Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Guest Armageddon

Hoe Ziet Het Eruit?

Recommended Posts

Guest Soeperdoeper

Heb je niet gemerkt dan dat ze je toppen eraf geknipt hebben?!?

 

Lijkt mij dat ze dan wel ff 48 uur aan het knippen zijn in je tuin met een paar man om alle toppen uit zo'n plant te halen....

 

Of bedoelde je toevallig dat je hele plant gejat is?!?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Rataplan
ik dus maar ik krijg de fotos er niet op help ff mee dan zie je het zelf

heb trouwens een klein beetje gelogen ze zijn 3.10 breed en 2.60 hoog.

Jammer dat ze mn toppen hebben gejat

hoogte kan kloppen,breedte das heel sterk,maar van onder tot boven vol vindt ik echt dromen...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest todo111

alleen de hoofdtppen van 2 planten zijn eruit gejat,maar heb nu mn poort op slot, . Als jullie allemaal van die schrale plantjes hebben moet je toch eens bij ons in de leer komen. had vorig jaar een plant met 800 gram opbrengst, gedroogd.als je mn meiden wild zien moet je ff helpen want die link die hierboven staat krijg ik hier niet op.had vorig jaar santa maria staan. dit jaar northern light. weet niet wat die dit jaar doet omdat ik net ben begonnen met knippen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
als je mn meiden wild zien moet je ff helpen want die link die hierboven staat krijg ik hier niet op.

Ga naar www.xs.to en klik links onderin het scherm op bladeren, selecteer je foto, klik nog wat lager op "host image". Kopieer de link die je dan krijgt. Klik als je een reply maakt op het knopje "http://" en plak hier vervolgens de link.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest todo111

My WebpageMy WebpageMy WebpageMy WebpageMy WebpageMy WebpageMy Webpage

 

zijn ze groot of niet? met dank aan jan de ripper bedankt voor de link.

zijn ze trouwens al klaar om te oogsten?zie laatste plaatje. ben trouwens al begonnen met knippen om de rest wat meer lucht te geven. Kniptip: dompel je schaar tijdens het knippen af en toe in wat slaolie of een andere soort olie, dan plakt niet alles aan de schaar,en zet hem als je klaar bent voor die dag gewoon in de olie.Knip je de volgende dag zonder moeite weer verder.groetjes uit het zonnige zuiden. :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
zijn ze trouwens al klaar om te oogsten?

haha en je zegt dat we bij jou in de leer moeten..?

 

Nee dat ziet er niet klaar uit. Wel mooie planten maar die opschepperij is weer zo zonde..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest todo111

de maten kloppen wel hoor al is het alleen van de plant links voor.is 3.20 breed maar groeit in de plant rechts verder.Komt ook wel doordat de takken naar beneden gaan zakken door het gewicht van de toppen.aan de andere kant valt ie op de haag. van de rechtse plant hebben ze de hoofdtop eruit gejat. Heb daar wel meer problemen met toprot op de andere toppen.de plant rechts achter in het midden is ongeveer 2.60 hoog. Heb dus een beetje met de breedtes en de hoogtes geschoven. maar al bij al de meiden staan er niet slecht bij.Hoop dat de grammetjes ook goed worden, want van de eerste plant die ik eruit heb gesnoeid omdat ie te veel licht wegnam voor de andere (en lucht met die natte dagen)heb ik maar 280 gram gedroogd gewicht overgehouden. Moet wel zeggen dat de topppen met de dag dikker worden.Hoop dat dit weer noch ff aanhoud.Groetjes uit het zonigge zuiden :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Rataplan
zijn ze trouwens al klaar om te oogsten?

haha en je zegt dat we bij jou in de leer moeten..?

 

Nee dat ziet er niet klaar uit. Wel mooie planten maar die opschepperij is weer zo zonde..

het zijn inderdaad mooie planten,maar zeker niet wat ik zou verwacht hebben te zien volgens de opgegeven maten,mooie toppen ook,maar waar zijn die van onder gebleven? :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest todo111

Gaan we katten rataplan.?!!!! als je goed kijkt zie je er genoeg in de plant links voor :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest todo111
zijn ze trouwens al klaar om te oogsten?

haha en je zegt dat we bij jou in de leer moeten..?

 

Nee dat ziet er niet klaar uit. Wel mooie planten maar die opschepperij is weer zo zonde..

weet ook wel hoe ver ze zijn en dat het jammer is om al te moeten knippen. :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb ook van die turfbakjes+propagator, alleen bij mij gingen ze rotten, kennelijk teveel water gegeven (zuurstoftekort)

ik zie een soort wit spul, is dat piepschuim?, is de aarde daardoor luchtiger? ( ik had de aarde stevig aangedrukt namelijk omdat ze anders niet zo goed bleven staan... :nerd

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik zie een soort wit spul, is dat piepschuim?

Perliet misschien ?

 

PS. Je reageert op zo maar een post van 16 Oct 2005, 02:10 :nerd

Share this post


Link to post
Share on other sites

en je hebt een plaatje in je handtekening dat mag ook niet

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...