Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
maggot

Beetje Vroeg?

Recommended Posts

normaal gaan mijn plante begin augustes bloei verschijnselen tonen maar dit deed mijn plant (maroc) al half juli ik d8 dat dit geen kwaad kon maar nu ik terug ben van vakantie heb ik een plant met toppen van 10 cm niet dat ik dit heel erg vind wat hij staat er goed bij maar ik heb bij andere fotos gekeke van mensen op dit forum en heb het nog niet zo extreem gezien mijn plaat staat vol in de zon en op de zelfde plek als al mijn vorige planten dus aan te weinig licht kan het denk ik niet liggen wel heb ik ze geen voeding gegeve en had ik veel gele bladere en zag de plant er gestresst uit ik weet niet of het hier aan kan liggen? en of dit zo erg is dat ze nu al zo ver in de bloei is? zodra het kan zal ik hier fotos van plaatse

 

mvg, maggot

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sommige mensen erduisteren speciaal om de

plant eerder bloeiend te krijgen. Het lijkt me

vooral een voordeel. Tenzij de plant erg gestressed

is geworden. :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest eskobar

nee nee geen zorgen maken, maroc gaat de derde week van juli in bloei.

mijn mazar was dan ook al aan het bloeien

sommige soorten zijn heel vroeg.

en natuurlijk krijg je iets vroeger gele bladeren omdat de toppenvorming energie uit de bladeren trekt. op zich ook geen zwaar probleem, zachtjes bijvoeden en laten gaan zou ik zeggen. lekker soortje, en dus niet enkel om hash van te maken.

meestal zijn dit dan nog eens resistente soortjes ook.

good luck

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het kan natuurlijk ook zo zijn dat je planten slechts voorbloeiverschijnselen tonen in juli ,en pas in augustus echt in de bloei gaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...