Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
kweekstar

2 Stekjes

Recommended Posts

Gewoon niks aan doen trekken van zelf bij heb het zelf ook gehad.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest tarzan

ja komt door de kou nadat ik mijn plantjes onder tl uit had gehaald en buiten gezet heb zijn ze ook beetje paars geworden door de kou maar de laatste paar dagen is het wat warmer geweest en je merkt ook meteen dat het al een beetje wegtrekt ;) dus komt goed met je plantjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Met name in de vroege ochtend uren is het erg koud geweest ,dit was van grote invloed op de gemiddelde bodem temperatuur . In kleine potten veranderd de temperatuur van de grond heel makkelijk ,daar houden ze niet van. In een kuip met bv 100 liter heb je een veel constantere bodem temperatuur.

 

Volgens Erwin krol wordt de nachttemperatuur de komende tijd iets van 15 graden of hoger , dat is het dubbele van wat we hebben gehad de laatste tijd! Dat heeft grote invloed op de planten ,als ze dan nog niet goed gaan moet je de ph van de grond maar eens checken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

oke dankje wel voor de antwoorden, ik zal wel weer fotos uploaden over een tijdje als ze wat groter zijn. ;)

 

mijn bladeren waren eerst geel en nu paars komt da gewoon door de kou of is die gele bladeren van iets anders. ik dacht zelf aan te veel water kan dat kloppen

Share this post


Link to post
Share on other sites

mijn k2 is volgen smij wel van zijn geel en paars blad af, alleen maakt hij nu 3 vingers en nu komen er 1vingers aan volgens mij. ik dacht aan stress klopt dat.

 

ik zal binnekort wel een paar foto's uploaden

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tís zeker stress ,maar waardoor is de vraag . Ik denk niet van de kou ,het ziet eruit als lichtstress.

 

Op die foto met die 3 vingerige plant lijkt het alsof er spint op zit of heeft gezeten .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die K2 red het wel denk ik.

Zo erg ziet ie er nog niet uit.

Gewoon normaal verzorgen en de plant groeit weer verder ;)

 

Lazlow

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja die onderste blaadjes zijn idd erg lelijk ;) maar de blaadjes die komen zijn groen, en daar ben ik al blij mee, maar gewoon water blijven geven en over tijd dan voeding en hij raakt gewoon uit de stress, ofnie

Share this post


Link to post
Share on other sites

weer wat fotos van mijn 2 stekjes, ik krijg er binnekort nog 2. ik heb even binnen fotos gemaakt want buiten was de zon te vel.

 

 

hier wat foto's van mijn pp.

 

pp

pp .

pp ..

 

 

mijn k2 ziet er slecht uit want hij maakt maar 1 vingers door de stress.

ik maak geen fotos want hij is zo lelijk.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest tarzan
:rofl je pp ziet er goed uit ik wil toch nog wel een foto zien van je k2 kan je die niet sturen via msn ofzo :D kwekeling vind hem ook mooi ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

hier dan nog een foto van mijn k2 plant. hij heeft echt veel stress en hij maakt 1 vingers aan.

 

k2

 

hier kun je toch weinig aan doen en gewoon afwachten tot hij weer 5 vingers aan maakt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

vandaag voor het eerst voeding gegeven, bio nova 2cl op een liter, hij groeit echt goed. ik zal binnekort weer fotos uploaden.

Share this post


Link to post
Share on other sites
vandaag voor het eerst voeding gegeven, bio nova 2cl op een liter, hij groeit echt goed. ik zal binnekort weer fotos uploaden.

Ik denk dat je ml bedoelt toch? Anders ben je ze nu een stukje aan het overvoeden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

YESSSSSSSS, mijn k2 stek maakt weer 3 vingerige bladeren aan, inplaats van 1 vingerige. dat is een goed teken. ik krijg over een week ongeveer nog 2 K2 stekjes. het is vrij laat ik weet het. ik zal over een paar dagen weer foto's maken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je kunt nog steeds stekken zetten hoor geen probleem ,ze worden alleen minder groot . Zelfs op 1 augustus kun je nog een stek zetten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb vandaag 2 stekken ontvangen. het is k2. ze staan op steen wol, als ze goede wortels hebben zet ik ze in 11 liter potten met all mix grond van grow shop net als mijn andere 2 stekken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...