Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Xell

2x Sugarpunch 750 OCL

Recommended Posts

268377980_3058575907764570_1051376530702110800_n.thumb.jpg.3aaea470537e2e37e3dba3f7cafa2db3.jpg2x sugar punch onder OCL 750 watt deze ronde testen we Deze voeding voor de rest gewoon sannies way.

Edited by Xell
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Succes.
Hoe groot is je hokje en kan je de OCL daarin ongedimd draaien?

Benieuwd of je wat van die BAC gaat merken als je Sannies way kweekt en al een perfecte symbiose bereikt langs die weg.

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, lostchild said:

Succes.
Hoe groot is je hokje en kan je de OCL daarin ongedimd draaien?

Benieuwd of je wat van die BAC gaat merken als je Sannies way kweekt en al een perfecte symbiose bereikt langs die weg.

Thanks
Hokje is 130 bij 90 en draai hem op 825watt op het moment, laatste weken draai ik hem naar 750.
De rest word geregeld met en Maxfan 200 (1200m2 Beetje overkill maar die had ik nog liggen) en cli-mate frequentie controler.
Deze ronde geen co2 gewoon lekker basic, temp is met lamp aan 27c en uit 21-23c RV is 50%.
Ben inderdaad ook benieuwd naar de BAC gebruik ook nog hun PK Booster zoals altijd, deze zal ik later laten vervallen voor de syrup in de laatste 4 weken(Ik kreeg het als tester mee vandaar).

Share this post


Link to post
Share on other sites

270085717_520007729098651_6917289839779665240_n.jpg.daca4184eadbe302bb40d73fda7fd827.jpg
Vandaag duidelijke bloei te zien dus ik tel vanaf deze dag 1 bloei

elk 2 liter water gegeven met 4ml Bac bloom.
OCL knalt nog steeds op 825w.269597937_3185355541699254_954310030153206715_n.jpg.8a33dbb26cd5d094cf6a148f2784f7f9.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vandaag 2 liter water gegeven zonder voeding ze staan er mooi bij nu vind ik,
Temperatuur is 27c met licht aan en 21/23 met licht uit.
RV is 40%

op het moment zojuist humidifier aan gezet met controller die zal hem op 50% houden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Filmpje is van erg lage kwaliteit waardoor dit erg blokkerig is en je weinig ziet vd planten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Staan er mooi bij, maar mag de lamp er niet wat dichter op?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het filmpje was gewoon even grappig voor kleine indicatie Lamp Mabo stekkerdoos alles netjes. (weet ook niet hoe die video kwaliteit zo blabbert is) 

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 hours ago, dilago said:

Staan er mooi bij, maar mag de lamp er niet wat dichter op?

Ik heb de lamp precies 80cm van de planten. zie het nut er niet van in om de lamp lager te hangen

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

20220110_212127.thumb.jpg.aaff64e504378ec791bdb183ab2e5e21.jpg18 dagen 12/12 nu 
De rechter heeft duidelijk meer sativa en ik geloof dat ik zelfs al een paarse calyxs/pistil zag bij de deze , de linker blijft iets korter maar dikt wel sneller aan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zou rechts niet meer strekken omdat de filter en slang een gedeelte van het licht blokt?
Je ziet duidelijk verschil op de laatste foto qua licht val.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De slang mag best wat korter in de tent als je een 2e slang toevoegt aan de andere kant van de tent(als daar een opening zit)

Kun je de ventilator niet onder de lamp kwijt zodat er wat frisse lucht door die tent gaat welke via de slang(en) binnen komt,

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 1/11/2022 at 9:56 AM, lostchild said:

Zou rechts niet meer strekken omdat de filter en slang een gedeelte van het licht blokt?
Je ziet duidelijk verschil op de laatste foto qua licht val.

Nee ik denk dat dit echt gewoon sativa dominante trekjes zijn, de lamp word absoluut niet geblokkeerd door de slang, ik heb deze opstelling al tijden en het bevalt me prima. (ik denk dat het gezichtsbedrog is want de ocl schijnt echt kei hard op die top.)

On 1/11/2022 at 11:35 AM, al green said:

De slang mag best wat korter in de tent als je een 2e slang toevoegt aan de andere kant van de tent(als daar een opening zit)

Kun je de ventilator niet onder de lamp kwijt zodat er wat frisse lucht door die tent gaat welke via de slang(en) binnen komt,

De slang korter? deze staat bijna stijf haha. Daar zit nauwelijks tot geen speling op.
Nogmaals ik draai al een beste poos met deze opstelling zo ongewijzigd.


Alleen nu heb ik geen co2 normaal knalde ik er geleidelijk nog 1100ppm co2 erbij, doormiddel van 2x 6kilo  co2 cilinders met magneetventiel en fijn afstel spul en het TechGrow Setje met sensoren en data loggers etc.
ik begon dan op 800ppm in de groei fase en elke week 100ppm erbij tot tot ik begin bloei 1100ppm aan tikte, dit deed ik tot de 4/5 week bloei en liep toen  weer terug tot 800/900ppm.


Ik heb ook al met LED en co2 geknoeid Deze had ik toen hangen met controllers en alles dit was wel mineraal en heeft me veel cal/mag gekost:P maar dit waren allemaal mooie rondes, ik had alleen geen motivatie om hier kweekverslagen van te maken, i.v.m werk,opleidingen, druk druk druk etc.
 
Maar ze staan er nu mooi bij nog steeds op 825watt de rechter word zowiezo (hoop ik ''klopt op tafel af'') paars, de linker is iets meer indica en word niet paars denk ik maar het kan altijd nog aan het einde gebeuren! ik heb sugarpuch al vaak af gebloeid, en soms krijgt hij in ineens in de laatste weken paarse invloeden.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 1/11/2022 at 11:35 AM, al green said:

De slang mag best wat korter in de tent als je een 2e slang toevoegt aan de andere kant van de tent(als daar een opening zit)

Ik kweek niet in een tent maar in een hok.
En ik heb een extra reserve 125mm gat wat kan functioneren als extra afzuig capaciteit of als ik met cool tubes wil spelen wat ik in het verleden al gedaan heb 660CMH

Edited by Xell

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 hours ago, al green said:

Je hebt het goed onder controle voor jezelf. Prima!

Fijn dat er nog wel sommige normaal kunnen reageren! Thx

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...