Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
the-choca

14 x van alles wat bio kweekje

Recommended Posts

small.965852269_nr11.png.5b25c40d043bab8

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@the-choca,

ze staan er mooi bij zo op die 7L potjes.
Ik ze haar alleen wel iets lichter worden, misschien iets van mest er bij toevoegen?:innocent:

Gr, X

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi @Xaim 

het val toch wel mee. ze krijgen allemaal iedere water beurt canna bio bloei . nooit schoon water 

we gaan week 3 in. dan word het tijd voor canna bio boost bij het voeding water toe te voegen dan krijgen ze weer wat meer dingen te eten . 

ja en dat geel krijg je niet toch niet meer helemaal weg. dat kom door de mattige opstart .

volgende keer wat wormen shit er bij. we pruttelen lekker zo door. we zien wel wat er gebeurt. maak me nu echt helemaal nog geen zorgen . ;) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@the-choca,

Zorgen maken hoef je zeker niet, zijn ze nog veelste mooi voor, maar geef het aan mocht je het niet gezien hebben:verrygood
Maar klinkt als dat het goed gaat komen:D

Wormenshit kan ik je zeker aanraden:innocent:

Gr, X

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lekker choca

Mooie kleur groen weer 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

week 3 bloei 

 

ja @Xaim ik had het ook wel iets gezien ;). ik dacht dat het een normaal was dat ze in week 3 meer voeding gingen krijgen. 
maar ik heb een klein foutje gemaakt. ik had eigenlijk al moeten beginnen in week 1 en 2 met die bio bloei booster ;) vandaar dat ze iets lichter werden . B)

tnx @Zwemvis :)
tnx @420man010 :)


alles pruttel nog lekker door ze drinken wel lekker nu ja voor de rest heb ik niet veel te melden :)

hier weer wat foto s van de lady s 

small.612986460_nr12.JPG.70c8e2a698a809d

small.280846225_nr13.JPG.3d57a8aaebf4ca5

deze tripple cheese was iets uit de kluiten geschoten ruim 1meter 86 ik heb de bovenkant zo 30 cm geknakt .

small.87036234_nr14.jpg.c54f55429f6fd651

en me eigen kloon die begin er ook al leuk uit te zien ;)

small.1145784063_nr15.JPG.e23420d51ddac1

dat was het weer Laters :mellow:

 

 

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Groeit daar lekker door, ondanks de kleine potjes:verrygood

Gr, X

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja @Xaim ze gaan lekker mee die een bij de houten lat. is precies de goed maatje de rest is weer van die lange slungels. 
het is geen top zaad. het was eigenlijk voor buiten ik denk als het nu buiten had gestaan dat het niet veel geworden was met al die regen 
ik had nog 2 zaailingen. die staan in een potje van 8 bij 8 cm bij 10 cm. als ze klaar is maak ik nog een foto. 
het is denk ik een hermie fem kruising is. tussen red hot cookie s en amnesia. ik het verleden winter soort van ballen tent gehad :)
me planten hebben stress ergens van gehad ze kregen toen bloemen. de amnesia en de red hot cookie s 
ze hebben dus lekker gesexst. ik heb toen zo veel mogelijk bloemen weg gehaald. tot ze klaar waren. 
dus nu even wat zaden testen kijken wat ze doen. daar zijn deze kleine potje s perfect voor. 
ik hou dat zaad voor buiten. ik durf er geen tent mee vol te zeten. 
maar als het zo goed ga op die kleinen potje s. heb ik toch iedereen wat te smokeu.
en krijg je ballen in de plant doet het minder pijn zo klein plantje weg moet gooien. :)

large_008.jpg.b1f7535b2b1401d8aec02d2e99

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inderdaad een leuk plantje, dat is de toevallige kruising? Ziet er best potent uit:tu ben benieuwd hoe ze zal groeien in zo'n potje :verrygood

 

Gr, X 

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja @Xiam het zou kunnen dat dit een kruising is. er kom al wat licht paars kleur op het blad van de rhc deze zaden kommen ook uit de rhc.
we zien het wel als het plantje klaar is. als het geen cros is dan zoude de toppen echt helemaal donker paars moeten zijn.
en anders kom ik er wel achter met de vape test :)

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi hoor die zwaar donkerrode plant:innocent:Ben benieuwd hoe deze plant gaan worden dan. Maar dat was de RHC? 

