Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
riesje

5de Keer: Zelfde Setup.

Recommended Posts

Wou dat ik dat hier had zo'n lage ph had , hoeft je nauwelijks nog aan te zuren. Op veel plaatsen in Nederland zit de ph van het kraanwater boven de 7,5 .

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wou dat ik dat hier had zo'n lage ph had , hoeft je nauwelijks nog aan te zuren. Op veel plaatsen in Nederland zit de ph van het kraanwater boven de 7,5 .

Idd, hier in omstreken 045 (zuid-limb) zitten we op een PH van 8.5 a 8.8

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier is ikke nog ff.Ondanks de metertjes en nieuwe grond gaan ook de 50 nieuwe plantjes zwaar kut.Tijd voor een grondige verbouwing.Munne maat verteld dat ik stop met de samenwerking en ik ga in oktober voor mezelf aan de gang volgens mijn eigen inzichten en methodes.

 

Heb al het nodige aangeschaft cq gekregen.Ik heb nog wel wat tijd om de rest bijelkaar te scharrelen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jouw eigen inzichten en methodes vind ik ook een stuk interessanter ,jij ben tten slotte de persoon die hier verslag doet .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Riesje als je nog wat nodig hebt.. laat het weten man!

Je bent wel hardleers moet ik zeggen :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Rataplan

als ik je een goede raad mag geven,kies een methode die je het beste past,en wijk geen millimeter meer af van je vooropgestelde plan,grote veranderingen tijdens een cyclus kunnen funest zijn...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het lijkt me trouwens echt zuur om te moeten samenwerken met iemand die er hele ander kweekideeën op nahoudt en er niet in geloofd dat dingen misschien beter kunnen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest morethanfun

hahah atmo dat is wat iemand me ook al eens zei.welkom in het kwekers wereldje

 

 

High Man,

 

Wij weten niet waar je woont, maar als dat niet te ver weg is van Dronten zou'k me eerst maar eens fatsoenlijk voor laten lichten !? Onzin verhaaltjes zijn er met de vleet te koop in Cannaworld, dus tja, daar ga je nu ook tegen op lopen. En niks zo eigenwijs dan plantjeskwekers, geloof me.

Geef geen geld uit voordat je een goed plan hebt !

 

Stay cool

Cees

 

en als ik zo zie wat sommige hier bereiken kan ik alleen maar zeggen ....er valt nog eenhoop te leren :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Het lijkt me trouwens echt zuur om te moeten samenwerken met iemand die er hele ander kweekideeën op nahoudt en er niet in geloofd dat dingen misschien beter kunnen.

Juist en dat was ik ook al zat,buiten het delen van de opbrengst om!! :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als ik het goed begrijp liep jij het risico en deelde die ander mee omdat 'ie je op weg had geholpen en een paar lampies had? Je bent te goed voor deze wereld!

 

Loop je niet het risico dat je maat je verlinkt omdat je 'm aan de kant zet? Dat zou niet de eerste keer zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik weet genoeg van em , en hij gaat weer voor zichzelf beginnen.

 

En met mijn supermensenkennis, weet ik dat ie niks doet. :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik hoop dat je weer een beetje plezier in het kweken krijgt als je het helemaal naar eigen inzicht en met eigen spullen gaat doen. Succes! Je opent toch wel weer een topic hè?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik hoop dat je weer een beetje plezier in het kweken krijgt als je het helemaal naar eigen inzicht en met eigen spullen gaat doen. Succes! Je opent toch wel weer een topic hè?

Hey Jan, wat moeten jullie hier zonder mij?? :) :P

Tuurlijk blijf ik mijn eigenwijze onzin hier spuien.Al is het maar om jullie te neten!! :P :rofl :D :bier

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er staan nog 20 planten die achterlijk groot zijn geworden.Veel zijtakken ,heb dan ook 3 maal getopt.

 

Straks gaat het hele hokkie op zijn kop.Er komen potten in. :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...