijk !!! er 'te' ver in gaan ! Is eigenlijk niet te ver omdat het wel nut heeft en de plant een Passie is waar anderen respect voor zouden moeten hebben.

Share this post


Link to post
Share on other sites
jezus man wat doe je moeilijk over ''ey''

 

jonge je snapt togh wel wat ik bedoel mierenneuker

Ja het ziet er alleen zo achterlijk uit, pestventje.

 

Lees nog ff de forumregels en hou je msn taal op msn. :rofl

 

Niet te lang op je pikkie getrapt blijven aub. Ik ben je over 10 seconden vergeten.

je bent de enige die zich er aan ergert maar wel die gene die zich aangesproken voelde door ey :) :P (waarom geen loser teken hier?)

 

 

 

 

ontopic:

 

het is een purple hij heeft 8 week bloei

is 56 dagen bloei en is afgelopen vrijdag uitgeteld

maar haartjes zijn nog wit

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest IDULS
jezus man wat doe je moeilijk over ''ey''

 

jonge je snapt togh wel wat ik bedoel mierenneuker

Ja het ziet er alleen zo achterlijk uit, pestventje.

 

Lees nog ff de forumregels en hou je msn taal op msn. :rofl

 

Niet te lang op je pikkie getrapt blijven aub. Ik ben je over 10 seconden vergeten.

je bent de enige die zich er aan ergert maar wel die gene die zich aangesproken voelde door ey :) :P (waarom geen loser teken hier?)

 

 

 

 

ontopic:

 

het is een purple hij heeft 8 week bloei

is 56 dagen bloei en is afgelopen vrijdag uitgeteld

maar haartjes zijn nog wit

Prachtige conclusies! (voor een Josti). Nu lekker terug naar je sgooltje (!) mongooltje.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Prachtige conclusies! (voor een Josti). Nu lekker terug naar je sgooltje (!) mongooltje.

En wat voeg jij in hemelsnaam aan dit topic toe dat je 't recht geeft om anderen af te zeiken?

Share this post


Link to post
Share on other sites
En wat voeg jij in hemelsnaam aan dit topic toe dat je 't recht geeft om anderen af te zeiken?

Goed gezegd KroZNaXsZ :P. Helemaal mee eens. Wie

denk je wel dat je bent IDULS? Ik wil het niet eens weten.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest IDULS

Iedereen heeft dat recht, hoeft niemand me te geven hoor.

 

@lola en kotszakX: pm had beter gestaan, ik geef toe. Topic ziet er nu helemaal niet meer uit. In zn geheel deleten lijkt me het best. Had ik ook gedaan als de modrechten het toelieten.... :P

 

En als je het topic goed leest zie je dat ik nog netjes begon, antwoord gaf, en daarna lekker mee ging in de rel.

bv. als ie de info uit zn tweede postje (bombstic) nou in de openingspost zet...... dan heb je een topic, geen loos bericht.

 

Je enige echte eigenste botte,

 

IDULS

Edited by IDULS

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik had de hoop dat vlak na de woordwissel mijn reply het de wereld uit zou helpen maar het gaat wel te lang door zo.

 

kom op allemaal! respect! daar gaat het om! ik maak zelf ook fouten en heb geleerd ze ook toe te kunnen geven. escalaties liever niet hier heren en dames.

 

zeg allemaal bv zoiets als sorry of zo, rook een dikke peuk en ga peace verder.

 

mee eens??

 

bvd.

 

 

 

 

een tevreden roker is geen onruststoker

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest IDULS

Die paar woordjes op een forum....... lol

 

Ik zal er eentje roken op jouw vredelievendheid en poging tot bemiddeling Enfield, als ik int Vondelpark zit over 'n uurtje.

 

:P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Jahbless

JAH peace people!

 

lets smoke some herb and feel allright yknow :P

 

RESPECT :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...