Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Anoniem1

Problemen of onnodig bezorgd

Recommended Posts

Dag allen,

Ik ben momenteel bezig met mijn eerste plantje te groeien en verzorgen.

Ik kweek Amnesia haze autoflower binnen onder een ledlamp van viperspectra 300.

Ik heb ze eerst gepland in stekgrond en dan in de plagron all mix aarde gestoken. Als voeding heb ik ze eerst plagron algae grow gegeven, en geef ze momenteel algae bloom. 

Het plantje is momenteel net 7 weken oud en al een dikke week in bloeifase. Deze soort zou normaal oogstklaar zijn in 11 weken, dus heb nog even te gaan.

Een paar dagen geleden merk ik dat ik een kleine nutrition burn heb. Ik heb een ph meter besteld, maar dus nog nooit gebruikt tot op heden.

Mijn ongerustheid is over mijn grootste bud. Deze is precies wat bruin aan het worden. In de foto's heb ik een algemene foto van de plant gepakt en een close up. (Hopelijk geen bud rotIMG_20211207_220734.thumb.jpg.24da4df72a40d5926e55064d79336e01.jpg)

Kunnen jullie mij helpen, en als er een probleem is, ook een oplossing voorstellen?

 

Alvast bedankt!

IMG_20211207_220739.jpg

IMG_20211207_220726.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Henk

Heeft te maken met jou lichtbron, kijk even hoeveel par ze krijgen onder je led.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mutantje en te weinig water.

Edited by lostchild

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...