Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
ria

Mijn Grootste

Recommended Posts

Dit jaar is tot nu toe deze de grootste, is HH en is 2,5 bij 2,2.

SUC50593.JPG

Gerard

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou ja, ik hoop het, maar het is de enigste die ik heb die in de volle grond staat, maar ook de enigste die nog niet in bloei staat en tegen die tijd is het half okt en dan weet je nooit wat je te wachten staat. Ik ken het en alles wat je in oktober moet oogsten is geluk hebben met het weer.

Dikke toppen en een luchtvochtigheid van 80 a 90 % overdag, geen wind en de schimmel zit er zo in, maar ja, we zullen wel zien, ik zal jullie op de hoogte houden,

Gr. Gerard

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een echte liefhebber/ hobbyist doet zoiets niet die weet hoe belangrijk de planten voor iemand zijn .

 

Het stomme is dat sommigen planten jatten die nog nauwelijks in de bloei staan . wat heb je daar nou aan?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wie weet weten ze zelf niet eens dat ze er niets aan hebben, anders zouden ze de plant waarschijnlijk niet zo vroeg jatten. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest eskobar

hehe, ik zet een mannetje van mei tot begin augustus in de tuin. Ik weet wie er takken van komt afsnijden en dat ze deze dan verstekken.

elk jaar hetzelfde. Dus een mannetje dat in omloop geraakt bij die dieven is wel lekker meegenomen en zeker als het ze het verschil zelfs niet kennen tussen mannen en vrouwen.

Maar sedert twee jaar heb ik me een pitt bull aangeschaft. Mobiel protectiesysteem.

Ik kon dus met gemak mijn sandstorm en nycd steks ff buitenplaatsen.

Helaas heeft mijn hond ze nu wel opgegeten en ben ik terug bij nul af.

maar ik hou de hond hoor.lol.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Helaas heeft mijn hond ze nu wel opgegeten en ben ik terug bij nul af.

maar ik hou de hond hoor.lol.

Blij dat ik een teckel heb, die komt niet zo hoog. Maar je moet wel uitkijken met die mormels. Dr staat geen tomaat, aardbei of slaplantje meer in de tuin, allemaal opgevroten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...