Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Guest tarzan

1e Kweek

Recommended Posts

Guest tarzan

dit zijn mijn plantje 9 early misty's en een stekkie maar van welke soort weet ik niet ik had gehoord dat het white widow was. ik heb ze voor laten groeien onder tl en ergister heb ik ze overgepot in 20 liter potten en heb ik ze buiten gezet ze zijn nou ongeveer een week of 6/7 oud. :rofl :D

 

 

tuintje.jpg

 

 

TUIN3E.JPG

 

 

zeg maar wat jullie ervan vinden trouwens dit is mijn 1e kweek ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest tarzan

er zijn 5 van de 9 plantjes getopt en het stekkie niet :D

maar ik had nog een vraag is het er als er rozenstruiken in de buurt van je plantjes staan omdat daar namelijk veel van die fatsige beesten in zitten en ik heb 2 van die fatsige struiken in de tuin staan :rofl ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

kijk eerst is wat voor beesten het zijn. dan weten we eerder of ze schadelijk zijn of niet.

 

je plantjes zijn trouwens mooi man. nu maar hopen dat het veel vrouwtjes zijn. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest tarzan

kijk eerst is wat voor beesten het zijn. dan weten we eerder of ze schadelijk zijn of niet.

 

 

er ziten vooral veel luizen in die struiken en witvlieg (zegt mijn moeder) en ik heb gehoord dat witvlieg net echt goed is voor je plantjes ;) en luizen trouwens ook niet denk ik? :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spuit met een biologisch afbreekbaar middel, breedsprectrum maar

onschadelijk voor nuttige insecten:

 

- Preventief Neem Oil

 

- Pyrethrum linkje

 

Mag beide op groente gebruikt worden... Lekker doen, dan ben je problemen

voor [is mijn mening natuurlijk ;)]

 

De planten zien er mooi uit :rofl:):D Echt prima werk

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest tarzan

bedankt ik zou hier in de growshop is wat rond gaan snuffelen om te kijken wat ze daar hebben tegen die beestje ;)

 

ik zou binnenkort nog wat meer foto's posten

 

ik heb trouwens 3 stekken van mij plant gehaald hopen dat ze wortels krijgen :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest tarzan

eindelijk weer een update :rofl :bier een beetje laat :rofl nou ik had dus 9 earley misty planten staan 4 van de 9 waren waren vrouwelijk en ik heb nog 1 vrouwelijk plant aan een vriend gegeven omdat ik geen ruimte meer had in de tuin :bier

 

hier zijn de foto's

 

wietplant1fz.th.jpg

 

hier zie je de 3 planten bij elkaar ik heb de plant in het midden in cocos grond staan en je ziet duidelijk dat die plant het beter doet als de andere :bier

 

wietplant3mr.th.jpg

 

hier een foto vanuit het raam gemaakt je zie dat ik achteraan ook nog een stek heb staan in de volle grond.

 

fantaflestop4ad.th.jpg

 

hier 1 top van de plant in cocos meschien beetje onduidelijke foto.

 

planttop0hy.th.jpg

 

hier nog een top van een plant :P

 

nou zeg maar wat jullie ervan vinden :P :D :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die planten zijn dope ouwe!

 

 

Op die foto met die fantafles staat er trouwens rechtsonderin iemnad in je stek te graaien! :)

 

Ziet er mooi uit :P

 

Edit: Uden topic iedereen die hier heeft gepost komt uit Uden, op Lola na dan maar die wil er vast ook wel wonen :rofl <-- beetje nutteloos.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er goeduit... volgend jaar ga ik 3 soorten bestellen, waaronder Early misty. de andere 2 die ik ga bestellen zijn white rhino en blue mystic.

 

ben jij tevreden over de early misty? en wnnr heb je ze laten ontkiemen?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest tarzan

ik geloof dat ik ze in mei had laten ontkiemen precies de datum weet ik niet hou ik niet echt bij :P :) maar ik ben er zeker wel tevreden over ik heb nog geen echte problemen gehad met schimmel of of andere troep en hij groeit goed :P

 

 

heey kwekeling je hebt gelijk wat is dat voor een mafkees die daar door mijn stek loop te graaien :rofl :bier

Share this post


Link to post
Share on other sites

eey ziet er cker wel goed uit.

 

 

maar ik zou uitkijken met die kerel in je stek, als je hem nog eens ziet zou ik hem schoppen. :P :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...