Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

30 minutes ago, kwkr said:

Met andere woorden je vind dat deze forum niet te vertrouwen is en niet geschikt voor je grow te delen? 

Uuhmmm waarom dan hier ere  lid en alles volgen en reacties geven? 

Niet dat ik het erg vind maar klinkt een beetje dubbel. 

Je zet dit. Forum neer als onbetrouwbaar. 

Gelul !!!!

Lees wat ik schrijf

"Dat Pm zou ik mee oppassen......ken iemand, wanneer hij weer eens boos is,  die dreigt om zaken welke via pm/mail gestuurd zijn te openbaren"

Dus ......je opmerking slaat kant nog wal

Edited by al green

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, al green said:

Waarom zou iemand, die kritiek geeft, altijd eerst zijn eigen kweken moet showen??? Heeft iemand dan pas recht van spreken? Ik geef ook kritiek maar zal nooit openbaar mijn kunsten vertonen, daar is het circus voor.

Ik stuur weleens een foto naar iemand maar ook dat is niet vertrouwd......:evil:

Je zegt hier toch duidelijk dat dit forum een circus is? 

Of ben ik nu gek. 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, dilago said:

Je schrijft dat je niet de enige bent die er zo over denkt..... Dus je hebt achter mijn rug geluld. En dat ik mijn snavel moet houden heb je al vaker gezegd, maar ik kwaak nog steeds.

Nou forumleden......Als er iemand is met wie ik via PB gesproken heb over Dilago dat hij iemand zijn kweekjes verneukt. Maak u kenbaar !!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dilago, al green en lostchild ook, laat iedereen lekker in z’n waarde. Stop met dat gezeik..

 

en laat ons genieten van dit exht mooi opgezette kweekje van kwkr.

 

 

  • Like 1
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 minutes ago, kwkr said:

Je zegt hier toch duidelijk dat dit forum een circus is? 

Of ben ik nu gek. 

Ja je bent gek....Je schrijft dat ik beweer dat dit forum onbetrouwbaar is ! : "Je zet dit. Forum neer als onbetrouwbaar"

en dat beweer ik dus niet ! er zijn genoeg betrouwbare mensen op dit forum.

En ik beweer dus dat wanneer iemand boos en is dreigt om PB/mail te openbaren dus onbetrouwbaar lijkt te zijn

Edited by al green

Share this post


Link to post
Share on other sites

@al green Dat jij op het forum verkondigt dat ik andermans kweekjes verneuk is een valse aantijging, want zelfs al geef ik verkeerde adviezen is niemand verplicht ze op te volgen. Dat je ook nog stelt dat je niet de enige bent die dat vindt toont ons een kijkje in jouw kaarten. En als je me dan privé foto's stuurt van je eigen kweek waar genoeg op aan te merken is gaat dat jeuken. Niks onbetrouwbaar aan, dat heet uitlokking.

Maar vrees niet, ik heb de foto's niet gepost dus je kan rustig gaan slapen. ;)

Edited by dilago

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou veel plezier met jullie ruzie topic. denk dat hier niks meer gepost gaat worden. wij posten wel wat op discord. have fun!

Edited by MisterX
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minutes ago, MisterX said:

nou veel met jullie ruzie topic. denk dat hier niks meer gepost gaat worden. wij posten wel wat op discord. have fun!

Ik wil jou wel eens horen als je verteld wordt dat je je bek moet houden, terwijl je die strain al tig jaar kweekt. En via pm ook nog te horen krijgen dat je gelogen hebt over je opbrengst.

Maar het is mij wel goed, ik ben pleite.

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 minutes ago, dilago said:

@al green Dat jij op het forum verkondigt dat ik andermans kweekjes verneuk is een valse aantijging, want zelfs al geef ik verkeerde adviezen is niemand verplicht ze op te volgen. Dat je ook nog stelt dat je niet de enige bent die dat vindt toont ons een kijkje in jouw kaarten. En als je me dan privé foto's stuurt van je eigen kweek waar genoeg op aan te merken is gaat dat jeuken. Niks onbetrouwbaar aan, dat heet uitlokking.

Maar vrees niet, ik heb de foto's niet gepost dus je kan rustig gaan slapen. ;)

Maar je beweert dat ik achter jou rug om lul over het feit dat jij andermans kweekjes verneukt. Dus met wie. ....?

Als ik vindt dat jij van iemand zn kweek verneukt door mijn inziens foute info te geven dan schrijf ik dat openbaar ! En ga nu snel weer anoniem op dit forum anders zien mensen dat je er bent.......

Voor mij is duidelijk>>>>> je roept maar maakt niks daarvan hard. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 minutes ago, al green said:

Voor mij is duidelijk>>>>> je roept maar maakt niks daarvan hard. 

