Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Wie gebruikt de F-max voedingslijn en welke componenten dan....

En waarom overgestapt van ...... naar F-max

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kijk al jaren naar Max in de formule 1 :yummy:

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gebruik nu Dutchpro en wil verbetering van de voedingslijn. Ik informeerde links/rechts over Aptus en 2x adviseerde men de F-max.

Share this post


Link to post
Share on other sites

F-Max heeft erg veel weg van wat ooit House & Garden was.
Toeval? Die poedertjes lijken er wel heel erg veel op.
Shooting Powder heette dat van H&G.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 7/31/2012 at 9:00 PM, al green said:

ik gebruik de producten van DutchPro .

O.a. PH -, Grow A&B, Take Root, nu Bloom A&B, MultiTotal etc.

Zowel DutchPro als F-Max is gedoe met flesjes. ‘Healthy Start is als cruisecontrol: je hoeft alleen nog maar te sturen’

Tabletten + Eifelgold lavameel door je aarde en BioLasse als vloeibare voeding is simpel en effectief.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Running Water zo'n gedoe is het niet met die flesjes, valt reuze mee en je handen blijven schoon. Dutch Pro is zeer waterig - heb het wel eens gebruikt uit nood - gewoon een liter a en een liter b leeggieten in een 200 liter watervat en klaar.

Zelf werk ik al een tijdje met T.A. en dat bevalt goed, dus geen reden om te veranderen.

Voedt op maat en niet op voorraad.

Edited by dilago

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 4/17/2022 at 1:54 PM, al green said:

Gebruik nu Dutchpro en wil verbetering van de voedingslijn. Ik informeerde links/rechts over Aptus en 2x adviseerde men de F-max.

Zoveel verschil is het allemaal niet die voedingslijnen, de plant neemt toch alleen maar N,P en K op

Edited by dilago

Share this post


Link to post
Share on other sites

Allemaal onzin. Je hebt die P en K helemaal niet nodig, je plant neemt toch alleen maar N op. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik snap dat je niet tevreden bent met de oogsten die je draait ... :icecool  Maar stel jezelf de vraag of het alleen aan de voeding ligt of dat het een combinatie van omgevingsfactoren is.

Edited by Running Water
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 hours ago, Running Water said:

Ik snap dat je niet tevreden bent met de oogsten die je draait ... :icecool  Maar stel jezelf de vraag of het alleen aan de voeding ligt of dat het een combinatie van omgevingsfactoren is.

Spijker op z'n kop, de beste man heeft nog nooit wat laten zien maar de anderen hebben er geen verstand van. ;)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Men adviseerde je F-Max omdat het de meeste marge heeft.
Het merk word momenteel in de markt gezet waarbij de GS bij inkoop leuke kortingen krijgt en er zo leuker aan verdient en jij bent vast gevoelig voor het prijs argument waar ze mee komen want het scheelt flink tov Aptus.

Informeer als er over een paar maanden een nieuw merk aan de horizon verschijnt nog een keer.. dan ineens moet je dat merk hebben.

Waarom denk je dat er verbetering nodig is?
Het is niet dat DutchPro slechte voeding is of gaat het zichtbaar minder tov wat je er onder HPS mee voor elkaar kreeg?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dag 27
0-F62-D9-A5-A822-4-E64-8-F80-BF130862-AC

"Onbekende voeding" genaamd LED-MAX. Maak eigenlijk alleen gebruik van de A en de B, en een chitine booster van hen genaamd "Canopy Booster". Tijdens de groei wordt er wekelijks Si5ALA, Fulvic en Alg-a-Mic als foliars gegeven.

Qua voedingsmerken heb ik nog steeds Terra Acquatica (FloraNova/FloraMax) erg hoog staan, maar in mijn ogen is het allemaal één pot nat en gaat het gewoon om voeding naar de planten te brengen. LED-MAX is zoals velen gewoon Yara met een eigen draai er aan.

(P.S. en eens met lostchild, gezien het verboden is om kweekadvies te geven in de GS wordt er verkoopadvies gegeven, dus meeste marge is het beste product lekker waterig en kom je vaak terug om die marge te blijven spekken. Kies gewoon een voedingsmerk uit wat je fijn vind qua hoeveelheid flessen en toevoegingen wat jij gebruiksvriendelijk vind ;):j)

Edited by Jiffy
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 hours ago, lostchild said:

Men adviseerde je F-Max omdat het de meeste marge heeft.
Het merk word momenteel in de markt gezet waarbij de GS bij inkoop leuke kortingen krijgt en er zo leuker aan verdient en jij bent vast gevoelig voor het prijs argument waar ze mee komen want het scheelt flink tov Aptus.

Informeer als er over een paar maanden een nieuw merk aan de horizon verschijnt nog een keer.. dan ineens moet je dat merk hebben.

Waarom denk je dat er verbetering nodig is?
Het is niet dat DutchPro slechte voeding is of gaat het zichtbaar minder tov wat je er onder HPS mee voor elkaar kreeg?

Wat schrijf je hier nou voor nonsens. Laat je niks in de oor fluisteren.

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 hours ago, dilago said:

Spijker op z'n kop, de beste man heeft nog nooit wat laten zien maar de anderen hebben er geen verstand van. ;)

wat zit het toch diep bij je.... grow up 

Share this post


Link to post
Share on other sites
23 hours ago, Running Water said:

Ik snap dat je niet tevreden bent met de oogsten die je draait ... :icecool  Maar stel jezelf de vraag of het alleen aan de voeding ligt of dat het een combinatie van omgevingsfactoren is.

waarom zou ik niet tevreden zijn? Ik gaf aan dat ik de voedingslijn wilde verbeteren. Wat mij opvalt is dat als ik elementen uit de voedingslijn weglaat dat er geen verandering plaatsvindt. Daarnaast wil ik geen vastgeroest mannetje worden, maar sta open voor verandering.

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 hours ago, al green said:

Wat schrijf je hier nou voor nonsens. Laat je niks in de oor fluisteren.

Ondernemerschap is je vreemd. Maar goed dat jij geen onderneming hoeft te runnen.
8% of 15% marge.. daar wil je best wel voor aanbevelen:P

11 hours ago, al green said:

Wat mij opvalt is dat als ik elementen uit de voedingslijn weglaat dat er geen verandering plaatsvindt. Daarnaast wil ik geen vastgeroest mannetje worden, maar sta open voor verandering.

Als je dingen weg laat en er niks van merkt en je zegt verder tevreden te zijn met het merk Dutch Pro dan is vastgeroest mannetje wel een heel rare motivatie om te gaan veranderen van merk.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, lostchild said:

Ondernemerschap is je vreemd. Maar goed dat jij geen onderneming hoeft te runnen.
8% of 15% marge.. daar wil je best wel voor aanbevelen:P

Als je dingen weg laat en er niks van merkt en je zegt verder tevreden te zijn met het merk Dutch Pro dan is vastgeroest mannetje wel een heel rare motivatie om te gaan veranderen van merk.

ondernemerschap is mij vreemd.......Nee nee zeg maar niets meer, beter

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je het allemaal zo goed weet waarom bestel je dan niet een start pakketje van dat merk wat je aanbevolen wordt ipv dit topic en de houding die je aan neemt als je niet zint wat gepost wordt en laat ons weten of het in vergelijk met de Dutch Pro, waarvan je nog steeds niet hebt laten weten wat er nu precies voor verbetering vatbaar is, een verbetering is?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gezellig weer :bier

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...