Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

atmosphere

De Telefoon Tap

Recommended Posts

gelijk heeft hij een paar jaar terug was dit inderdaad ook bij mij het geval, ik was uit huis gezet en ging toen een paar dagen bij de ene slapen en dan weer bij iemand anders en weer bij iemand anders, ik moest met de trein ik was hyperactief wat je maar noemen wil heen en weer in de trein lopen. ik zag elke dag een dezelfde meisje zitten in die trein die mij lijkt te volgen. ik zeg tegen mensen die niets legaals doen hetzelfde verhaal. en ze zeggen vreemd enzo 1, 1 K*anK*er k*twijf die voor de cia bleek te werken zei tegen mij serieus van misschien is ze verliefd op jou toen werd ik heel kwaad. niemand gaat zo ver steeds volgen als ze verliefd zijn.

 

Smerissen moeten eens in hun hoofd proppen dat hun ook in nederland wonen. en als iemand iets illigaals doet die iemand er veel geld mee verdient jaloers niet eerlijk? dan moeten ze het zelf ook slim aanpakken door geld te gaan verdienen en niet zo een bemoeial zijn. waar moet dat heen met de toekomst boetes uitdelen aan overtreders waar moet dat heen met de toekomst.

Share this post


Link to post
Share on other sites

er zijn ook smerissen die enorm rood woest kwaad worden en duwen enzo ik vertik het ze moeten inzien wat voor beroep ze doen smeriissen denken dat ze alles zijn ze geven niemand een kans om het te laten. er zijn wel smerissen die ermee leven en zelf ook iets illegaals doen maar de kans daarop is veelste klein dan vroeger.

 

met alle respect smerissen oftewel agent(e) doe ook eens wat illegaals en zie in dat het een gewoonte is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koekje erbij ? :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Koekje erbij ? :blink:

 

heeft er wel eens iemand van/door het forum een bezoekje van de sterke arm gehad? het is toch heel makkelijk om via de username, het profiel, en via je email adres ,achter al je gegevens te komen?en nu ik op wf zit ben ik ook meteen verdachte,en heb ik een kruisje achter mijn naam

Share this post


Link to post
Share on other sites
ah die kan ik verranderen deed ik al jaren

 

dat van je imei nummer verandere snap ik niks van :evil:

imei nummer is volgens mij het nummer van je telefoon als je je batterij eruithaald en op je type sticker kijkt staat daar ook je imei nummer :kill:

 

Ik heb een keer gehoord dat als je iemand beld en diegene neemt op en je hoort 2 piepjes achter elkaar

dat je dan ook getapt word. :blink: ik heb zelf al 2 keer meegemaakt toen ik belde met iemand die in hard drugs handele. ik weet niet of et klopt maar et was best toevalig dat ik precies toen 2 piepjes hoorde , en nee et was geen wisselgesprek want ik heb et nog door de telefoon aan haar gevraagt. :ph34r:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@StoneyCity, wat voor wiet rook jij? Ik wil die wiet ook...

 

@Baco, lees 't hele topic ff goed door aub, staat genoeg over in dit topic...

 

@Leo, IMEI nummer is het "netwerkadres" van je telefoon. Een telefoontap hoor of merk je niet, dit is een digitaal process en is nimmer merkbaar voor de gebruikers.

Share this post


Link to post
Share on other sites
dat van je imei nummer verandere snap ik niks van :ph34r:

imei nummer is volgens mij het nummer van je telefoon als je je batterij eruithaald en op je type sticker kijkt staat daar ook je imei nummer :blink:

:kill: een imei nummer is een serrienummer van de mobiel zelf, zoals een serienummer van jezelf dat is informatie. als je *#06# intoetst op je mobiel zie je serienummer staan of imei nr.

 

http://nl.wikipedia.org/wiki/IMEI

 

U kunt het IMEI nummer zien als een serienummer, net als op auto's, brommers en wapens beschikt uw mobiele telefoon over een serienummer. Dit serienummer kunt u over het algemeen op drie plaatsen terug vinden:

 

* Op de zijkant van de (orginele) doos van de telefoon op een wit stickertje met een barcode

* Onder de accu op een wit stickertje, vaak met barcode

* Door op de GSM *#06# in te toetsen

 

http://www.gsmhelpdesk.nl/helpdesk/helpdesk.php?id=22

Share this post


Link to post
Share on other sites
@StoneyCity, wat voor wiet rook jij? Ik wil die wiet ook...

