Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Dub

Na 13 jaar weer terug... KOEKOEK! :-)

Recommended Posts

Hallo mede levensgenieters :-D Ik ben Eric, midden 30 en woon bij veluwe noord. 13 jaar geleden woonde ik nog thuis en kweekte ik bij mijn moeder op zolder. Inmiddels getrouwd, 2 geweldige kinderen, koophuis, goede baan enz. In de afgelopen 13 jaar heb ik veel genoten van moeder natuur ;-P en heb ik een pauze van 3 jaar gehad toen mijn vouw zwanger werd van ons eerste kind. Nadat ik gestopt was heb ik eerst een jaar gevaped en daarna 2 jaar blowtjes gerookt. Die 2 jaar zijn net voorbij en ik zit inmiddels weer een week aan de vape, heerlijk! Afgelopen zomer kwam ik wederom tot het besef dat steeds naar de shop rijden eigenlijk gekkenwerk is aangezien ik diverse kweekjes met succes heb uitgevoerd en wel gek ben dat ik steeds mijn geld afdraag aan de shop waar je vaak doorgefokte plofwiet koopt. Ik heb 2 tenten gekocht (40x40x120cm en 60x60x140cm) en de hele reutemeteut. Heeft even wat gekost maar dan kan ik wel lekker mijn eigen biologische hybrids kweken. Ze staan nu net een week in bloei met het scrog-net erboven. Ik zal z.s.m. een topic aanmaken van deze kweek. Fijn om weer terug te zijn en hopelijk kunnen we leren van elkaar en veel vermaak evaren ;-)

Peace & love, Dub.

Edited by Dub
  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

sommige dingen veranderen nooit.....
izza welcome!

Share this post


Link to post
Share on other sites

RATATA...welcome back

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heee Dub, zit je nog steeds te dubben of ben je al bezig?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...