Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
jelte

9 X Desert Queen Uit Zaad

Recommended Posts

Hey

 

Het lijkt me toch duidelijk dat het om gewoon zaad gaat, toch effe logisch nadenken. Als het vrouwelijk zaad zou zijn, zou dit uitdrukkelijk vermeldt staan. No Mercy Supply Female Seeds....

 

Het eerste stukje heeft betrekking op No Mercy die bekend staat om hun female seeds aangezien ze jaren alleen vrouwelijk verkochten en nu pas regulier zaad.

.

In ieder geval als no mercy terug vrouwelijk zaad heeft zal alles glashelder zijn.

 

Maar om nu te gaan denken omdat er in een inleidend stukje over vrouwelijk zaad gesproken wordt, veronderstellen dat de onderstaanden vrouwelijk zaden zijn, lijkt met wat te vergezocht.

 

Ook kun je bij twijfel altijd de shop raadplegen :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hey

 

Het lijkt me toch duidelijk dat het om gewoon zaad gaat, toch effe logisch nadenken. Als het vrouwelijk zaad zou zijn, zou dit uitdrukkelijk vermeldt staan. No Mercy Supply Female Seeds....

 

Het eerste stukje heeft betrekking op No Mercy die bekend staat om hun female seeds aangezien ze jaren alleen vrouwelijk verkochten en nu pas regulier zaad.

.

In ieder geval als no mercy terug vrouwelijk zaad heeft zal alles glashelder zijn.

 

Maar om nu te gaan denken omdat er in een inleidend stukje over vrouwelijk zaad gesproken wordt, veronderstellen dat de onderstaanden vrouwelijk zaden zijn, lijkt met wat te vergezocht.

 

Dit ben ik niet met je eens maar hebgeen zin om hierover verder te discuseren

 

Ook kun je bij twijfel altijd de shop raadplegen

 

Dit ben ik dan wel weer met je eens.

 

Maar laten we verder hier geen woorden over vuil maken ik ben nog steeds een tevreden klant van Alien.

 

Tijd voor een update.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier wer even een update. De verhuizing is klaar en dames staan op een niewe plek dus tijd vond het wel leuk om wat nieuwe fotos te plaatsen.

 

De dames zien er redelijk goed uit alleen beginnen de bladeren ietwat te verkleuren in de nerven(donkergroen) terwijl de bladeren zelf wat licht van kleur zijn.Weet iemand wat de oorzaak hiervan is en nog belangrijker wat ik er aan kan doen.

 

Nieuw foto toestel moet hem nog ff een beetje doorkijgen.

 

Hier de foto's:

10000406tg.th.jpg

 

10000425rp.th.jpg

 

10000437hh.th.jpg

 

10000452rf.th.jpg

 

De dames zien er redelijk goed uit alleen beginnen de bladeren ietwat te verkleuren in de nerven(donkergroen) terwijl de bladeren zelf wat licht van kleur zijn.Weet iemand wat de oorzaak hiervan is en nog belangrijker wat ik er aan kan doen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een verkeerde ph waarde in je grond of te natte grond . Er i sduidelijk wle iets dat niet goed zit zo te zien.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een te natte grond zou heel goed kunnen want ze hebben wel een paar keer te nat gestaan. De ph van me grond heb ik nog niet opgemeten zal ik vandaag of morgen ff doen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...