Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Hoi,

Nieuw project ONE POD ( CNC router) prototype V1. Video met bouw verslag (meer later) 

Ik doe voornamelijk het ombouwen van kleine ruimtes zoals kledingkasten, enzovoort, was altijd een uitdaging vanwege een paar kritische factoren warmte, geur en geluid.
Maar nu met nieuwe technologie is er meer ruimte voor innovaties. Ik gebruik cob-lampen en dat elimineert èèn grote factor HEAT! Dat betekent geen grote extractors , geen lawaai meer! En een lage spanning van 32V DC.
Ik maak deze van multiplex (birch plywood) dat op verzoek kan worden gedecoreerd, dus volledig op maat gemaakt.
Je hoort het niet (extreem stil) je ruikt het niet tijdens de bloei (op maat gemaakte koolstoffilter) heeft een display waarop staat:


• Temperatuur
• Vochtigheid
• Bodemgesteldheid
• Licht aan/uit
• Datum Tijd

Ventilatoren worden gecontroleerd en versnellen indien nodig.
Luchtvochtigheid is slechts informatie.
De bodemgesteldheid vertelt u wanneer u water moet toevoegen en hoeveel.
Licht aan/uit indicatie, licht is ingesteld voor autoflowers (20/4).

Ik voeg in de loop van de tijd meer functionaliteiten toe als ik de ONE POD-app gereed heb.

Mijn doel is om de aarde/pot voor te laden met alles wat nodig is voor één cyclus.
Ik gebruik Sannies-producten zoals de tabs en hoop dat dit zal lukken, maar de tijd zal het leren na de eerste kweek.

Het moet dummy-proof zijn, gewoon aansluiten (stekker er in) en groeien. (bekijk de video van mijn voortgang en voel je vrij om opmerkingen en tips toe te voegen).

 

Gelato  Auto

A few more weeks to go..!

Making of..!

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit topic bestond al ;)
Misschien beter een update daar in doen of een apart verslag openen van wat er in de One Pod gaande is ipv een nieuw topic aan maken wat helemaal onderin een filmpje extra laat zien en vd rest hetzelfde is.

 

Edited by lostchild

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, lostchild said:

Dit topic bestond al ;)
Misschien beter een update daar in doen of een apart verslag openen van wat er in de One Pod gaande is ipv een nieuw topic aan maken wat helemaal onderin een filmpje extra laat zien en vd rest hetzelfde is.

 

Such wisdom here....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...