Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Hutseflutsel

ADWA AD12 WRNG probleem review

Recommended Posts

Hi Allemaal,

Als budget en medicinaal kweker gebruik ik de ADWA AD12. De meter is nu 2.5 jaar oud. Nu loop ik voor de 3e keer tegen problemen aan.

Het volgende is gebeurt. Omdat de sensor al enige tijd oud was en gebruik- ouderdom sporen had, en bij kalibreren WRNG (zie onderstaande problemen) aan gaf is deze twee maanden geleden vervangen. Nu bij de nieuwe sensor loop ik tegen het zelfde aan. Er zit een nieuwe sensor op (2mnd oud) en batterijen.

Ik zette de PH meter aan en deze gaf een totaal verkeerd getal, veel te hoog. Dus kalibreren, als eerste de Buff vloeistof 7.01, hier gaat het gelijk al mis WRNG. Alles los gemaakt, sensor er af en batterijen er uit. Opnieuw en WRNG. In de buff vloeistof van 7.01 geeft de meter een getal van 13.75. In de vloeistof van 4.01 een getal van 13.31. De sensor keurig behandeld, bij aankoop cleaning en storage vloeistof er bij gekocht.

Reserve sensor er zojuist opgezet, en WRNG. PH is nu -2.00 bij en vloeistof van 7.01.

Straks nog een paar ie batterijen proberen en dan hebben we alle geprobeerd.

 

Gebruikte vloeistoffen zijn van Milwaukee.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...