Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sneakyhenk

Mijn Plant

Recommended Posts

Heey ik ben een beginner dus ik vroeg me af of deze plant mooi bij staat enzo...

 

a.u.b plaats goede reacties zoals:

 

Plant = mooi maar je zou nog ....

 

henk

 

 

 

 

 

vrouwtje.jpg

 

wiet.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Heey ik ben een beginner dus ik vroeg me af of deze plant mooi bij staat enzo...

 

a.u.b plaats goede reacties zoals:

 

Plant = mooi maar je zou nog ....

 

henk

 

 

 

 

 

vrouwtje.jpg

 

wiet.jpg

Ziet er op het eerst gezicht goed uit maar wat is de bedoeling wil je er ook wat vanaf halen dat je de winter door kan komen of wil je het in een paar weekenden weg roken als je voor het laatste gaat dan gaat het wel goed anders over planten in een cementbak met rozengrondaarde of beter.

En geeft eventueel #biologies voeding erbij wacht daarmee gebruik het pas na 3 weken bij een basis voeding rijke grond ga je voor hieronder dan kan je nog wat langer wachten met extra voeding. # maar dat kan je het beste in Ned.halen Of wie weet bij een fruitteler en lees :rofl wat meer in hoe verre wat een plant nodig heeft tijdens de groei in zijn leven. Let goed op dat er geen katten bij kunnen komen …! Mocht je later over 3 weken nog eens enkele planten planten neem dan de basis grond vermengen met beendermeel en wormemest en afval van vissen het is een soort van choco pasta maar dan vermeng je met je gietwater maar daar begin je pas nadat je kind 4 weken gegroeid is succes. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

vraagje.

Mijn plantje is nu zo'n 1.5 week oud dus wanneer (over hoeveel tijd) kan ik hem gaan toppen (dus top met wiet eraf) ??? augustus??

Share this post


Link to post
Share on other sites

vraagje wanneer kan ik toppen zodat de plant zich in 2en verdeelt?

 

en hoe moet ik dat dan doen schuin afknippen?

kan ik die top dan weer planten???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toppen doe je het liefst bij 4-8 vertakkingen, waarschijnlijk zie jij nog geen vertakkingen maar elke "verdieping" krijgt ook 2 vertakkingen, als je ze dus vroeg topt dus het liefst bij 6 of 4 vertakkingen krijg je een mooie volle breede plant met 4 of 6 hoofdtakken.

 

De kunst van toppen kan je vinden bij de sectie Info.

 

Nee, de top kan je niet weer planten, deze is namelijk als je het goed doet niet groter dan een halve centimeter.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Eostara

Hij kan ook ff wachten totdat die plant zo'n cm of 30 is. Dan snijdt ie er een mooi topstek vanaf. Beetje stekpoeder en plant die topstek gewoon in de stekaarde of je steekt m in een plug. (hoe en wat verder vind je vast wel als je ff leest).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...