 

@Leo, IMEI nummer is het "netwerkadres" van je telefoon. Een telefoontap hoor of merk je niet, dit is een digitaal process en is nimmer merkbaar voor de gebruikers.

:blink: imei is geen netwerkadress maar een serienummer

 

ik rook al 5 maanden geen wiet heel soms dan maar dan na 6 weken.

ik rookte niet gewoon een joint ik gebruikte een hasjpijp(indianen pijp zeg maar) daar deed ik gewoon wiet in.

nu ik een joint rook voel ik het niet zo sterk meer aankomen.

als ik voor het eerst een pijp gebruik voel ik het wel.

ik heb zo een 4 jaar elke dag geblowed

ik gebruikte Wiet als Snowball die vondt ik het lekkerst voelen met muziekje erbij niet overall hadden ze Snowball.

ik gebruikte hash als afghaan, afghani als het er niet was hasholie van Nepal

 

waarom wil je die wiet eigenlijk ook?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik heb een keer gehoord dat als je iemand beld en diegene neemt op en je hoort 2 piepjes achter elkaar

dat je dan ook getapt word. :blink: ik heb zelf al 2 keer meegemaakt toen ik belde met iemand die in hard drugs handele. ik weet niet of et klopt maar et was best toevalig dat ik precies toen 2 piepjes hoorde , en nee et was geen wisselgesprek want ik heb et nog door de telefoon aan haar gevraagt. :ph34r:

 

Het lijkt me heel sterk dat Justitie netjes met piepjes aangeeft dat er getapt wordt. Denk je niet dat het heel goed mogelijk is dat ze tappen zonder dat je het merkt.... Hoe dom zijn anders al die grote criminelen die toch gepakt worden met een tap.

Share this post


Link to post
Share on other sites

//EDIT onnodig quoten, meer info? hier

ik heb het nooit meegemaakt. maar hoe dom criminelen volgens jou zijn daar heefd het niet veel mee te maken als je bv een oude auto heb of een oude vrachtwagen en je belt dan hoor je de piepjes niet vanwege te lawaaiige achtergrond of je belt in de stad en denkt dat die piepjes ergens anders vandaan komen of je denk dat je batterij bijna leeg is.

 

maar ik denk ook dat het heel goed mogelijk is dat ze tappen zonder dat je het merkt.

Share this post


Link to post
Share on other sites
...ik rook al 5 maanden geen wiet ...

 

waarom wil je die wiet eigenlijk ook?

 

Waarom? Omdat jij echt de beste fantasie van ons allemaal hebt. Echt hoe jij op dingen komt, briljant... Of heb je stiekem toch weer die brandnetels gerookt?

Share this post


Link to post
Share on other sites

//EDIT onnodig quoten, meer info? hier

dat meen je toch niet?

is dat positief bedoelt?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zorg gewoon dat je je mobiel om de 3 weken weggooit, zowel je nr als je mobiel dus.

nieuwe mobiel kost in de winkel ong €50 met €20 euro beltegoed goedkope investering dus.

(Een prepaid wel te verstaan)

 

Na 1 week komen weten ze zeker dat je mobiel weg is hierna zullen ze je nieuwe nr proberen te

achterhalen wat ze over het algemeen ook weer een week kost, dan word je hooguit nog een week

afgeluisterd.

 

Verder is een tapverslag pas bewijs als de/het bijbehorende mobiel/simkaart bij je gevonden word

tijdens een eventuele arrestatie. Indien ze deze niet vinden is het dus geen bewijs, integenstelling tot

wat je weleens op tv ziet doet de Nederlandse justitie niet aan spraakherkenings-actie's. Dit is volgens

onze wet namenlijk geen bewijslast. Daar komt nog bij dat dit een vermogen kost en dus niet voor elke

afgeluisterde is weggelegd. Deze informatie heb ik van een mederwerkerk van de CIE (Criminele

Inlichtings Eenheid) dus vertrouw er maar gewoon op.

 

Overigens worden er zo'n 150.000 mobiele nummers in Nederland getapt (deze informatie heb ik uit de

spits) dus denk nooit dat jij daar niet bij zit.

