Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Guest Icarus

Tabak Of Niet?

Recommended Posts

Guest Icarus

Ik vroeg me laatst af hoeveel mensen er nou eigenlijk tabak in hun joint ( of bong ) stoppen.

Ikzelf doe het niet, ik rook niet en wil geen nicotineverslaving creeren.

Ik vind dat pure wiet niet super chill brand dus gebruik ik van die kruiden erbij ( tabakvervanger )

 

ik vroeg me af hoe anderen blowen, met tabak of zonder?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest JackHerrer

ik doe het ook meestal met, brand beter en smaakt ook beter ( persoonllijke mening ).

ben een roker, dus die nicotineverslaving is al aanwezig ;)

wel doe ik heel weinig tabak in, om de smaak van de wiet niet te veel te "verpesten"; ongeveer 80% wiet, 20 tabak

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik rol meestal met tabak, ook omdat ik vind dat de smaak beter is. Soms rol ik ook met het knipafval dat ik nog heb van de oogst van vorig jaar. En dat brand zeker zo goed als met tabak.Maar daar zit wel enorm veel teer in!!!Lijkt me dus ongezonder als die met tabak...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik rook niet, maar draai mijn blowtjes wel met milde shag, en zo dun mogelijk en zo weinig mogelijk vloei.

Soms draai ik ook met Knaster, dat vind ik ook zeer prettig en word ook veel higher dan wanneer ik met shag draai, want die stopt de thc echt..

naja in ieder geval zo weinig mogelijk shag, voor een lekker jointje

;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Garbage

Hasj doe ik met shaq (Halfzware)omdat t dan er beter erin blijft zitten en met wiet gebruik ik meestal gewoon een halve peukie (light)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik rook het ook alleen maar puur (pijpje) omdat tabak de werking van de wiet enigzins veranderd en ik geen extra teer en nicotineverslaving wil ;) Alleen in gezelschap wil ik nog weleens een J roken.

 

Als je puur wilt roken met een vloeitje (reefer) verwarm je wiet dan 10 min. op het gasfornuis zodat al het vocht eruit is, dan brand ie puur veel beter. Uiteraard niet te hoog verwarmen dan verdampt de THC (80 graden dacht ik).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ook gewoon met tabak erbij, half zware shag meestal. Heb wel een aantal keer een pure joint gerookt maar buiten het feit dat ie niet brande was het effect ook minder dan een joint waar wel shag in zit...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zelf ben ik een beetje een gelegenheids roker.. misschien 1 sigaretje per maand (wat ik wegpaf).

 

m'n joints / bong rook ik altijd puur(wiet), behalve ice-o-lator hash.. dat gaat me iets te hard.. 2 hijsen en ik lig op de bank hahaha

 

gr mike.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Of puur in m'n bong en als het nie anders kan een klein beetje tabak in de J vind het puur een stuk lekkerder.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest vtmuis

Met wat shag erbij. 80% shag en 20% wiet en dat met gewone vloei.

Na 3 of 4 trekjes maak ik hem uit en strompel naar mijn bedje toe, ik kan er totaal niet tegen en val binnen 2 minuten in slaap ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Garbage

teveel :S Heb eerder 70 % Wiet en de rest is shag

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest vtmuis

Ik sta na een paar trekjes op bijna op mijn kop en dat dus bij 80% / 20% (shag-wiet)

Het zal waarschijnlijk komen omdat ik onder de morfine zit waardoor de wiet zo hard aanslaat ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat is zeker wel beter!

ben je ook nog is lekker goedkoop uit. Als ik denk aan de tijd dat ik van 2 hijsjes als stoned was, dan hebben we het toch echt over 5 jaar geleden. Good ol' times ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kees rookt enkel puur. Tabak gaat er niet in...

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik draai een joint zeg maar met 0,3- 0,4 gram wiet, das 2/3e deel van de joint. Dan 1/3 Halfzware shag. Wiet wel in de crusher..... Ik heb eentje met een filtertje zodat je af en toe de onderkant los kan maken. Das lekker in een dun jointje met weinig shag.

 

Een waterpijp met 3/4 e deel wiet en 1/4 deel mot. Afval shag onderuit het pakje zeg maar. Wel de grote droge stukken (veroorzaken hoofdpijn, we noemden ze altijd koppijntabletten) eruit vissen.

 

Mzzl CD

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben bezig met een veranderingsproces. Vanouds draai ik met tabak, maar mijn kameraad zijn argument dat hij dat niet lang in zijn longen wil houden is een goed argument.

 

Aangezien ik ooit wil stoppen met tabak roken, ben ik op weg om meer puur te roken. Macht der gewoonte is nog steeds tabak. anderzijnds vind ik dat met tabak het effect iets versterkt wordt. Een tabakvervanger zou wellicht iets voor mij zijn, omdat ik pure wiet ook minder fijn vind branden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voordat Libery hier postte was het topic uit 2005.

 

Houdt je kameraad de rook van een joint dan lang in z'n longen? Heeft namelijk geen nut, THC wordt direct opgenomen in je bloed, langer inhouden zorgt voor meer teerneerslag.

 

Ik draai m'n joints met 0.4 gram wiet in een slim vloeitje met zo'n 40% mot (halfzwaar) erbij... De pijpjes/bongs/chillums hitjes once in a while wel puur.

Net zoals velen hier ben ik de smaak van joint met shag zo gewend dat ik maar niet gewend kan raken aan de smaak van een pure.

Share this post


Link to post
Share on other sites

iemand een idee waar je die kruiden/tabaks vervangers kan krijgen, em heeft het nog een naam?.

en draaien jullie niet binnenste buiten zodat je het overige papier kan afscheuren.

smaakt al veel beter.

en als je droge wiet wil hebben kan je beter je zakje open laten dan het op het fornuis te leggen.

kost 1 a 2 dagen en je kan het verpoederen.

80% wiet 20 %shag en jaa paar poffies en gestrekt gaan...droom mja dat was vroeger ;) hehe nja toch al 7 jaar geleden >(valt dat al onder vroeger?)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik draai ook nog met tabak ong 70 wiet 30 tabak verhouding meestal iets van 0,3 tot 0,5 g, maar volgend jaar wil ik stoppen met die tabak omdat dat de verslaving er tog wel in houd :wOOt

maar het zit tog uiteindelijk het meest tussen de oren ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik rookte vroeger dikke sigaren (joints) met veel toebak (70% van de joint ong.). En ook nog sigaretten.

 

Met behulp van Allen Carr zijn welbekende boek Stoppen met roken the easy way. ben ik dan ook gestopt met roken.

 

41E0FVSF9WL._SS500_.jpg

 

 

Nu echter, rook ik mijn sigaren puur. Waardoor er heel wat weed doorvliegt. Ik zou dan ook een vervangend middel willen gebruiken voor tabak.

Op het nieuws hier in Belgie zag ik in de coffeeshops een soort groene kruiden die werden gebruikt sedert die nieuwe regel (which is kut) van het verboden tabak roken in de coffeeshops en dergelijke. Is er iemand die weet welke kruiden het waren?

Want mijn nieuwe soort tabak zou ik liever niet van internet bestellen...

 

Als het kan, tliefst zo gezond mogelijk( als dat mogelijk is en als er nog andere dingen bestaan)

 

kan er een lijst je van gemaakt worden?

 

dank bij voorbaat ;)

Edited by bennie98

Share this post


Link to post
Share on other sites

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...