Nee klopt, ik heb jouw foto's gebruikt van jouw Amnees kweekjes. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leuk! Actief topic op WF! Oh laat maar... :ph34r:

Heeft weer een oud lid zijn weg terug gevonden, plaatst meteen een ontzettend gaaf verslag die we hier niet zo vaak meer zien en dan krijgen we dit... 

Zou wat opbouwende kritiek prima vinden, maar dit is gewoon een moddergooi gevecht geworden onderling. Vecht dit met elkaar uit, gebruik de PM functie of laat het voor wat het is. @kwkr heeft aan dit commentaar gewoon geen advies of een gezellig topic.

  • Thanks 1
  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, kwkr said:

Vraag aan de admin. Om de offtopic reacties te waarschuwen aub? 

Heb geen zin in onenigheden hier. Wil informatie delen en andere mensen laten zien wat mogenlijk is mochten ze dit zelf ook willen proberen. Maar als er alleen discussies ontstaan in plaats van waardering dan is het waarschijnlijk beter dat ik deze topic stop. 

je kan zelf in jou verslag mensen blokken en uit je verslag gooien..

 

wil nog wel even toevoegen als lid die hier al jaren niks meer post ivm de hele gezellige sfeer ( niet alle amnezen zijn t zelfde je heb denk 10387493488393838 verschillende).....

 

over de gehele eu en daar naast 

 

kunnen ze hier op nl geen aparte ruzie hoek maken is gewoon weg asso dat je na vraag van ts gewoon door gaat 

 

respect is hier ver te zoeken...

 

triest 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hahaha, eindelijk gebeurt er weer eens iets... Is het dit. Stumpers.
Denk dat iedereen maar beter alleen ontopic moet gaan reageren. Anders  bloed dit topic ook dood net als de rest van het forum.

Dat is ook het grote probleem. Doordat er maar weinig serieuze Growers hier nog rondhangen. Kunnen zekere personen al tijden verkondigen dat ze de waarheid in pacht hebben. Zonder daar op gewezen te worden. Terwijl ze soms complete onzin verkopen. Vroeger corrigeerde dat zich dus vanzelf. 

Ik post zelf ook bijna nooit meer. Ben bezig met m'n 1e LED draai nu. Zat er nog aan te denken (mede door kwkr) om van nummer 2 hier een verslagje bij te gaan houden.. 

 

Mvg, 

Wubbo O.

Edited by Wubbo Ockels
  • Like 2
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bijzonder dat vele oud leden zich na jarenlang stilzwijgen weer laten horen om te melden dat Al Green, Lost Child en ik terug on topic moeten gaan.

Vooraleerst leuk dat jullie terug zijn! Dan is de ruzie toch nog ergens goed voor geweest, alhoewel ik het meer een hoog opgelopen non discussie vond.

Hoe dan ook, wat mij betreft prima, terug on topic en geen geouwehoer meer!

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nog steeds een prachtige setup hier om jaloers op te zijn @kwkr
Ik hoop dat je 'm nog steeds afmaakt en we wat resultaten te zien krijgen.
Lijkt me fijn als iedereen gewoon on-topic reageert en Kwkr zelf besluit wat hij met die informatie doet.

 

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat is t verschil in hoogte met de voorgegroeide stekken en hoeveel dagen waren die voorgegroeid tov de andere ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, Weedsmurf said:

Wat is t verschil in hoogte met de voorgegroeide stekken en hoeveel dagen waren die voorgegroeid tov de andere ?

Verschil is 2 weken voorgroeien in kleine potjes zo groot als een drinkbeker. Potjes lekker nat weggezet had ze eigenlijk voor een ander doel want normaal groei ik nooit voor. Na het instaleren van de ruimte en ik 204 potten kwijt kon dacht ik laat ik me 130 voorgegroeide maar gebruiken en 74 nieuwe stekken erin zetten. Nu ik dat gedaan heb zie ik echt het verschil tussen voorgroeien en regelrecht stek in de pot. De voorgegroeide zijn veel mooier aangeslagen en ik had denk ik al in 5 dagen kunnen overschakelen naar 12/12.  Dit heb ik niet gedaan omdat de andere stekken nog niet klaar waren voor 12/12. Dat zijn ook de enige die nu links en rechts ertussen staan en precies door het net gaan of net eronder blijven. De groei is waarschijnlijk gestopt nu. Zie geen groei meer te opzichten van andere dagen. Verschil in hoogte is 20 cm of meer maar ook breder en voller. 