Je weet het immers pas zeker als je word gepakt en dan is het al te laat.

 

 

 

Peace

Share this post


Link to post
Share on other sites

//EDIT geen kleurtjes, en ik heb ook bijzonder weinig zin om al die kleurtjes weg te halen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tapawingo ik heb het idee dat jij ernstigere problemen hebt dan je ons doet voorkomen. Heb je al eens bij de Riagg aan de bel getrokken?

Share this post


Link to post
Share on other sites

//EDIT onnodig quoten, meer info? hier

 

 

 

"boosh" :) ,

 

Ben daar ook al geweest, maar die vonden mij niet gek genoeg :) .

 

Ze hadden het druk met "Zwaardere"/ :smoke gevallen :D .

 

Dus als ze die behandeld hebben, dan sta ik onder aan de wachtlijst :specool .

 

Dus komt uiteindelijk wel goed met me, maak je daar a.u.b. niet druk om ;) .

 

:) ;) :D

 

 

 

en thxx, had nog niet gelachen vandaag, en door jouw je bent een ster, je hebt een lach getoverd op me gezicht :dope:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als ik een plaatje op mn eigen site zet en dat plaatje in een persoonlijk bericht naar een van jullie stuur, dan heb ik je IP adres dat ik direct aan je nickname kan linken.

 

Niet dat ik denk dat je er bang voor hoeft te zijn dat ze dit nu al doen, in tegenstelling to afluisteren.

 

Gebruik encrypted mail en het probleem is opgelost, waarom nog bellen? Er bestaan ook telefoons die het gesprek coderen en (vrijwel)niet af te luisteren zijn.

 

Belachelijk hoe "we" in Nederland omgaan met afluisteren/vrijheid. Er hoeft nieteens meer een rechter aan te pas te komen. En helemaal belachelijk hoe onbekend dit is.

Share this post


Link to post
Share on other sites
//EDIT geen kleurtjes, en ik heb ook bijzonder weinig zin om al die kleurtjes weg te halen...

 

 

 

 

 

Merk wel dat stoney Me... en anom gelukkig hier ook meer verstand van hebben en die kennis wil delen, maar dan word hij beschouwd hier als ................. Pffff, hier zakt me broek van af, hij probeerd wat aan jullie te leren, en ik weet dat hij gelijk heeft en er is nog wel meer, maar geloof dat ze niet willen dat je deze kennis deeld, want zelfs nu was dit bericht weer weg, ivm kleurtjes. :specool

 

Eest me naam afkorten dan kleutjes dan avator, wat demoncraties, en op mijn avotor kwam tekst dat het hier geen gayclubje is, dan heeft die gene mijn profiel niet gelezen, of ................ ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

[onbeleefd ON] Man pleur op ! [onbeleefd OFF]

 

Ik wil je niet wegjagen, maar je laatste bijdragen aan WF zijn niet bijster positief te noemen. Het zal de genezing of verlichting van je ziekte dan ook zeker niet ten goede komen, al die zelfopgelegde en gezochte stress. Maar ik ben geen dokter, wel een fan van WF, al jaren meelezend. In september uiteindelijk besloten dat ik misschien een toegevoegde waarde kan zijn. Zelfreflectie, daar ontbreekt het veel mensen aan. :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites
Merk wel dat stoney ZeMeC... en anom gelukkig hier ook meer verstand van hebben en die kennis wil delen, maar dan word hij beschouwd hier als ................. Pffff, hier zakt me broek van af, hij probeerd wat aan jullie te leren, en ik weet dat hij gelijk heeft en er is nog wel meer, maar geloof dat ze niet willen dat je deze kennis deeld, want zelfs nu was dit bericht weer weg, ivm kleurtjes. :specool

 

Eest me naam afkorten dan kleurtjes dan avator, wat demoncraties, en op mijn avator kwam tekst dat het hier geen gayclubje is, dan heeft die gene mijn profiel niet gelezen, of ................ ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat hadden we net ook gelezen ja. Ben je hier nu om te provoceren of om wiet te leren kweken?

Share this post


Link to post
Share on other sites

hee tapa waar staat BDSM voor in je e mail

 

Dondage en sadomasagisme .......

 

Spannend.........;-) kinky You

:specool ;)

 

 

mzzl Harry

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...