Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

soenk

Wat voor tent !

Recommended Posts

Goede dag allen, ben van plan om weer eens te starten ben alleen aan het twijfelen of 2tenten van bv 1,20 en 1van 2.40x1.20 of een wat groter tentje bv 3x150

Wat raden jullie aan groetjes!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zoveel mogelijk alles in een tent, scheelt je werk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij stekken rammen is 1 tent makkelijk, in al die andere gevallen is meerdere tenten een uitkomst.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beste is meerdere tenten.
1 draai je overdag 1 draai je snachts.

zo heb je beste klimaat zonder met kachels of airco’s te werken 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat kan alleen als je niet uitblaast in de kamer waarin de tenten staan en of je geheel zonder kachel kunt op die wijze waag ik te betwijfelen. Maar goed, het scheelt altijd iets. Met twee tenten heb je dubbel werk. Je kan ook een dr100 neerzetten met daarin een 600 watt lamp op 18/6 met daarin wat moeders. En in diezelfde kamer zet je je bloeitent ook neer. Dan profiteer je van de warmte van de moedertent en heb je materiaal voor stekken.

Share this post


Link to post
Share on other sites
20 hours ago, dilago said:

Dat kan alleen als je niet uitblaast in de kamer waarin de tenten staan en of je geheel zonder kachel kunt op die wijze waag ik te betwijfelen. Maar goed, het scheelt altijd iets. Met twee tenten heb je dubbel werk. Je kan ook een dr100 neerzetten met daarin een 600 watt lamp op 18/6 met daarin wat moeders. En in diezelfde kamer zet je je bloeitent ook neer. Dan profiteer je van de warmte van de moedertent en heb je materiaal voor stekken.

Snap niet echt wat het dubbele werk is op de rits open en dicht doen na?
brengt enkel meer kosten met zich mee kwa aanschaf.
moet niet onder de 18 graden komen.
met 2 tentjes op 12 uur met bijv de tijden:
09:00-21:00 en de andere 21:00-09:00
Houd je gewoon de temperatuur stabieler in de kamer.
zo kan je eventueel met meer lampen werken en met minder kachels in de winter en in de zomer meer lampen zonder airco.

maar als jij dit niks vind moet je het gewoon blijven doen zoals je doet toch.

ik ben gestopt met de hobby, maar mocht ik weer wat gaan doen zou ik zeker weer met 2 tenten werken 
 

Edited by M0251

Share this post


Link to post
Share on other sites

Twee keer ebben en vloeden i.p.v. één keer, maar als jij graag met twee tenten werkt heb ik geen problemen mee, dus als je weer begint wens ik je alle succes! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...