Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
jibby

Nog Geen Toppen?

Recommended Posts

Hej ik heb een wietplant in men tuin staan van :D 2 meter 10 ;) . Ik heb mevrouwtje volgens mij ergens in mei gepoot als een zaadje en sinds dien gewoon puur natuur laten groeien. Ik weet niet wat voor soort het is alleen waarom heeft ze nog geen toppen? :D De dame moet wel wat opbrengen he :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het groeien van de toppen begint pas in augustus , dat is altijd zo

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Icarus
. Ik heb mevrouwtje volgens mij ergens in mei gepoot als een zaadje

of het een vrouwtje is kan je pas zien als hij gaat bloeien......dus dat kun je nooit weten behalve als je vrouwelijk zaad hebt gekocht, maar normaal zaad is het afwachten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

1.75 meter nu? Dat word een flinke jetser dan! Als ie nu al zo groot is gok ik dat het een K2 is en dat ie ergens in de 1e a 2e week oktober wel een grammetje of ......hmm ...tussen de 500 en 800 oplevert, schoon en droog aan de haak.

 

Suuk6 en laat wat weten straks..

 

Green Enfield

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Icarus

de opbrengst is helemaal nog niet te voorspellen.

en dat kun je ook niet zien aan de hoogte van de plant nu....hoe weet je nou hoe gezond hij is?, en hoe hij eruit ziet?

Ook de nazomer is nog af te wachten...

 

Het hoeft trouwens ook helemaal geen K2 te zijn, als ze nu al zo groot zijn betekent het gewoon dat het sativa's zijn...

 

niet gaan hopen op 500 gram dus, en zeker niet droog gewicht, des te groter de kans op een teleurstelling...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Het hoeft trouwens ook helemaal geen K2 te zijn, als ze nu al zo groot zijn betekent het gewoon dat het sativa's zijn

Dat niet hoeft niet eens, maar hoe komt iemand er in vredesnaam op dat dit een K2 is vanwege de grootte? :D

 

K2 is juist een ras dat fucking klein blijft, kweenie hoor, maar volgens mij is je glazen bol is stuk.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Jahbless

jah pziez en 500/800 gram is wel ERG veel :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik word wel moe van dat editen... :D Mijn plant groeit minstens 3 cm per dag :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Het hoeft trouwens ook helemaal geen K2 te zijn, als ze nu al zo groot zijn betekent het gewoon dat het sativa's zijn

Dat niet hoeft niet eens, maar hoe komt iemand er in vredesnaam op dat dit een K2 is vanwege de grootte? :D

 

K2 is juist een ras dat fucking klein blijft, kweenie hoor, maar volgens mij is je glazen bol is stuk.

...hahhaha, glazen bol. ik heb zelf K2 gehad en die waren supergroot, bij de 2½ meter. de opbrengst van de plant in de grootste pot kwam bij de kg, schoon en droog aan de haak, bol of geen bol, feit is feit.

 

 

green enfield.

 

 

smoke-long3.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik word wel moe van dat editen... :D Mijn plant groeit minstens 3 cm per dag :D

gelukkig wel anders was er iets niet goed . Onder ideale omstandigheden kunnen ze zelfs 10 cm per dag groeien .

Share this post


Link to post
Share on other sites
Het hoeft trouwens ook helemaal geen K2 te zijn, als ze nu al zo groot zijn betekent het gewoon dat het sativa's zijn

Dat niet hoeft niet eens, maar hoe komt iemand er in vredesnaam op dat dit een K2 is vanwege de grootte? :D

 

K2 is juist een ras dat fucking klein blijft, kweenie hoor, maar volgens mij is je glazen bol is stuk.

...hahhaha, glazen bol. ik heb zelf K2 gehad en die waren supergroot, bij de 2½ meter. de opbrengst van de plant in de grootste pot kwam bij de kg, schoon en droog aan de haak, bol of geen bol, feit is feit.

 

 

green enfield.

 

 

smoke-long3.gif

Een echte K2 is een volle indica genoemt naar de berg in de Hymalaja. Als het goed is zit er geen Sativa in . K2 zal in veel gevallen de 2 meter niet halen dus zal het hoogstwaarschijnlijk niet een 100 % K2 zijn geweest.

De opbrengst is nogal afhangkelijk van het weer in het najaar .

Edited by atmosphere

Share this post


Link to post
Share on other sites
Het hoeft trouwens ook helemaal geen K2 te zijn, als ze nu al zo groot zijn betekent het gewoon dat het sativa's zijn

Dat niet hoeft niet eens, maar hoe komt iemand er in vredesnaam op dat dit een K2 is vanwege de grootte? :D

 

K2 is juist een ras dat fucking klein blijft, kweenie hoor, maar volgens mij is je glazen bol is stuk.

...hahhaha, glazen bol. ik heb zelf K2 gehad en die waren supergroot, bij de 2½ meter. de opbrengst van de plant in de grootste pot kwam bij de kg, schoon en droog aan de haak, bol of geen bol, feit is feit.

