Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Guest Wizzle

Mexican Sativa En Een -edit- Pp'tje

Recommended Posts

Guest Wizzle

Ik heb in de tuin van mijn ouders 2 wietplanten staan, 1 Mexican Sativa (van de nieuwe Revu) en een Indicaplant (powerplant?) die ik heb gekregen van een tjappie die 'm nogal verwaarloost had.

 

 

 

sativaoverview5id.th.jpg

Mooie Sativa.

 

 

 

sativapreflowering5lf.th.jpg

Voorbloei close up.

 

 

 

allcmobalaclava4ri.th.jpg

Plantendief!!!

 

De Sativaplant groeit niet echt meer omdat de 65 Liter speciekuip te klein is, ik heb nog een bouwzak liggen waar 1000 Liter grond in gaat. Weet iemand of je planten het in zo'n zandzak goed doen?

 

 

 

sativaheight8av.th.jpg

De Sativaplant is nu bijna 2 meter hoog. ik hoop op een lekkere 200 gram. Yummie :)

 

 

sativawidth2cx.th.jpg

Ja, breed issie ook. ik heb 'm 20 keer getopt ofzo, de plant heeft 4 flinke hoofdtoppen.

 

 

indicaoverview7de.th.jpg

Ik vind zelf dat deze plant zich heel goed hersteld heeft, de knuppel van wie ik m heb ging hem "overpotten" dat deed hij door de plant uit de grond te trekken :P

 

 

 

Ik hoop op een goede nazomer...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Wizzle
kdenk dat powerplant meer sativa is.

Je hebt idd gelijk dat PP meer sativa is, maar ik dacht altijd dat PP een indica was. Ik vind het plantje wel op PP lijken

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest eskobar

wow, ze staan echt wel mooi he, moet je kijken welk een bladerdeksel.

ik heb mexican sativa van sensi seeds en mexicana van sativa seedbank.

ik ben ook nieuwsgierig hoe het gaat aflopen.

ik hoop iets in de omgeving te krijgen van een mexican haze, een zure felle plant met veel bruine topjes.

mischien iets om met onze sage n sour te crossen he moaner :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Holy crap ey, wat een plant :P

 

M'n buurman heeft ook nog van die Revu - zaadjes, misschien voor volgend jaar dan maar, lijkt me dat et nu een beetje laat is om die nog in de grond te stoppen...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Wizzle

Voeding

Ik heb voor de voeding van mijn plant trouwens Bio-groei gebruikt, ik gebruik nu sinds gisteren Bio-bloei. Ik heb ook nog een wortelstimulator gebruikt. De Mexican Sativa staat in een mixgrondje van de growshop, de PP in een mengsel van potgrond en homemade compost. Ik laat lucht onder de wortels doorgaan, op dezelfde manier als Mono-Poly met zijn buitenplanten doet.

 

Vraagje

Weet iemand nou of het verstandig is die zandzak te gebruiken? (tot ca. 1000 liter grond)... Als ik hierdoor een veel grotere opbrengst krijg wil ik de plant daar best inzetten.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Weet iemand nou of het verstandig is die zandzak te gebruiken? (tot ca. 1000 liter grond)... Als ik hierdoor een veel grotere opbrengst krijg wil ik de plant daar best inzetten.

Het zal best goed gaan, maar ze staan wel errug in de kijkert. Ik denk dat je een grotere opbrengst krijgt als je die 1000 liter verdeelt over 10 100-liter kuipen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

de schatjes groeien hard jah, alleen jammer dat verduisteren met zulke planten niet te doen is :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...