Gr, X

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vet die paarse toppen!

Edited by Zwemvis
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

die paarse @Xaim in het filmpje zijn de RHC. en die in dat kleine potje,  is zaad uit die paarse  plant van filmpje .

die anderen groenen planten. hadden ook bloemen en die paarse zelf ook. dus al het zaad blijf een verassing. :)

en dat geld andersom ook. die groenen zal ook wel met wat paars stuifmeel  zijn bestuift .

 

week 4 bloei 

small.1936949737_nr16.jpg.b53d7e0cc3ced7

small.1892798349_nr17.JPG.49be31478b4aaf

small.1573045694_nr18.JPG.b2f231d5d23b8d

small.1786505666_nr19.jpg.745d2210b81a81

ik heb weinig te melden :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

gisteren heb ik 1 moeder plant in 20 stekjes geknipt .

small.615823654_nr21.jpg.01c5858ddc98247

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tnx  @Dilago   ik hoop dat ze zo mooi blijven ze wortelen ieder geval makkelijk  over 8 dagen zullen we het weer zien ;) 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij mijn stekken verschilt het enorm, zelfs met dezelfde soort kan het de ene keer veel langer duren als de andere.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja als het iets lang duurt vind ik nooit zo probleem. @dilagoals het plantje er maar goed uit blijf zien .

meestal heb het met tempratuur te maken. als het iets lang duurt . dan kan je de bodem wat warmer zetten .

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zolang de stekken maar mooi blijven inderdaad, want ze wortelen toch nooit allemaal tegelijk. Met mijn huidige batch kon ik van de eersten die wortelden alweer nieuwe stekken maken voordat de laatsten wortels hadden.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik had even in je stekken album gespiekt :) jij maak ook mooie stekken @dilago .

ik zie dat jij ook grotere grodan blokje s gebruik daar zou het misschien door kunnen komen dat het wat langer duurt.

ik heb alles getest wat het besten is om stekje s op te maken zonder weinig problemen.

die grotere blokje s dat vergeet ik nooit meer daar zat of zit nog steeds een dun papier. om de blokje s bij elkaar te houden.

dat dunnen papiertje gaf schimmel en alg groei. ik heb zelfs een keer paddenstoelen er tussen gehad echt bizar.  :)

de kleinen grodan blokje die ik gebruik vind ik het besten om stekje mee te maken . je heb minder last van water verdamping.

in je propagator hoe meer vochtiger in je propagator hoe meer kans op ellenden daarom gebruik ik de kleine blokje s.

en je wortels komen er ook sneller er door heen. ik maak  mijn blokje s gewoon nat met leiding water zet de ph niet op 5.8.

zodra ik de blokje s weer nat moet maken doe ik dat weer met leiding water en een klein scheutje wortel stimulator bij het water .

ik weet niet wat jij voor stek poeder of gel gebruik. ik gebruik ik gebruik de Rhizopon groen poeder . ik heb nooit gel gebruikt .

   

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb een vraag aan de bio growers hier . ik heb in mijn kleinen tent . 1 plant staan die ga in eens verbranding laten zien in de top bladeren.

blad punt krul op het lijkt er op dat deze plant wat te kort kom ? nu ik met bio voeding werk lijk het mij sterk dat het over bemesting zal zijn .

de plant zelf is ook nog goed van kleur. en  de anderen planten hebben nog nergens last van. wat zou ik er aan kunnen doen  biologie s ?

 small_p01.jpg.31cde84fa6a364b83ceb51a11d

het is de middelste achter in 

 small_p02.jpg.a561493642517bef15433f68e0

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

week 5 bloei 

small.1367621819_nr20.JPG.2eeff9456ab22f

de plant in de hoek heb ook al een  tijd blad problemen ik heb 4 dagen geleden 1 ml sensi cal mag bij 1 liter voeding water gedaan 

small.2002019757_nr21.JPG.9b57ce7e907b16

small.1210831561_nr23.JPG.5553d804816e9f

small.1674393564_nr22.JPG.ddd33fc83a566b

voor de rest gaat het goed laters 

Share this post


Link to post
Share on other sites

net de stekken gecontroleerd alles had wortels op 2 na  :wub:

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...