 

 

green enfield.

 

 

smoke-long3.gif

Kunne 2 dingen zijn, of jij bent dom of je hebt een plant van een klein ras die groot word.... :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kunne 2 dingen zijn, of jij bent dom

HALLO, pelle, beetje aso om mensen dom te noemen, niet? Dit topic valt ook niet echt slim te noemen, vooral niet omdat je je antwoord allang op het forum had kunnen vinden, er staat alleen nergens dat je een debiel bent of dat je dom bent, waarom moet je dan wel zo kut reageren tegenover green enfield? Slaat nergens op..

Share this post


Link to post
Share on other sites

tnx blowmonkey.

 

ja, joh, ..uuhh... weet je, je hebt gelijk maar het is maar net ff de context waar je het in plaatst of net als ikzelf ook eens tegen een ander aan ga leunen.

 

ik snap je en je hebt gelijk maar wat mij betreft heb ik hier een beetje eelt voor en maakt het me niet zoveel uit. peace man.............

 

maar ik ben misschien ook wel eens (onbedoeld) lomp tegen anderen, ik relativeer het altijd een beetje, dan valt het wel mee..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie verhalen, laat die foto's eens zien, ik kweek al 15 jaar buiten, maar die gewichten die jullie aangeven, ziin echt uitzonderingen.

In het begin worden al wedstijden gehouden voor de mooiste, de grootste, de meeste oogst. Nadien zie je niks meer, alleen verhalen hoeveel grammen.

Ik heb enkele foto's geplaatst van m'n planten en ik hoop dat ik van de gm plant 200 gr. haal, ben ik dik tevreden.

Tuurlijk zijn er uitzonderingen, heb ik ook gehad, maar laat ze maar eens zien?

Gerard

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest lange_stoner

En als er rond deze tijd nog steeds geen toppen aankomen, is er dan misschien wel iets mis? :unsure:

 

Bij ons in Westerhoven hebben we dikke gestekte Noorderlicht struiken in de volle grond staan, maar nog steeds niets dat op toppen lijkt...

Share this post


Link to post
Share on other sites
En als er rond deze tijd nog steeds geen toppen aankomen, is er dan misschien wel iets mis? :unsure:

 

Bij ons in Westerhoven hebben we dikke gestekte Noorderlicht struiken in de volle grond staan, maar nog steeds niets dat op toppen lijkt...

maakt niet uit komt nog wel. bij mij is alleen nog de voorbloei te zien maar nog geen echte toppen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mooie verhalen, laat die foto's eens zien, ik kweek al 15 jaar buiten, maar die gewichten die jullie aangeven, ziin echt uitzonderingen.

In het begin worden al wedstijden gehouden voor de mooiste, de grootste, de meeste oogst. Nadien zie je niks meer, alleen verhalen hoeveel grammen.

Ik heb enkele foto's geplaatst van m'n planten en ik hoop dat ik van de gm plant 200 gr. haal, ben ik dik tevreden.

Tuurlijk zijn er uitzonderingen, heb ik ook gehad, maar laat ze maar eens zien?

Gerard

toch wel , ik heb uitgebreid foto's van een buitje plantje dat rijp is staan hier op het forum. En ook deze : reekstest3008.jpg

 

Staat al echt in de bloei vanaf de 1e van deze maand. Maar daar heb ik zelf voor gezorgd . Deze plant is niet echt groot ,maar 2 ons haal ik er wel vanaf als het weer een beetje meezit. En als het niet zo is dan zeg ik dat ook.

Edited by atmosphere

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest lange_stoner
En als er rond deze tijd nog steeds geen toppen aankomen, is er dan misschien wel iets mis? :unsure:

 

Bij ons in Westerhoven hebben we dikke gestekte Noorderlicht struiken in de volle grond staan, maar nog steeds niets dat op toppen lijkt...

maakt niet uit komt nog wel. bij mij is alleen nog de voorbloei te zien maar nog geen echte toppen.

:D Oooh, dan zullen we nog maar even afwachten dus... Tja het weer zit ook niet echt mee dit jaar he?

:D Bedankt voor je reactie man.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ha mannen!

 

ik maak me ook een beetje zorgen over het niet komen van de toppen bij mijn planten. Het is nu welgeteld 10 aug en ik zie nog geen voorbloei of dergelijke. Het is de afgelopen weken echt schijt weer geweest. Maar gaat het nog goed komen met mijn planten? de planten zijn erg vol en nu 180 van de grond en 100 breed.

 

p10102557td.th.jpg

 

en?

 

laters.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voor de meeste rassen is het volkomen normaal dat ze nu nog niet bloeien , sommige beginnen pas eind augustus .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit is Purple (aardig welbekend) Weet jij waarneer het gaat bloeien en afbloeien Atmo?

thanx mate.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...