Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
kwkr

4 x 850watt led 1 x 600hps

Recommended Posts

Vriend van me is een nieuwe ruimte begonnen en heeft een nieuwe voeding die ik nog nooit eerder gezien heb. ( Amsterdamned ) 

Misschien dat iemand van dit forum hier meer van weer of ervaring mee heeft. 

. Het rare aan deze voeding is, dat nieuwe stekken in nieuwe aarde waarvan de EC al 1.3 is meteen een waterbeurt krijgen met EC waarde 1.8 als je volgens hun schema werkt. 

Ik vind dit hoog voor de 1e week in de nieuwe aarde. Light mix. 

80 x amnesia stekken 

Voor nu even foto's van de voeding. Volgende foto's van ruimte komen eraan. 

IMG-20220526-WA0027.jpg

IMG-20220526-WA0026.jpg

IMG-20220526-WA0025.jpg

IMG-20220526-WA0024.jpg

IMG-20220526-WA0022.jpg

IMG-20220526-WA0023.jpg

IMG-20220526-WA0021.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

met dat spul laten ze de gras mat groeien van ajax  :likken:

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als iemand al ervaring met deze voedings lijn heeft zou ik het graag horen. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

er zijn genoeg growers die hoog in de EC starten en gedurende de kweek langzaam afbouwen

Niks vreemds dus

  • Like 1
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 hours ago, al green said:

er zijn genoeg growers die hoog in de EC starten en gedurende de kweek langzaam afbouwen

Niks vreemds dus

"GENOEG" geeft je een heerlijk beeld om daarna zelf een keuze te kunnen maken. Er zijn ter vergelijking ook genoeg mensen met kanker genezen.. Kzou het nog steeds niet graag krijgen..

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er zijn genoeg mensen die vrij rondlopen die eigenlijk vast horen te zitten. Veelal psychische problemen.......

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja die zijn er zeker. Leuke stelling. Ben liever te slim en gek voor de maatschappij dan een slaaf zoals jij die geen eens z'n mening kan beargumenteren en met hippe spreuken aan komt zetten.

 

Verder was mijn doel alleen om je zelf te laten bedenken hoe je het de volgende keer anders zou kunnen brengen, eventueel met iets nuttigs als toevoeging. Dat jij hier voor passieve agressie kiest zegt genoeg over jou gezonde hersentjes. Ik kaatste enkel de bal terug met je eigen logica... Maarja sommigen zijn te gezond om het bij zichzelf te zoeken. 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
24 minutes ago, HolyHerbs said:

Verder was mijn doel alleen om je zelf te laten bedenken hoe je het de volgende keer anders zou kunnen brengen, eventueel met iets nuttigs als toevoeging. 

En wie ben jij om mij te laten reflecteren op mijzelf......

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je kale moeder aan de poeder. Ga een kleurplaat maken jonge mafkees. Of weet je wat? Vraag een wajong aan ! Heb je misschien eindelijk de tijd in je leven die je nodig hebt om jezelf eens te horen praten.

 

 

Dit is agressie, zonder schaamte. Jij doet aan passieve agressie omdat je denkt dat dat netjes is. HAHAHAHAHAHAHAHA wat een goed cognitief vermogen hebben gezonde mensen toch.

Edited by HolyHerbs
  • Sad 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 minutes ago, HolyHerbs said:

Je kale moeder aan de poeder. 

Dit was niet verstandig..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Want nu zit je te huilen? ga je me melden? OOOOOH IK BEN BANG. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je nou de "regels" of "waarden en normen" over hoe NETJES/GEZOND je bent toepast op je eigen denken, zoals; "Ik mag pas wat van iets vinden als ik een argument kan bedenken"... Dan komt alles goed!

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

En ik dacht dat je een HPS zou vervangen door een LED - silly mij!

Zijn de LED 5000K?

Edited by Yoyneh

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is niet mijn ruimte ik help een vriend met zijn 1e ronden. Maar hij had deze voeding gekocht en die had ik nog nooit gezien. Daarom dacht ik laat het een proberen op het forum of iemand deze voeding al heeft gebruikt of ervaring mee heeft. 

 

Maar omdat het eigenlijk alleen maar discussies onder elkaar veroorzaakt ga ik weer verder met me normale leven. 

Admin  "Topic mag gesloten worden voor mij" 

 

Groeten aan iedereen en geniet van de zomer. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jammer dat je het niet meer deelt en dat een enkeling daar voor zorgt. Nou ja, succes met de voeding verder.

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, kwkr said:

Maar omdat het eigenlijk alleen maar discussies onder elkaar veroorzaakt ga ik weer verder met me normale leven. 

Het spijt me oprecht als ik ervoor heb gezorgd dat je niet meer deelt, dat was nooit mn intentie en ik zal in het vervolg meer letten op hoe ik mn woorden kies.

Wel vind ik dat discussie mogelijk moet blijven. Ik denk ook niet dat het uitblijven van nuttige info omtrent je vraag komt door de "discussie" hier boven. Er zijn nou eenmaal weinig actieve leden en het is een onbekend merk.

Overigens vind ik het wel apart (probeer geen waardeoordeel te geven) dat ik vaak mensen op internet zie die vragen na een bepaalde voedingslijn nadat ze die hebben gekocht. Maar misschien mag ik dit ookal niet zeggen en vinden mensen dit al weer aanstootgevend. 

 

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

je weet dat ik ook erg hoog in de EC zit. Moet gewoon kunnen als je het niet te droog laat trekken en je vpd laag is.

zelf had ik 2.4 in week 1 en ga ik al snel naar 3.0.

 

zou zelf gewoon de EC wat lager houden als jij dat prettig vind. je ziet snel genoeg hoe de planten eruit zien.

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...