Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

5 hours ago, al green said:

@Yoyneh       Laat deze man gewoon met rust en laat hem zijn wie hij wil zijn. Je hoeft zijn topic niet te volgen.

Zo makkelijk kan het zijn pik. ;)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 hours ago, Yoyneh said:

Waarom ben je op dit forum?? Om te leren en je vaardigheden van het kweken van MJ te verbeteren of te "show off" ??
Kijk, er zijn hier veel beter groeit door mensen die zichzelf hebben geleerd en verbeterd met het niet maken van dezelfde fouten in het tweede jaar in de rij !! Waarom verveel je ons met een voorbeeld van hoe je het niet kunt maken? Als je indruk op ons wilt maken, moet je een stuk beter zijn - veel!

ik, kweek niet, om indruk te maken, ik kweek, omdat ik er plezier aan beleef, vn zelf plantjes te kweken, en te laten drogen, en op te smoren, ... .

... jij, hebt, nog nietn getoond, vn uw kweekkunsten ... .

... soit, ik, ga seffes, da negerknopje zoeken, ... .

6 hours ago, al green said:

@Yoyneh       Laat deze man gewoon met rust en laat hem zijn wie hij wil zijn. Je hoeft zijn topic niet te volgen.

thx @al green ... .

Share this post


Link to post
Share on other sites
16 hours ago, lostchild said:

Die mogelijkheid is er al heel lang en doe je via je profiel

bedankt @lostchild ... .

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
20 minutes ago, DeSimpeleDuif said:

... soit, ik, ga seffes, da negerknopje zoeken, ... .

Rechtsboven op je gebruikersnaam klikken > ignored users > gebruikersnaam invoeren en done.

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt @dilago...

Ik had het al gevonden... 

Share this post


Link to post
Share on other sites
19 hours ago, Yoyneh said:

 Waarom verveel je ons met een voorbeeld van hoe je het niet kunt maken? Als je indruk op ons wilt maken, moet je een stuk beter zijn - veel!

Misschien gaat het wel om meer dan plantjes op een foto zetten en dit delen voor sommigen van de leden.
Jammer dat je weinig respect op kunt brengen voor Duif en zo moet reageren in zijn topic.
Als je het niks vind onthoudt je dan van dit soort commentaar.

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is moeilijk te geloven, dat een ander lid op dit forum tevreden zou zijn met dit soort slecht resultaat en waarom het dan zelfs delen ?? Ik begrijp echt niet dat hij er helemaal gelukkig mee is? Zoals al sommige leden hem vorig jaar hebben verteld, om zijn groei veel later te beginnen, kon hij dit niet doen. Ik vroeg me gewoon af of hij helemaal niet zou willen verbeteren? Inteed, hij is zelfs boos op een herinnering!

  • Sad 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Yoyneh .

... ik ben, wél tevreden, 3 weekjes bloei, en al redelijke mooie toppen, ... .

... ik, doen, wat ik wil, verschil, met andere leden, die later beginnen, is, dat ik, binnen een maandjen, al droge wiet heb, allez, maandnhalf, ... .

Dusja, ik ben wél gelukkig, ... .

... as je het beter kan, zet, dan, zelf, een kweekverslag op, ... .

Voor de rest, sta je op negeer, ... .

 

Voor iemand, zonder zelf topic te posten, heb, je, gewoon, een veel te felle bek, ... .

... moest, je nu zelf, dikkere toppen, tonen, aan je plantjen, na 3 weken, oké, dan, is het goed,  ... .

Mààrjà, ...  .

Véél blabla, én weinig actie, ... .

... goeie raad: Kweek zelf, es wat cannabis, ... .

 

Voor de rest, ga ik er geen woorden, meer aan vuil maken, ... .

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 hours ago, Yoyneh said:

Het is moeilijk te geloven, dat een ander lid op dit forum tevreden zou zijn met dit soort slecht resultaat en waarom het dan zelfs delen ??

Het is aan de kweker zelf hoe hij of zij het resultaat beoordeeld, niet aan jouw.
Volgens mij is Duif erg tevreden hoe het dit keer gaat en wie weet wat het wordt de volgende keren.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Edit: laat ook maar, is off topic.

Edited by dilago

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb, het juist, nagekeken, 1 mei, is den bloei eigenlijk begonnen, ... .

... dus, nu al 4 weken bloei, ... .

dus, nog 1 weekje te gaan, (normaalgezien) maar ik doe ze pas om, as ik genoegt bruine haartjens zien, ... .

... én, as jullie, het ookal goed vinden, 

... .

Groetjes DeSimpeleDuif, ... .

Share this post


Link to post
Share on other sites

5e week bloei is begonnen... 

Voor de 2 grootste plantjes...

Die andere 2 zijn 4 à 5 dagen achter... 

 

IMG_20220530_171107.jpg

IMG_20220530_171119.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 5/29/2022 at 9:47 AM, dilago said:

Edit: laat ook maar, is off topic.

