Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Sneakyhenk

Hoeveel Gram?

Recommended Posts

hoeveel gram haal je nou minimaal van een early misty?

 

Ik heb gelezen 450 gram per plant maar is dit waar??? ;)

 

Ik vind het namelijk wel een beetje veel :rofl

Vrienden van me zeggen dat er max (als je goed kweekt) 100 gram vanaf kan halen

Share this post


Link to post
Share on other sites
hoeveel gram haal je nou minimaal van een early misty?

 

Ik heb gelezen 450 gram per plant maar is dit waar??? ;)

 

Ik vind het namelijk wel een beetje veel :rofl

Vrienden van me zeggen dat er max (als je goed kweekt) 100 gram vanaf kan halen

ergens tussen de 0 en de 1kg....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk dat je vrienden gelijk hebben. De opbrengst hangt buiten natuurlijk van zoveel factoren af dat het moeilijk te voorspellen is. Een slecht voorjaar of een slecht najaar en daar ga je met je voorspellingen. Veel meer externe factoren bij buitenkweek, dus er kan van alles goed, maar ook fout gaan. In wat voor pot staat de plant, waar staat 'ie, ga je verduisteren, geef je voeding, heb je voorgegroeid... Nou ja, voor een exact antwoord; zie de reply van Mikeh... ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja je kunt 450 gram van een plant afhalen met die speciale kweekapparatuur.

Maar buiten weet ik niet hoeveel je eraf kan halen...

 

Lazlow

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zet je dat ras in spanje neer op goede grond met een zeer lange groeiperiode , dan kun je makkelijk boven de kilo uitkomen . kortom ,er valt eigenlijk niks zinnigs over te zeggen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zekers, het valt nooit te zeggen.

 

Die 450 gram verwijst trouwens meestal naar een "sea of green" op een vierkante meter. Dus je kan bij de early misty maximaal (volgens de zaadleverancier dan he) 450 gram afhalen op een vierkante meter in een sea of green opstelling. Wie weet hoeveel meer je eraf haalt als je een monster maakt van zo'n ding, alhoewel ik me afvraag of je ook echt grote planten kan kweken uit die early soortjes, want volgens mij zijn het van die automatische bloeiers, of niet..?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, die heb je ook, lowrider bv maar dat zijn altijd kruisingen waarbij één van de ouders geen goede kwaliteit wiet geeft maar er is voor gekozen vanwege z'n automatische bloei eigenschappen . Ik dacht dat dit de Rudalis soorten zijn ,maar ben er niet zeker van.

 

De vroeg bloeiende soorten zijn meestal niet geschikt voor indoor ,daar is de opbrengst matig. Maar buiten kan ie puur vanwege z'n vroege start van de bloei aardig wat opleveren.

 

Als je nou een vette binnensoort zelf de bloei in forceerd buiten dan heb je helemaal een superoogst .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je kan niet zomaar zeggen dat je 450 gram van een early misty zal krijgen, de opbrengst van een individuele plant hangt natuurlijk af van heel veel factoren. Ik denk dat je van de meeste indica/sativa en indica planten wel 450 gram kan krijgen als je ze heel erg groot laat worden.

 

In de praktijk is het natuurlijk altijd heel anders, als je er 20 op een 1m2 hebt staan zal je natuurlijk niet van elk plantje 450 gram halen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...