20e dag bloei voor de watergift  en foto's 21e dag na de watergift 

IMG_20210814_225932.jpg

IMG_20210814_230003.jpg

IMG_20210814_230039.jpg

IMG_20210814_230051.jpg

IMG_20210814_230331.jpg

IMG_20210815_230505.jpg

IMG_20210815_230607.jpg

IMG_20210815_230642.jpg

IMG_20210815_230653.jpg

IMG_20210815_230731.jpg

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
18 hours ago, Wubbo Ockels said:

Hahaha, eindelijk gebeurt er weer eens iets... Is het dit. Stumpers.
Denk dat iedereen maar beter alleen ontopic moet gaan reageren. Anders  bloed dit topic ook dood net als de rest van het forum.

Dat is ook het grote probleem. Doordat er maar weinig serieuze Growers hier nog rondhangen. Kunnen zekere personen al tijden verkondigen dat ze de waarheid in pacht hebben. Zonder daar op gewezen te worden. Terwijl ze soms complete onzin verkopen. Vroeger corrigeerde dat zich dus vanzelf. 

Ik post zelf ook bijna nooit meer. Ben bezig met m'n 1e LED draai nu. Zat er nog aan te denken (mede door kwkr) om van nummer 2 hier een verslagje bij te gaan houden.. 

 

Mvg, 

Wubbo O.

Hoi Wubbo O. 

Snap het als je geen topic wil maken maar ben toch nieuwschierig naar je setup en Leds. Misschien wil je er hier wat meer over vertellen. En een foto delen zou mooi zijn. Led is voor mij kompleet nieuw en ik ben er erg benieuwd naar. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
30 minutes ago, ChasteSticks said:

Heb je de planten getopt of doe je dit niet?

Nee heb ze niet getopt zijn 11 liter potten. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 8/14/2021 at 11:07 PM, kwkr said:

Klopt jammer dat je niks van je eigen kweek laat zien. Zou mooi zijn om te zien hoe jouw planten het doen en misschien leer ik en de rest daar weer van. 

Heb van 2008-2011 diverse verslagen gepost maar dat kon ik niet meer volhouden met een nekhernia waardoor je je camera niet stil maar ook niet vast kan houden en lappen tekst tikken gaat ook niet echt fijn meer.

Sinds wanneer is een recent kweekverslag een maatstaf geworden voor wel of geen opmerkingen mogen maken in een kweekverslag?

Zet een S5 stek eens na 3dgn al op 12/12 (op een 11ltr pot) en kijk hoe groot ze wordt en hoeveel meer wiet die langer voorgegroeide tov haar oplevert. Zet dat af tegen tijd die een ronde extra duurt door dat voorgroeien en hoeveel extra ronde(n) je anders had kunnen draaien en maak de som dan nog een keer: je bent een dief van je eigen portemonee als je met stekken en op wat grotere schaal werkt en een hele ronde aan wiet opbrengst mis loopt omdat je meent dat iets hoger scoren per ronde beter zou zijn.

Kweek je hydro word dat verschil nog wat groter omdat planten vaak eerder klaar zijn maar ook in de vegetatieve periode vaak harder groeien.

Edited by lostchild
  • Like 2
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, lostchild said:

Heb van 2008-2011 diverse verslagen gepost maar dat kon ik niet meer volhouden met een nekhernia waardoor je je camera niet stil maar ook niet vast kan houden en lappen tekst tikken gaat ook niet echt fijn meer.

Sinds wanneer is een recent kweekverslag een maatstaf geworden voor wel of geen opmerkingen mogen maken in een kweekverslag?

Zet een S5 stek eens na 3dgn al op 12/12 (op een 11ltr pot) en kijk hoe groot ze wordt en hoeveel meer wiet die langer voorgegroeide tov haar oplevert. Zet dat af tegen tijd die een ronde extra duurt door dat voorgroeien en hoeveel extra ronde(n) je anders had kunnen draaien en maak de som dan nog een keer: je bent een dief van je eigen portemonee als je met stekken en op wat grotere schaal werkt en een hele ronde aan wiet opbrengst mis loopt omdat je meent dat iets hoger scoren per ronde beter zou zijn.

Kweek je hydro word dat verschil nog wat groter omdat planten vaak eerder klaar zijn maar ook in de vegetatieve periode vaak harder groeien.

100% mee eens kerel,

de grote jongens die hier vroeger zaten deden er net alles aan om een extra ronde te kunnen draaien op een jaar,

dat waren mijn begin jaren hier,2010....

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, blowke said:

 

de grote jongens die hier vroeger zaten deden er net alles aan om een extra ronde te kunnen draaien op een jaar,

 

Amnees was daar een meester in...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Doodbloeden forum? 
Aanscherping Opiumwet 2011 en 2014 gevolgd door Wet Damocles en daarna nog een keer aanscherping growshop wet waardoor het nog linker werd.

Dat hakte er flink in en het forum heeft zich daarvan nooit weten te herstellen.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...