Je hebt het er maar wat druk mee he, proberen mij het leven op dit forum zuur te maken met je stemmingmakerij :P
Inhoudelijk krijg je steeds de feiten om je oren en dan verval je natuurlijk al snel in wat jij aan het doen bent, jammer het komt het forum niet ten goede.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het régent hier goede... 

Géén water geven nu loool

:verrygood

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 5/31/2022 at 9:56 AM, lostchild said:

Je hebt het er maar wat druk mee he, proberen mij het leven op dit forum zuur te maken met je stemmingmakerij :P
Inhoudelijk krijg je steeds de feiten om je oren en dan verval je natuurlijk al snel in wat jij aan het doen bent, jammer het komt het forum niet ten goede.

Daar heb je mij niet voor nodig, zelfs als iemand zijn bericht wijzigt en/of de planten er prima bij staan vind jij wel iets om azijn over te pissen. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na 4 weken én 3 dagen bloei... 

Zie foto's... 

De achterste kleinere plantjes 3 weken én 5 dagen bloei... 

 

IMG_20220601_161612.jpg

IMG_20220601_161623.jpg

IMG_20220601_161643.jpg

Edited by DeSimpeleDuif
aanpassing datum
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat mij opvalt, is dat de 2 plantjes, die vanachteren staan, vele lichter zijn, van kleur, ... .

... lichtgroen, t o v donkergroen, ... .

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 hours ago, dilago said:

zelfs als iemand zijn bericht wijzigt en/of de planten er prima bij staan vind jij wel iets om azijn over te pissen. ;)

Zegt de man die hele berichten snel weg haalt nadat hij ze post :P

4 hours ago, DeSimpeleDuif said:

wat mij opvalt, is dat de 2 plantjes, die vanachteren staan, vele lichter zijn, van kleur, ... .

... lichtgroen, t o v donkergroen, ... .

Die lichtere mogen al een week of 2 wel wat voeding hebben wat je niet kon geven omdat de regen voor genoeg water had gezorgd;)
 

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 hours ago, DeSimpeleDuif said:

wat mij opvalt, is dat de 2 plantjes, die vanachteren staan, vele lichter zijn, van kleur, ... .

... lichtgroen, t o v donkergroen, ... .

Soort of pheno verschil. Wat je ziet  is Anthocyanins

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, lostchild said:

 

Die lichtere mogen al een week of 2 wel wat voeding hebben wat je niet kon geven omdat de regen voor genoeg water had gezorgd;)
 

Heb guano extract gegeven én nóg overdrive én flawless finish... 

21 minutes ago, Limbic said:

Soort of pheno verschil. Wat je ziet  is Anthocyanins

Bedankt 

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 hours ago, Limbic said:

Soort of pheno verschil. Wat je ziet  is Anthocyanins

De donkere planten wel maar zeker de plant rechts voor op foto 1 is zichzelf aan het opvreten (vergeling grote fanleaves vanaf onderen) wat met voeding te maken heeft. Door die wat vaker dan de rest (meer in water doen maakt niet dat de plant dat dan ook meteen op neemt) voeding te geven gaat ze niet verder achteruit.

Het uiterlijk van de marihuana wordt gekenmerkt door een donkergroen patroon dat soms vroeg in de rijpingsfase naar paars verandert

Zeggen ze bij Zamnesia over de Sweet Caramel waar dit een auto versie van is.

Je zit in het vroege begin vd rijpingsfase.. best apart de hele geschiedenis kennende.

Edited by lostchild

Share this post


Link to post
Share on other sites
18 hours ago, dilago said:

Daar heb je mij niet voor nodig, zelfs als iemand zijn bericht wijzigt en/of de planten er prima bij staan vind jij wel iets om azijn over te pissen. ;)

 

10 hours ago, lostchild said:

Zegt de man die hele berichten snel weg haalt nadat hij ze post :P

Waarmee je precies bevestigt wat ik schreef. Bedankt en nu zet ik je op negeer.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@lostchild...

Ik heb ze water gegeven met guano extract én overdrive én flawless finish... 

Die rechtse geef ik strax nog beetje guano extract anders...? 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 hours ago, lostchild said:

De donkere planten wel maar zeker de plant rechts voor op foto 1 is zichzelf aan het opvreten (vergeling grote fanleaves vanaf onderen) wat met voeding te maken heeft. Door die wat vaker dan de rest (meer in water doen maakt niet dat de plant dat dan ook meteen op neemt) voeding te geven gaat ze niet verder achteruit.

Het uiterlijk van de marihuana wordt gekenmerkt door een donkergroen patroon dat soms vroeg in de rijpingsfase naar paars veranderd 

Die paarse kleur zie je lichtjes op die donkerdere plantjes 

Share this post


Link to post
Share on other sites

5e week bloei al 5 dagen ver... 

Voor de 2 kleinste plantjes 4 weken én 1 dag... 

Morgen volgen opnieuw foto's... 

Groetjes DeSimpeleDuif 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...